11 Reacties

vorige maand
Reactie op Ay129
Ik ben vandaag ongesteld geworden :( dus ik sluit ook aan! Hoop dat we in f ...
Ah, wat jammer! Hoop het ook! Toch wel even een teleurstelling hè?😫

vorige maand
Net mijn menstruatie weer achter de rug. We gaan weer door naar ronde 4 na mijn miskraam🤞🏻❤️

vorige maand
Ik kom ook aanschuiven. Ergens een lichte twijfel of we het nog een ronde(3) voor een tweede kindje wilde proberen.
We zouden eigenlijk een paar maanden wachten omdat de drukke periode rond midden/eind nov begint van mijn man zijn werk.
Maar ergens met al een dec baby te hebben “overleefd” en een fijne (schoon)familie die wellicht wat steun zouden bieden, denken we er toch over na om het nog een kans te geven.
De verwachte nod zal rond 28 feb zijn, eerst even deze rode week doorstaan voor de pret weer kan beginnen🥹

vorige maand
Ik kom ook aanschuiven. Ergens een lichte twijfel of we het nog een ronde(3 ...
Fingers crossed🤞🏻

vorige maand
Ik ga ook door naar de volgende maand. Gisteren ongesteld geworden :( maar goed dit wordt dan ronde 2 voor eerste kindje dus ik heb nog voldoende hoop haha

vorige maand
Gisteren ongesteld geworden na een cyclus van 17 dagen en LF van 4 dagen. Op naar ronde 3 en vooral hopen dat mijn cyclus wat regelmatiger gaat worden. De cyclus ervoor was 24 dagen en LF van 9 dagen.

vorige maand
Gebruiken jullie ovulatietesten? Ik gebruik ze zelf niet maar als het deze maand niet raak is ga ik ze volgende maand misschien wel gebruiken. Hoe gebruiken jullie ze? Beginnen jullie een aantal dagen na menstruatie dan met testen? Of een langere periode?

vorige maand
Reactie op Hallo1234---
Gebruiken jullie ovulatietesten? Ik gebruik ze zelf niet maar als het deze ...
Wij gaan nu voor ronde 3 en heb de vorige 2 rondes testen gebruikt. Ben steeds meteen na de menstruatie begonnen. Eerste keer had ik hem op dag 14 en tweede op dag 15. Dus ik denk dat ik deze keer op dag 10 ga beginnen. Dan hoef ik niet zo vaak te testen, maar heb ik toch wat speling.
Ik test trouwens met die van de action. Iedere dag na werk rond 17:00.

vorige maand
Hi ,
Dit is een groep voor dames die uitgerekend zijn in november 2025 . Ik denk dat je beter bij deze groep kunt aansluiten : https://community.24baby.nl/forum/zwanger-worden/wachtbankje-nod-februari-2025-mOLJnrx
Ik zal je topic sluiten .
Liefs,
Jaleesa|Moderator