209 Reacties
5 jaar geleden
Inmiddels gisteravond laat (17 sept) bevallen van onze zoon Raven! Om 23.50, met een gewicht van 1870gram en 46 cm met 37 weken!
Was een helse dag en avond, maar hij is er.. Gezond en wel!!
5 jaar geleden
Reactie op Kruimel-24
Inmiddels gisteravond laat (17 sept) bevallen van onze zoon Raven! Om 23.50 ...
Gefeliciteerd ❤️☺️ prachtig kindje. Goed herstel gewenst !
5 jaar geleden
Worden jullie ook zo gek van de moeheid. Snachts slaap ik heel slecht omdat ik steeds naar de wc moet waardoor ik overdag veel slaap. Het voelt alsof ik mn leven verslaap. Kan niet wachten tot de kleine er is dan heb ik een doel overdag.
5 jaar geleden
Worden jullie ook zo gek van de moeheid. Snachts slaap ik heel slecht omdat ...
Lees en hoor dit zo vaak, ik mag van geluk spreken denk ik, ik ben nu 36 weken heb tot 6 en halve maand nog op me buik geslapen(ben echt een buikslaper) en ik slaap nog steeds elke nacht zoon 12 uurtjes word mischien 1 hooguit 2 keer wakker om te plassen
5 jaar geleden
Reactie op Mila96
Lees en hoor dit zo vaak, ik mag van geluk spreken denk ik, ik ben nu 36 we ...
Aah ik ben jaloers op jou. Ik slaap ook graag op mn buik dat gaat alleen nu niet meer. Ik het 2de trimester had ik zoveel energie elke dag. Ben best wel klaar met het zwanger zijn wil graag ons meisje in mn armen hebben en hoop dat ik me dan snel weer de oude voelt.
5 jaar geleden
Nog een maandje dan zijn de kleintjes er. Kan ook echt niet wachten om haar te zien het word mn eertse. Ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet en hoe ze zal zijn.
5 jaar geleden
Reactie op EMLT
Heel herkenbaar!
Ja het is echt uien op het moment. Hoop dat het snel weer even wat beter word. Hebben jullie er ook last van dat niks goed lijkt te zijn. Wil ineens graag andere meubels en gordijnen en noem maar op terwijl wij een hardstikke leuk huisje hebben haha. En blijf ook maar schoonmaken en opruimen. 😊
5 jaar geleden
Hi dames,
Ik ben nu 34 + 3 dagen en ben zooo kortademig en benauwd. Zelfs tijdens het staan of zitten zonder activiteiten oid kan ik ineens heel flauw worden ervan en moet ik snel liggen. Ik ben een klein vrouwtje dus sowieso drukt alles sneller op mijn longen heb ik het idee. Wat wel komisch was vandaag was dat ik tijdens mijn manicure vandaag ineens voelde dat ik bijna ging flauwvallen (de hele kamer draaide en voelde me onwel worden). Daarna heb ik bij haar op een bankje gelegen met een washandje op mijn voorhoofd - mijn nagels al liggend laten doen😂 the royal treatment.
Maar oprecht supervervelend dat ik dit bij het minste geringste heb. En ik moet nog een maand !
5 jaar geleden
Reactie op LittleK
Oh das echt naar! Is je bloeddruk wel goed?
Die is vrij laag, maar vooral nu tijdens de zwangerschap. Morgen weer controle bij de gynaecoloog dus zal t even benoemen. Enerzijds hoort het erbij maar wellicht heeft zij advies oid🙈