45 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op MOM-

Lief dat je het vraagt. Ze kreeg dinsdag dus flinke koorts (rond 40 graden) ...
Oh wat vervelend. Gelukkig wel dat de koorts nu voorbij is! Heeft idd ff tijd nodig dat ze terug de oude zijn. Hier dag 9 vandaag en tot nu toe nog helemaal niks. Ik ben benieuwd. Tussen 5 en 12 dagen toch? Ik hoorde ook soms na 3 weken pas!

3 jaar geleden

Hoi mama's. Mijn zoontje heeft 2 weken geleden de 14 maandenprik gehad. Hij had vorige week elke dag verhoging en soms net boven de 38. Daar maakte ik mij niet zo zorgen over omdat het waarschijnlijk door de prik komt, maar hij zit deze week ook al de hele week tussen de 37,5 en 38 in. Zou dit nog steeds door de prik kunnen komen? Er komen wel kiezen door, maar hij heeft nooit eerder verhoging gehad bij doorkomende tandjes.

3 jaar geleden

Hoi mama's. Mijn zoontje heeft 2 weken geleden de 14 maandenprik gehad. Hij ...
Misschien een combi met de kiezen? Het kan elkaar misschien beetje versterken. Ik heb geen idee 😊

3 jaar geleden

Bij verhoging zou ik idd ook niet al te snel zorgen maken. Kan idd een combo zijn. Hier gisteren op dag 9 savonds 38,5, maar was voor de rest haarzelf en merkte niks aan haar. Gewoon doorgeslapen tot 7 uur en smorgens 36,4 terug. Wel niet willen slapen vandaag overdag. Geen idee hoe dat komt. Was al een tijdje geleden. Mss een sprong of toch even een combinatie met die prik. Ook verhoging smiddags tussen 37,5 en 37,8. Voor de rest geen klachten.

3 jaar geleden

Reactie op SDB30

Oh wat vervelend. Gelukkig wel dat de koorts nu voorbij is! Heeft idd ff ti ...
Het gaat hier weer aardig goed. Maar wel echt snel huilen en boos oid. Geen idee of het nog te maken heeft met dat ze nog niet helemaal fit is, maar intensief is het wel... pfff 🙈 Bij ons gaf de jeugdverpleegkundige aan dat het prima pas na 2 weken klachten kon geven. Maar goed, sommige hier hebben helemaal geen last gehad, dus misschien die van jou ook niet hopelijk! 😊