209 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Dntj

vandaag 39 weken zwanger en dus de laatste loodjes, wij kunnen echt niet me ...
Ik heb precies het zelfde ook 39 weken en aan het hopen dat hij snel komt. Iedereen blijft er maar over door gaan super lief maar wij willen ook dat die komt hahahaha hopelijk hoeven we niet heel lang meer te wachten!

5 jaar geleden

Reactie op Babpie

Ik heb precies het zelfde ook 39 weken en aan het hopen dat hij snel komt. ...
Ja Inderdaad. niemand als wijzelf hopen dat t meeste, je bent natuurlijk zelf hartstikke benieuwd naar het kleine wondertje. en de "nieuwschierige" die je nooit spreekt en nu ineens interesse via Facebook ofzo tonen die zijn het ergste 🤦‍♀️ Hopelijk laten ze niet al te lang op zich wachten en kunnen we snel genieten 👶💕

5 jaar geleden

Reactie op Babpie

Ojeee... ik weet precies hoe jeje voelt. Ik inmiddels 41+2 en ben het zo zat. Iedereen die ook vraagt. Op zich niet erg hoor. Heel lief bedoeld. Alleen sommige appjes van mensen... nooit gevraagd naar de zwangerschap, opeens nieuwsgierig of de baby er is🤣 maar goed... dit wordt weer inleiden voor de 3de keer.... brn al gesloopt... gggggrrrrrrrr🤦‍♀️

5 jaar geleden

Ben nu ook 41+2 dagen. Jullie verhalen geven wel steun. Hoop zo dat ik niet ingeleid hoef te worden. Morgen naar ziekenhuis voor hartfilmpje en vruchtwater meting. Sterkte allemaal en veel geluk voor de dames die al bevallen zijn.

5 jaar geleden

Hier 41+1, net voor de tweede keer gestript. Nu al erge buik en rugpijn.. hopen dat het doorzet! Anders vrijdag naar het ziekenhuis voor CTG en kijken voor de laatste keer strippen en daarna afspraak maken om in te leiden. Ik hoop dat onderstaande dames al zijn bevallen inmiddels!

5 jaar geleden

Reactie op Babpie

Wat super spannend! Nu dus ondertussen 40 weken, is de kleine al geboren?

5 jaar geleden

Ben nu ook 41+2 dagen. Jullie verhalen geven wel steun. Hoop zo dat ik niet ...
Succes in het ziekenhuis! Ik ben vandaag 40+1, hoop zo dat ze zich snel komt melden 🥰

5 jaar geleden

Reactie op Dntj

Succes in het ziekenhuis! Ik ben vandaag 40+1, hoop zo dat ze zich snel kom ...
Vandaag ook 40+1 en ik kan eigenlijk niet meer wachten. Heb 2 dagen geleden de hele nacht voorweeen gehad maar helaas zette het niet door. Best een teleurstelling als je denkt dat de bevalling begint maar toch niet. We wachten maar weer af.

5 jaar geleden

Reactie op Linda13

Vandaag ook 40+1 en ik kan eigenlijk niet meer wachten. Heb 2 dagen geleden ...
Ja inderdaad, alleen dat geduldig is best lastig. Vooral met alle vragen of ze er nu nog niet is, dan denk ik echt hoe denk je dat wij ons voelen 😅 Vooral als ik van die menstruatie krampen krijg denk ik Ja zet het nu door? En dan verder niks, echt zo vervelend. Maarja we zullen geduld moeten hebben zoals me schoonmoeder zegt; er is er nog nooit een blijven zitten