115 Reacties
5 jaar geleden
Hey meiden,
Ik ben nu bijna 21 weken zwanger van ons derde wonder! Na twee meiden krijgen we nu een jongen. 💙
Dat trekkende gevoel... is dat niet gewoon bandenpijn?
5 jaar geleden
Reactie op Lenneke1983
Hey meiden,
Ik ben nu bijna 21 weken zwanger van ons derde wonder! Na twe ...
Mooi buikje! & leuk dat er nu een jongetje komt.
Hier komt ook een jongetje, mijn 1ste kindje.
Bandenpijn ervaar is als echt pijn, de trekkende buik is meer zeurderig en niet pijnlijk.
5 jaar geleden
Hier ook 20 weken heb zo dadelijk mijn afspraak bij gynaecoloog is toch altijd zenuwslopend
Succes meisjes met jullie zwangerschap jullie glunderen allebei
5 jaar geleden
Reactie op Elizza26
Hallo,
Vandaag precies 20 weken zwanger en vandaag deze foto genomen.
Dat ...
Ik moet nog even ontdekken hoe ik weer op een reactie van jou kan reageren 🙄 haha. Fijn dat je je nu weer beter voelt! Waar had je last van? Ik voel me sinds week 16 weer een stuk beter. In het begin veel misselijk geweest en erg moe, alle kwaaltjes wel wat gehad. Voel me nu weer wat energieker en fitter! Vorige week iets teveel in de tuin gedaan waardoor ik echt 4 dagen last had van m’n (onder)buik. In combinatie met de groei van de baarmoeder vond ik het best wel spannend of alles wel goed was.. voortaan maar even wat rustiger aan doen 🙈
5 jaar geleden
Reactie op Lindsey-24
Hier ook 20 weken heb zo dadelijk mijn afspraak bij gynaecoloog is toch alt ...
Ook een stralende foto! 😍 heb je een afspraak voor de 20weken echo? Alles is en komt vast goed, maar snap je spanning volkomen! Ik zou precies hetzelfde hebben, wij moeten nog twee weken wachten. Tel de dagen al af om onze kleine hummel dan weer na 5 weken te zien...
5 jaar geleden
Reactie op Lenneke1983
Hey meiden,
Ik ben nu bijna 21 weken zwanger van ons derde wonder! Na twe ...
Wat leuk een jongetje! Het gezin is dan compleet 😍
Ja daar ga ik wel vanuit hoor. Het groeit nu natuurlijk als kool en voel het elke dag kriebelen (en plopjes), ben zo benieuwd wanneer ik de eerste echte schopjes voel + hóe dat dan voelt. Ik ben ook slank van mezelf dus denk dat het logisch is dat je alles dan wat ‘erger’ voelt.
5 jaar geleden
Reactie op Nynke89
Hallo! Gister was ik 18 weken zwanger en hebben we deze wekelijkse foto gem ...
Dat probleem heb ik iedere keer ook! Dus doe ik het via het eerste bericht, met kans dat ik even wat vergeet te beantwoorden, hihi.
Ik heb ook erg veel last van misselijkheid gehad en heel veel moe. Daarbij moest ik verwerken dat de papa niks van zijn kindje wilt weten dus weg is gegaan en ik een van de tweeling ben verloren.
Emotioneel zat ik dua ook best in een rollercoaster.
Aaah niet zoveel in de tuin meer doen dan. Een zwangerschap vraagt veel van je lichaam, dus je moet even een pasje terug doen nu.
Ik voel al vanaf week 16 elke dag iets, maar geen schopjes nog. Die voelde ik 2 dagen geleden voor het eerst, zomaar onverwachts. Het voelt heel bijzonder, ook een beetje als een plopje hoor. Heel schattig en lief.
Nog even geduld, dan voel je het vanzelf.
Ik had vandaag de 20 weken echo. Alles was goed met de kleine man! Gelukkig maar, blijft spannend.
5 jaar geleden
Reactie op Elizza26
Hallo,
Vandaag precies 20 weken zwanger en vandaag deze foto genomen.
Dat ...
Jeetje wat heftig! Hoelang waren jullie samen? Je hebt verder helemaal niks meer van hem gehoord? 😳 en dan moet je alle kwaaltjes en emoties helemaal alleen verwerken, poeh! Vind je het erg moeilijk om het nu alleen te doen?
Klopt hoor, het was blijkbaar een ‘signaal’ dat m’n lichaam gaf. Maar dacht echt; nog maar 17 weken zwanger, dan kan het nog wel... niet dus. Had vanmorgen voor de zekerheid urine ingeleverd bij de huisarts, omdat ik last had van m’n onderbuik dacht ik misschien wel een blaasontsteking te hebben. Gelukkig konden we dat uitsluiten en moet ik gewoon meer naar m’n mannetje luisteren, hij zei ook al dat alles enorm groeit en dat dat niet altijd fijn voelt. Kortom, weer een nieuwe ‘fase’ haha!
Jij voelt dus plopjes? Want ik heb dat heel soms, maar dacht; dat zijn vast geen schopjes aangezien dat misschien ‘sterker’ of harder moet aanvoelen... 🙄
5 jaar geleden
Hallo!
Vandaag 21+2 weken zwanger van ons eerste wondertje! Een meisje!🥰 nu optimaal aan het genieten van het trappelen in mijn buik!
Groetjes Maud
5 jaar geleden
Hier 16 weken, nu 18 😊
Ik had me voorgenomen elke week 1 te maken maar t schiet er steeds bij in haha
5 jaar geleden
Reactie op x0xwinniex0x
Hier 16 weken, nu 18 😊
Ik had me voorgenomen elke week 1 te maken maar t s ...
Haha hier net zo. Leuk he dat het nu begint te groeien. Nu lekker op de bank en ons kleintje is wakker. Zo fijn om die kleintjes te voelen. Voel jij je kindje ook al?
Liefs