10 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb ook PDS sinds mn 16e al vastgesteld en heb deze zakjes van de huisarts gekregen die werken echt heel goed. ☺️

5 maanden geleden

Elke dag pro biotica van leefbewust.nl en macrogol voor de dagen dat je niet kan poepen

5 maanden geleden

Omeprazol diet niks voor je darmen. Ik zou inderdaad een van onderstaande tips gebruiken

5 maanden geleden

Ik heb ook al jaren pds en het wordt ook erger nu ik zwanger ben. Ik probeer nu heel veel water te drinken, 2 kiwi’s te eten en ik slik elke avond macrogol zakjes. Door dit alles ga ik alsnog maar 1 hooguit 2 keer per week naar de WC 😰 Echt om te huilen, ben zo opgeblazen, dik en misselijk ☹️

5 maanden geleden

Ik heb ook al jaren pds en het wordt ook erger nu ik zwanger ben. Ik probee ...
Door de zakjes die ik neem in de avond kan ik elke ochtend wel gaan… buikpijn hierdoor ook minder… het blijft wel bij 1x per dag, ipv 4x 😅 maar daar ben ik al heel blij mee

5 maanden geleden

Reactie op Walinda

Elke dag pro biotica van leefbewust.nl en macrogol voor de dagen dat je nie ...
Hi. Mag je wel pro biotica met zwangerschap?

één maand geleden

Hoe gaat het nu met jullie? Mede - pds’ers? Hier ellende. Echt. Nu 26 weken ruim. Maar voor m’n idee wordt het erger omdat alles in de knel zit. Afschuwelijke aanvallen met flauwvallen van de pijn, obstipatie, diarree 🥵

één maand geleden

Hi. Mag je wel pro biotica met zwangerschap?
Ja hoor. Is juist gezond

één maand geleden

Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat ik jarenlang ziek was van de darmproblemen (zo ziek dat ik alleen maar op bed lag) en nu juist 0 buikpijn heb. Dus die zwangerschap doet me goed. Maarja hebben jullie niks aan. Sterkte!

één maand geleden

Reactie op Sosaev

Hoe gaat het nu met jullie? Mede - pds’ers? Hier ellende. Echt. Nu 26 weken ...
Jeetje! Heftig. 🫣 kan de dokter niets voor je betekenen? Ik moet zeggen dat ik steeds minder last krijg… er zit wel eens een dag tussen dat eens minder is, maar over het algemeen juist minder klachten. Geen zakjes oid nodig. Kan zelfs weer lactose eten zonder dood te gaan van de pijn 😱 Sterkte!! 💐