14 Reacties

4 jaar geleden

Ja hier word ze heel boos als ze de keukenkastjes open trek en ik nee zeg en ook de gordijnen terwijl ze dit nooit heeft gemogen en ik altijd nee heb gezegd en haar direct er weg heb gepakt

4 jaar geleden

Hier wel herkenbaar, normaal niks aan de hand en nu sinds 1 week zeer dramatisch huilen. Ik geef hem dan iets van zijn eigen speelgoed en meestal is hij dan wel weer bij zinnen. 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Hahaha hier nog eentje. Ik dacht dat ze het temperament van mama had. Maar zoals ik lees doen er mee dit. Ik negeer haar als ze begint te huilen (vaak nep huilen) als ze echr huilt troost ik haar.

4 jaar geleden

Mijn zoontje van bijna 1 jaar heeft dit ook..

4 jaar geleden

Mijn zoon van 10.5 maand ook hoor. Vooral als grote zus iets doet waar hij niet mee eens is, dan gooit hij met wat er in zijn buurt is... een fase?!😅

4 jaar geleden

Hier ook! 11 maanden. Begon 1,5 week geleden ineens. Hij kan ook heel ondeugend kijken en gaat huilen als iets niet mag. Beetje afleiden en gaat weer goed! Soms heeeel vaak afleiden op een dag haha en met luier verschonen is bij mij ook drama. Hij wil alleen maar zitten en spelen. Zo helaas al een keer een flinke plas over me heen gehad hahaha

4 jaar geleden

Zeer herkenbaar

4 jaar geleden

Herkenbaar. Hier woede als ik de stofzuiger afpak.... Ik benoem gewoon alles: Jij bent boos omdat ik de stofzuiger af pak. Ik ga de stofzuiger opruimen in de kast. Jij mag best boos zijn. Huilen mag ook. Kom, gaan we zo eens kijken bij jouw blokken. En dan issie het eigenlijk alweer vergeten.

4 jaar geleden

Hier ook mijn zoontje is ook bijna 1 jaar precies het zelfde.

4 jaar geleden

Hier ook heel herkenbaar, als ze iets doet wat niet mag en wij benoemen dat het niet mag resulteert dat regelmatig in een boze bui (lees: op de grond gaan liggen en nep huilen), al is dit ook zo snel die komt ook weer voorbij. Stiekem kan ik er wel om lachen want je ziet dat ze weet dat het eigenlijk niet mag, wacht tot je wegkijkt en dan toch stiekem proberen.

4 jaar geleden

Jep die van mijn ook.. 11 maanden ze doet der best maar ik geef de der zin niet 😂

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. Onze dochter gaat nu regelmatig languit ip de grond liggen en dan aanstellerig huilen.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. Hier ook zeuren om alles en als iets niet mag herl hard nephuilen. Iemand ook een idee hoe lang dit duurt😅😅

4 jaar geleden

Heel herkenbaar... *Sprongetjes als het goed is is het voor we het doorhebben al weer voorbij en zitten we weer in nieuwe fase 😊