37 Reacties

5 jaar geleden

Hi Mommy2be, Ik denk het wel. Voel ook soort bubbeltjes, meestal als ik in bed lig. Maar ik twijfel ook nog steeds of het mijn darmen ook kunnen zijn, zo subtiel voelt het nog. Ik ben trouwens 19w en 3dgn zwanger, dus gaan gelijk op;-)

5 jaar geleden

Ik voel haar elke dag of om de dag. Ik ben zelf 20 weken en 4 dagen. En ook luchtbelletjes maar ik voel haar sinds een paar dagen ook kleine schopjes 🙂 maar voelde haar in het begin ook niet super veel maar word wel meer hoor gewoon lekker afwachten 😘

5 jaar geleden

Ik voel ze sinds deze week duidelijk. Savonds heb ik een discoteek in mijn buik en overdag als ik zit. Ik herken al wel ongeveer hun slaap wakker ritme. Ben nu 19+3 van een drieling. Met 3 is het voelen trouwens niet perse eerder als met 1. Terwijl ze qua groei nog steeds op het schema liggen van 1 kindje.

5 jaar geleden

Ik voel al vanaf 16 weken dagelijks mijn kindje, van de week heeft mijn man ook mee mogen genieten en voelde hij hem ook duidelijk. Erg speciaal moment voor ons!

5 jaar geleden

Ik ben vandaag 21w2d zwanger van ons eerste kindje. Tot op heden niets gevoeld. Maar placenta ligt ook voor dus kon langer duren zei de VK. Stiekem kan ik er niet op wachten. want is toch weer soort bevestiging. Nu leven we van echo naar echo, van controle na controle. En dan duren die weken lang. Haha

5 jaar geleden

Ik ben vandaag 20 + 4 dagen. Ik heb mijn kleine man voor het eerst gevoeld bij bijna 15 weken, de beruchte vlindertjes onderin me buik, heel omverwachts en bijzonder, zo vroeg al.. Daarna was het 3 weken stil en vanaf week 18 voelde ik hem heel duidelijk, geen schopjes, maar zijn billetjes wie hij naar buiten duwde. Nu sinds een kleine week voel ik steeds vaker schopjes en ze worden ook duidelijker. Aan de buitenkant zijn ze zelfs al voelbaar soms! Het nadeel is wel dat ik de placenta aan de voorzijde heb, maarr daar ondervind ik zelf geen hinder van omdat ik hem vaak genoeg voel. 💙

5 jaar geleden

Ik voel ons babytje al sinds 11 weken. Bij navraag aan gyneacoloog blijkt dat dit vroeg is, maar het kan gezien het ons tweede kindje is en ik dus weet wat te voelen. Wel grappig en vooral kittelachtig zo'n klein bruisballetje 😍

5 jaar geleden

Wat leuk al die reacties! 🤩 Ik voeldeons meisje sinds twee weken "borrelen" en gisteren met precies 20 weken voelde ik iets dat toch al meer op een schopje leek.. 😯😍

5 jaar geleden

Ik voelde ons meisje met 20+6. De plopjes heb ik niet gevoeld omdat mijn placenta aan de voorkant ligt. Het eerste wat ik voelde waren ‘duwtjes’ en nu is het steeds meet getrappel. Ik ben inmiddels 22+3. Ik merk wel dat het getrappel/geschop steeds krachtiger wordt nu.

5 jaar geleden

Ik voel ook zo af en toe dat fladderen of bubbelen. Vind het nog wel lastig te benoemen!

5 jaar geleden

Hoi hoi ik heb ons kleintje gevoeld met 16 weken❤️❤️

5 jaar geleden

Reactie op amal

Ik voelde ons meisje met 20+6. De plopjes heb ik niet gevoeld omdat mijn pl ...
Hi Amal, ik ben nu 21+5 weken zwanger en ook mijn placenta ligt voor. Dit is mijn eerste zwangerschap en alles is nieuw. Ik heb nu soms het idee dat ik ook soort duwtjes voel. Dat is voornamelijk als ik net in bed lig. Ook het vlinder gevoel heb ik niet ‘gemerkt’.

5 jaar geleden

Reactie op Happylife87

Ik ben vandaag 21w2d zwanger van ons eerste kindje. Tot op heden niets gevo ...
Heel herkenbaar! Nu denk ik soms wat te voelen. Erg spannend allemaal.

5 jaar geleden

Hier nu 21 weken zwanger en voel ons zoontje duidelijk trappelen. Soms heel sterk en soms wat zachter. Inmiddels bijna dagelijks. Ik voel hem sinds 19 weken. In het begin vooral als ik in bed lag ook. Sinds deze week ook overdag als ik gewoon even rustig zit 🤗

5 jaar geleden

Hallo! Ook ik voel mijn eerste kindje nu goed bewegen! Bij 18 weken voelde ik hier en daar en 'plopje' en wist ik niet goed of ze dit was. Maar nu bij 20 weken voel ik ze al vrij goed! Eerst 's avonds, nu meer en meer overdag. Wat een magisch gevoel! 😍 Mijn man kan al niet wachten tot ze haar ook eens kan voelen 😊.

5 jaar geleden

Ik voelde ons meisje met 18 weken als een soort vaag gevoel. Nu 20 weken en voel haar regelmatig trappen en weet precies wanneer ze wakker is en wanneer niet. Ook mijn vriend heeft deze week voor het eerst zachtjes kunnen voelen dat ze schopte! (Mijn placenta ligt helemaal achterin, hierdoor zal ik haar ook beter voelen) 😊

5 jaar geleden

Vandaag 19 weken zwanger maar voel de kleine wel al duidelijk trappen of boksen.. al goed voelbaar als ik me handen op me buik leg. Zo mooi! 💕

5 jaar geleden

Vandaag 19+4 weken zwanger. Sinds week 16 voelde ik kriebeltjes & plopjes .. vanaf eind week 18 voelde ik echt kleine schopjes, vooral savonds als ik op de bank zit/lig of op bed lig 🥰 Is het ook een leuk idee om een groepsapp aan te maken, waarin we dingen kunnen delen met elkaar? Ervaringen, vragen stellen, ideeën opdoen etc 😊🤰🏼

5 jaar geleden

Reactie op Nynke89

Vandaag 19+4 weken zwanger. Sinds week 16 voelde ik kriebeltjes & plopj ...
Lijkt mij een super leuk idee! Ik wil erwel bij in. 🤗🤰🏼

5 jaar geleden

Als je mee wilt doen, even je 06-nummer erbij zetten 😌