37 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Nynke89

Als je mee wilt doen, even je 06-nummer erbij zetten 😌
Hoi dames, pas op met het openbaar maken van privacygevoelige gegevens. Dit is een openbaar forum, dus iedereen kan dit inzien :) posts met adresgegevens en telefoonnummers moet ik helaas verwijderen. Groetjes, Roos | Admin

5 jaar geleden

Reactie op Mama1923

Ik voel ook zo af en toe dat fladderen of bubbelen. Vind het nog wel lastig ...
Dit typte ik zaterdag. Nu was ikzondag naar het concert van Marco Borsato en bij thuiskomst voelde ik de kleine ineens heel duidelijk, ook aan de buitenkant. Zo grappig!

5 jaar geleden

Ik heb ons meisje ook al gevoeld. Ook al wel eerder in de zwangerschap. Zat nog geen patroon in. Maar het word nu steeds duidelijker. De schopjes, de bewegingen die ze maakt. Maar nog niet aan de buitenkant gevoeld. Maar dat komt gauw genoeg. 😉 Morgen alweer 21 weken zwanger😍

5 jaar geleden

Hii, ondanks dat het bij iedereen anders is, ben ik toch erg benieuwd hoe vaak jullie je baby voelen en hoe lang dan? Ik ben morgen 21 weken en voel haar ongeveer drie keer per dag op redelijk vaste tijden en tussendoor soms ook nog. Meestal is het zo ongeveer 5 minuten, gok ik. Mijn placenta zit aan de voorkant, dus ik ben al heel blij om af en toe iets te voelen 😊

5 jaar geleden

Reactie op manonvdl

Hii, ondanks dat het bij iedereen anders is, ben ik toch erg benieuwd hoe v ...
Ik ben nu vandaag 21+3 weken zwanger en voel mijn kleine ventje heel veel eigenlijk. Vooral ala ik druk aan het werk ben, dan voel ik hem veel bewegen. Sinds 2 dagen vind hij het weg leuk om schopjes te geven tegen mijn blaas, erg vervelend wel. Ik voel hem niet op vaste tijden met vaste minuten ofzo. Maar als ik in bed lig en ik neem de tijd om me buik te masseren en te luisteren naar zijn hartje met de doptoner, dan voel ik hem wel goed. Mijn placenta ligt ook aan de voorzijde en daardoor voel ik nog geen schopjes aan de buitenzijde. Wel al schopjes aan de binnenkant. Zo bijzonder.

5 jaar geleden

Reactie op manonvdl

Hii, ondanks dat het bij iedereen anders is, ben ik toch erg benieuwd hoe v ...
Wat bijzonder lijkt me dat. Mijn placenta ligt ook aan de voorkant... Voel nog niks en maak me best vaak zorgen... Heb gelezen dat het wel tot 28 weken kan duren voor je het gaat voelen. Ben zelf pas 20 weken dus dat is nog wel ff

5 jaar geleden

Ik voel ons kleine man al sinds week 17. En nu bijna 22 weken en lijkt wel of van kickboksen houdt.

5 jaar geleden

Voelt het een beetje als borrelende luchtbelletjes? Dan voelde ik hem vannacht 3x! 😯😯

5 jaar geleden

Voelt het een beetje als borrelende luchtbelletjes? Dan voelde ik hem vanna ...
Jaa dit is het eerste wat je voelt. 🥰

5 jaar geleden

Jippie! Voel me gelijk een stuk minder een broedmachine 😂🙊

5 jaar geleden

Jippie! Voel me gelijk een stuk minder een broedmachine 😂🙊
Haha, vanaf nu gaat het steeds leuker worden! Mijn placenta ligt ook voor, maar volgens mij is die splinterdun, ik voel mijn kleine man al 4 weken en steeds meer. Dus ook echt schopjes en soms zie je ze van buiten ookal. En hij vind het leuk om langs me buikwand te draaien, dan zie je weer een billetje uitsteken. 😂 Ik heb wel niet dat vroege stadion gehad van vlindertjes/belletjes enzo.. dat vind ik wel jammer, maar je kunt niet altijd alles hebben he. ☺

5 jaar geleden

Zijn hier meer dames die de kleine meer boven in de schaamstreek voelen trappelen dan de buik zelf?🙈 ze ligt bij mij heel erg laag waardoor ik de schopjes meestal ook extreem laag voel. Het gebeurt eigenlijk alleen in de avond dat ik dr daadwerkelijk in mn buik voel zitten.

5 jaar geleden

Reactie op Sasha O.

Zijn hier meer dames die de kleine meer boven in de schaamstreek voelen tra ...
Ja ik voel het daar alleen maar..

5 jaar geleden

Reactie op Sasha O.

Zijn hier meer dames die de kleine meer boven in de schaamstreek voelen tra ...
Hey hier ook precies zo hoor! Altijd laag en alleen in bed lijkt de kleine wat hoger te voelen.

5 jaar geleden

2 dagen geleden voelde ik hem voor 't eerst (21wk). Dat was heel zachtjes. Nu voel ik hem een stuk harder. Kan dat, in twee dagen tijd?

5 jaar geleden

Mijn placenta ligt achter dus ik voelde de baby al vrij snel! Vorige week (week 21) echt al keiharde schopjes. Zelfs man lief kon het al voelen. Zo bijzonder, het mooiste wat er is :)

5 jaar geleden

Ik voelde mijn baby met 16w+3d. Het was echt al een duidelijke stoot die ik kreeg en sindsdien dagelijks veel beweging. Ik had zelf niet verwacht dat ik haar al zo snel zou voelen. Het is wel mijn derde, maar de eerste keer dat de placenta aan de voorkant ligt