57 Reacties

5 maanden geleden

Ja zeker! Rond de 15 weken begon het, nu bijna 17. Dit is de tweede; bij de eerste was het echt pas later (18-19 weken).

5 maanden geleden

Ik voel sinds een paar dagen heel veel beweging. Vooral op de momenten dat ik zelf even relax lig. Het begon bij 17 weken. Nu 18+2.

5 maanden geleden

Nog helemaal niks😒. Nu 16+2, helaas placenta aan de voorkant net zoals de vorige zwangerschap dus duurt nog even denk ik. Erg jammer, bij de andere 2 placenta aan de achterkant en voelde toen al sneller iets.

5 maanden geleden

Dinsdag 15w, maar nog niets, ik denk nog te vroeg.. placenta wel voorkant, maar zijkant en baby ligt meer aan de andere kant.. hopelijk binnen een weekje of 3 🥹

5 maanden geleden

Nog helemaal niks! En 18 weken. Placenta aan de voorkant, eerste kindje.. kan nog een paar weken duren. 🥲

5 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van mijn 2de en ik voelde al wat de afgelopen dagen maar eerlijk gezegd was ik nog niet 100% zeker of dat niet m’n darmen waren 😅🤷🏼‍♀️ Maar gisterenavond toen ik al rustig in bed lag, voelde ik haar heel duidelijk. 🥰 Ik was gister 14+5

5 maanden geleden

Nu ruim 17 weken en voelde voor het eerst rond 15, wel 2e zwangerschap.

5 maanden geleden

Nog niks helaas.. placenta aan de achterkant en nu 16+5 is dat normaal dat je nog niets voelt? Wel eerste zwangerschap.

5 maanden geleden

Nu 14 weken, derde zwangerschap, eerste keer dat mijn placenta achter ligt dus de baby ligt voor. De verloskundige gaf aan dat ik de baby dit keer sneller kon voelen en ze heeft gelijk. Ik voel af en toe een soort tintelingen/golfjes 🥰

5 maanden geleden

Vandaag 14+3 .. ik meende dat ik voor de 13weken echo iets voelde.. na de 13 weken echo voelde ik niks meer dus twijfel heel erg .. placenta ligt aan de achterkant en ze gaven al aan dat ik het vroeg zou merken maar merk nog niets.. bij mn 1e voelde ik het met 14 weken plopjes

5 maanden geleden

Vandaag 17+5 en voel dr al bewegen. Zo’n fijn gevoel💞

5 maanden geleden

Nog helemaal niks… zwanger van de 2e, placenta achter en 15+2 dus had gehoopt al iets te voelen. Maar helaas☹️

5 maanden geleden

Ik ben 15+5 en meen dat ik sinds deze week wat beweging voel. Is mijn eerste dus kan het met niks vergelijken maar ben er vrij zeker van☺️ placenta ligt achter en op elke echo is ons meisje super bewegelijk

5 maanden geleden

Ik ben nu 15 weken, en heb al wel het idee dat ik iets gevoeld heb (tweede kindje). Maar bij de echo werd laatst gezegd dat ze dacht dat mijn placenta aan de voorkant ligt, dus dan zou het denk ik juist langer duren voordat ik iets voel. Daardoor twijfel ik juist weer heel erg. En toch voelt het erg herkenbaar van de vorige zwangerschap.

5 maanden geleden

15+1 en zwanger van de tweede en ik voel al een kleine week flink wat beweging. Mijn man heeft zelfs al wat vanaf de buitenkant kunnen voelen! Zo heerlijk vertrouwd gevoel weer! 🥰🥰

5 maanden geleden

Ik voel het echt bewust sinds 17+3, vooral als ik aan het rusten ben gaat de kleine meid lekker te keer! Eerste kindje 🌸🩷

5 maanden geleden

Enige wat ik enorm goed voel is mn eigen hartslag daar😂 hebben jullie daar geen last van?

5 maanden geleden

Reactie op lisanvanhulten

Nog helemaal niks! En 18 weken. Placenta aan de voorkant, eerste kindje.. k ...
Dit heb ik ook en ik ben er zo verdrietig en onzeker onder 😟

5 maanden geleden

Dit heb ik ook en ik ben er zo verdrietig en onzeker onder 😟
Ik word er ook wel een beetje onzeker van, maar morgen kunnen we weer het hartje luisteren dus hopelijk brengt dat rust 😊 Op dit forum lees ik veel dames echt al heel vroeg, terwijl bij de verloskundige informatie staat dat het niet erg is als je voor je 24 weken nog niks voelt. Dus ik vertrouw maar meer daarop, voor mijn eigen gemoedsrust haha.

5 maanden geleden

Sinds exact 18 weken voel ik de baby echt schoppen ☺️. Placenta aan de voorkant. Bij de eerste zwangerschap lag deze ook aan de voorkant en voelde ik het pas met 22 weken.