209 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op isabelledeg

Die is vrij laag, maar vooral nu tijdens de zwangerschap. Morgen weer contr ...
Jaa precies! Misschien wat handige tips, want is echt vervelend! Succes morgen.

5 jaar geleden

Reactie op LittleK

Jaa precies! Misschien wat handige tips, want is echt vervelend! Succes mor ...
Dankje ☺️

5 jaar geleden

Ik wil even klagen... Al is het nog zo vroeg.. Vanaf zondag heb ik alleen maar buikpijn, rugpijn en nekpijn en kan alleen maar huilen. Nergens fut voor en verschrikkelijk moe.. Dat te bedenken dat k nog 3 weken moet.. Ben gewoon een beetje moedeloos :( Ook vandaag weer een dag met een kruik en een filmpje denk k... Laat onze Puk maar komen, kunnen al die vervelende hormonen ook weg uit m'n lichaam...

5 jaar geleden

Reactie op MoedertjeZ

Ik wil even klagen... Al is het nog zo vroeg.. Vanaf zondag heb ik alleen m ...
Het is niet gek dat je het ff niet ziet zitten soms. Het wordt allemaal zwaarder op het einde. Gewoon lief zijn voor jezelf en de rust nemen als je die nodig hebt. Als ik me zo voel ga ik weleens lekker onder de warme douche of in bad zitten om te ontspannen of ik ga idd even iets doen ter afleiding. Voor je het weet is het zover🤗

5 jaar geleden

Hoi, Iemand tips voor mij? Gisteren bij huisarts geweest blijkt dat mijn tussenrib spier heb gekneusd🤔 hierdoor kan ik niet liggen lijkt alsof ik dan geen adem kan halen van de pijn. Gister nacht hele nacht op de bank gezeten. Niet doen. Huisarts zegt alleen neem maar paracetamol en goed warm houden. Dit gaat nog niet super. Vandaag erg veel pijn. Heb ook nog een peut er van 2 rond lopen. Iemand tips??

5 jaar geleden

Reactie op isabelledeg

Het is niet gek dat je het ff niet ziet zitten soms. Het wordt allemaal zwa ...
Oh echt ff fijn zo'n reactie... Dankjewel!!

5 jaar geleden

Reactie op Nicole1989

Hoi, Iemand tips voor mij? Gisteren bij huisarts geweest blijkt dat mijn t ...
Wat vervelend zeg! Heb wel kortademigheid en slapeloze nachten maar heb geen gekneusde rib - wel gehad in mn eerste trimester ivm aanhoudende verkoudheid. Helpt iets van warmte compressen of een warmte kruik misschien? Of een gewrichtscreme dat warm wordt. Er bestaan ook warmte pleisters. Heel vervelend meid, sterkte !

5 jaar geleden

Met kleine Raven gaat het super, en gaat ie met reuze sprongen vooruit!Vandaag alweer 2060gram! En zelfstandig eten gaat ook steeds beter.... dus hopelijk krijgen we snel groen licht! Zelf inmiddels nog herstellende van een zware (after) zwangerechaps vergiftiging die me zaterdagavond nog even kwam "verrassen".. Inmiddels al dik 2 weken in t ziekenhuis.. Ik wil naar huis!!!!!

5 jaar geleden

Reactie op Kruimel-24

Met kleine Raven gaat het super, en gaat ie met reuze sprongen vooruit!Vand ...
Oh fijn dat het met je zoon goed gaat! Hopelijk gaat het met jou gauw beter. In het ziekenhuis liggen is niet leuk nee.

5 jaar geleden

Reactie op Kruimel-24

Met kleine Raven gaat het super, en gaat ie met reuze sprongen vooruit!Vand ...
Gefeliciteerd met je zoon. Jou mannetje had dus ook geen geduld meer! Wat fijn dat het zo goed met hem gaat! Ik duim voor jullie dat hij snel naar huis mag!

5 jaar geleden

Reactie op Veertje83

Gefeliciteerd met je zoon. Jou mannetje had dus ook geen geduld meer! Wat f ...
Nou het was eerder noodzaak dat ie eerder kwam, anders had t heel anders af kunnen lopen..Dus hebben uitgezongen tot 36+6 (toen ingeleid) en met 37 stipt, is hij geboren!

5 jaar geleden

Reactie op Kruimel-24

Nou het was eerder noodzaak dat ie eerder kwam, anders had t heel anders a ...
Wow ook al een heftig verhaal! Heel veel sterkte!

5 jaar geleden

Iemand tips voor een peuter (3jaar) die niet meer wil gaan slapen savonds We hebben zijn middagslaapje al geschrapt Help!!! Heb elke avond een gevecht en niet de energie meer voor 39,2 weken

5 jaar geleden

Reactie op Annabelleke

Iemand tips voor een peuter (3jaar) die niet meer wil gaan slapen savonds W ...
Phoe. Lastig. Kan je terugvallen op je wederhelft? Misschien dat die het even van je kan overnemen? Verder zegt onze dochter van 3 ook wel eens dat ze niet wil slapen. Dan zeggen wij "nee, hoeft ook niet, ga maar gewoon wat rusten". Alsof daarmee het "moeten" eraf is, hielp hier wel.

5 jaar geleden

Reactie op Nanu

Phoe. Lastig. Kan je terugvallen op je wederhelft? Misschien dat die het e ...
Mijn vriend is regelmatig savond werken. En hij is een heerlijk mama's kindje Rusten werkt ook niet meer. Gisteren heb ik hem op mijn bed gezet met een filmpje en dan valt hij binnen 10 min om. #loedermoeder

5 jaar geleden

De bedklossen en douchekruk zijn geleverd 😄 dat wordt met een trap het bed in klimmen. Maar kijk wel uit naar zittend douchen hahaha

5 jaar geleden

Die van mij zijn net ook gebracht. 😁

5 jaar geleden

Die van mij zijn net ook gebracht. 😁
Nice 🙌🏼

5 jaar geleden

Reactie op isabelledeg

De bedklossen en douchekruk zijn geleverd 😄 dat wordt met een trap het bed ...
Hier heb ik het bed al een paar weken op klossen en ik vind het een ramp. Ik moet mezelf dus inderdaad via een opstapje het bed in hijsen. Ik ben maar klein dus dat is echt met een hoop kracht boven mijn macht eigenlijk. Lekker handig midden in de nacht, in het donker (want doordat het bed nu zo hoog staat kan ik niet meer bij het lampje) en met pijn aan mijn bekken 😝 Idem met eruit gaan. Ik moet mezelf min of meer op het opstapje laten zakken en dan nog op de grond zien te komen.

5 jaar geleden

Ik las in eerdere berichten klachten als gekneusde tussenribspieren... Door wat voor oorzaak dan ook kan dit getaped worden door een fysiotherapeut. Dit geeft vaak verlichting. Ik zou dus adviseren, als je er last van hebt contact op te nemen met een fysio of hij/zij dit kan. 👍