115 Reacties
5 jaar geleden
Jaaa toch wel leuk, bij mn dochter had ik met 25wk dat het begon te groeien. Helaas voel ik het kindje nog niet, de placenta ligt ervoor :)
Kan niet wachten, voel jij het al?
5 jaar geleden
Jullie buikjes zijn precies al zo groot 😍 mijne is nog maar mini. Nu 18 weken en 5 dagen..
5 jaar geleden
Reactie op x0xwinniex0x
Jaaa toch wel leuk, bij mn dochter had ik met 25wk dat het begon te groeien ...
Ooh okee. Ja ik heb het voor het eerst gevoeld op Moederdag. Toen een week niet. En nu hele week elke dag. Ze zit vaak onderin mijn buik. Smorgens en s’avonds is ze vaak aan het trappelen. Kan als ze wat goed ligt het zelfs met blote oog zien. Maar zijn net geluks momentjes. Hopelijk voel je het snel..😊
5 jaar geleden
Reactie op x0xwinniex0x
Jaaa toch wel leuk, bij mn dochter had ik met 25wk dat het begon te groeien ...
Ik heb het kindje 2 weken geleden gevoeld. Toen was ik 16 weken en 2 dagen. Ik voelde toen heel duidelijk die luchtbelletjes, vlinders en kriebels zoals ze zeggen. Nu heb ik daar al 2 weken niet gevoeld maar het hartje klopt heel goed. Wss was het gwn toeval. Ik zal haar hopelijk binnenkort weer voelen. Mijn placent ligt achteraan, de vroedvrouw zei dat ik haar zeker voor de 20weken echo gevoeld zou hebben en dat is nog een dikke week.. Ben benieuwd 😊♥️
5 jaar geleden
Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie. Op deze foto net 19 weken zwanger (2e zwangerschap) en inmiddels bijna 20 weken 🤗 onze kleine man schopt al lekker in het rond 🥰
5 jaar geleden
Hi allemaal. Hierbij mijn buikfoto. Ik ben nu 19+1 weken zwanger van ons eerste kindje, een meisje. Het is nog een bescheiden buikje vind ikzelf. Wel bizar hoe snel die weken voorbij vliegen. Hebben jullie dat ook?
Daarnaast vind ik het gek dat je bij mij aan de voorkant nog niet heel veel bijzonders ziet, maar als je me van de zijkant bekijkt begint het nu wel echt te komen! Trots dat het zichtbaar begint te worden! Zoals jullie zien woon ik op Curaçao voor een paar jaar. Aan het begin niets geen last gehad van de warmte, maar ook hier op Curaçao beginnen de dagen warmer te worden en merk ik dat ik beter functioneer in de airco haha. Heeft iemand tips hiervoor misschien?
5 jaar geleden
Hoi meiden ik ben nu bijna 21 weken zwanger. Zijn er misschien nog meer die last hebben van het “dikker” worden? Word er zelf namelijk vreselijk onzeker van en vind mezelf echt niet meer mooi, zit ook echt niet lekker in mijn vel hierdoor. Of ben ik de enige? Hierom geen buik foto’s voor mij.
5 jaar geleden
Hoi meiden ik ben nu bijna 21 weken zwanger. Zijn er misschien nog meer die ...
Op de foto’s vind ik dat ik een mooi rond buikje heb maar int echt ben ik ook vreselijk onzeker en voel ik me op dit moment nog gewoon dik. Inplaats van zwanger. Ook de blote buiken foto’s van al die mooie buikjes maken mij wel onzeker, als mijn buik bloot is vind ik meer dat het op vet buik lijkt
5 jaar geleden
Kan je (weer) de band schudden! Same here. Wat vind je moeilijk?
5 jaar geleden
Nee hoor, ik heb er ook veel last van, nu gelukkig wel wat minder, maar iedereen om je heen is aan het afvallen voor de zomer en zelf wordt je maar dikker, k weer hoe je je eigen voelt, nu krijg je er wat voor terug, dat geeft wat troost 🍀
5 jaar geleden
Stiekem wel blij te horen dat ik niet de enige ben die er onzeker over is! Ben eerlijk gezegd nog nooit erg dik geweest altijd zelfde gewicht gebleven dus moet echt even schakelen. Vooral de navel die er nu heel anders uitziet dan normaal 🙈klopt hoor dat je er iets moois voor terug krijgt ben alleen gewoon bang dat mijn buik en navel nooit meer goed komen na de bevalling 😅 alles rekt en trekt natuurlijk nu lekker uit! Doet ook behoorlijk pijn al die spanning erop😓