51 Reacties
6 maanden geleden
K weet niet of je een grote fan bent van jurken... anders zou ik zeggen investeer in een paar zwangerschapsleggings voor eronder. Die zijn niet zo duur en dan kun je het nog best een tijdje uitzingen.
Thuis ben ik zelf grote fan van joggingbroeken 😆
Er zijn vast ook zat "nette" zwarte joggingbroeken te verkrijgen die nog vast nog wel door kunnen gaan voor een pantalon.
En anders de 3 magische woorden....
Stretch Stretch Stretch 🤣
6 maanden geleden
Ik wilde er ook niet aan geloven maar vandaag 2 spijkerbroeken, 2 flared broeken, 1 legging en 1 korte broek gekocht. Allemaal met zo’n band haha. Maar het zit echt geweldig. Ik ben zelf ook pas 12 + 5 maar wat een verademing is dit!
6 maanden geleden
Ik ben naar de Zara gelopen en heb daar een mooie broek gehaald die ik prima op het werk kan dragen maar waar wel een elastische band in zit. Dus dat is wel wat fijner. Ik stel het echt nog verder uit met al die zwangerschapskleding 😬🙈
6 maanden geleden
Ik draag afwisselend stretch broeken, vooral op het werk…. Flared leggings en travelstof broeken.
Maar in mijn vrije tijd heb ik mijn zwangerschapskleding alweer opgezocht van mijn vorige zwangerschap. Die banden zijn allemaal elastisch, dus zitten nu ook gewoon nog strak om je buik. Maar je voelt niet meer die knoop in je buik drukken als je gaat zitten…. Ik pas de meeste spijkerbroeken nog wel, mits ik maar blijf staan 🙄 Gaan zitten is echt niet prettig, dus die doe ik niet meer aan.
6 maanden geleden
Ik ben 12+3 en krijg al een poos mijn knoop niet meer dicht, maar zwangerschapsbroeken zijn echt nog te ruim. Ik heb een elastiekje om mijn knoopsgat en rond mij knoop gedaan, op die manier heb ik meer ruimte en kan ik mijn eigen broeken nog even aan. Enige is dat je langere shirts nodig hebt, want het is natuurlijk wel een gek gezicht 😂
6 maanden geleden
Ik heb een zwangerschapsbroek gehaald, opzich is ie nog een beetje groot, maar wel comfy. Je zou ook een joggingbroek kunnen halen in een grotere maat, draag mijn (per ongeluk te groot gekochte) joggingbroek ook op het moment. Is toch wat handiger als je een echo hebt dan de zwangerschapsbroek 😂
6 maanden geleden
Reactie op Lola28
Ik heb er één van de h&m, zit super!
Ik ook, haha.
6 maanden geleden
Reactie op Lievelon
Kwam deze zojuist tegen. Ik vind ze zelf erg fijn! Wie weet voor een van ju ...
Deze zijn allemaal van Ambika🙋🏼♀️
6 maanden geleden
Ik zou wel zeggen: koop niet alleen zwangerschapsbroeken met zo'n hoge band, maar koop nu juist ook wat broeken met elastiek of met een lage band. Die kun je na je bevalling namelijk ook weer fijn een tijdje aan ;)
Ik had daar zelf vorige keer niet goed bij nagedacht en na mijn bevalling waren zwangerschapsbroeken echt te groot (vooral vanwege die enorme lap stof aan de bovenkant) maar mijn gewone broeken pasten ook nog niet. Heb nu ook weer de broeken aan die ik toen gekocht heb :)
6 maanden geleden
Reactie op MTBvd
Heb je tips of merken van die handige broeken ?
Het zijn een soort joggingbroek achtig broeken, maar dan van een mooiere stof en zonder elastieken band onderaan. Vind ze zelf daardoor ook geschikt voor naar werk. En één spijkerbroek met elastieken band.
Heb het zelf tweedehands gekocht, dus weet het merk niet, maar als ik Google, dan kan ik soortgelijke spijkerbroeken vinden bij bonprix, asos of mamaliscious.
En die 'joggingbroeken' lijken hierop:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1213659001.html
6 maanden geleden
Ik zoek ook mee. Maar dan skinny modellen, leggings die niet doorschijnen op de kont mogen ook. Ik ben klein van postuur en alle lange wijde broeken hangen een halve meter onder m’n voeten vandaan , zelf de flared broeken. Dus zoek echt skinny
6 maanden geleden
Reactie op Novemberbaby5
Ik zoek ook mee. Maar dan skinny modellen, leggings die niet doorschijnen o ...
Ik ben onwijs fan van de skinny jeans zwangerschapsbroeken van de H&M, niet duur en zitten heerlijk ☺️