209 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Linda13

Ik las in eerdere berichten klachten als gekneusde tussenribspieren... Door ...
Ik heb dit ook door het getrap in mijn buik al die maanden. Mijn kleine meid geeft echt flinke trappen. Nu inmiddels 39 weken en helemaal ingedaald dus heb er geen last meer van Godzijdank. Maar intapen zou toch ook niet helpen in zo’n geval?

5 jaar geleden

Reactie op isabelledeg

De bedklossen en douchekruk zijn geleverd 😄 dat wordt met een trap het bed ...
Ik raak in paniek! Waarom hebben jullie zoveel klossen?? Ik heb er gewoon 4, voor elke bedpoot 1! Heb ik iets gemist?

5 jaar geleden

Reactie op Nanda80

Ik raak in paniek! Waarom hebben jullie zoveel klossen?? Ik heb er gewoon 4 ...
Geen paniek. Ze hebben waarschijnlijk een box spring dus dan heb je er meer nodig. 🙂

5 jaar geleden

Reactie op oum Mohammed

Ik heb dit ook door het getrap in mijn buik al die maanden. Mijn kleine mei ...
Het helpt niet tegen het trappen maar als je tussenribspier aangedaan is kan een medical tape ondersteunen. Zeker als je bij inspanning pijn hebt.

5 jaar geleden

Reactie op Nanda80

Haha omdat niet alle bedden het zelfde zijn. Ik heb er zelf 12 doordat ik een boxspring heb. Als je 4 poten hebt zijn 4 genoeg hoor dont worry

5 jaar geleden

Reactie op oum Mohammed

Haha omdat niet alle bedden het zelfde zijn. Ik heb er zelf 12 doordat ik e ...
Oef, gelukkig! Dank je wel 😁

5 jaar geleden

Reactie op Linda13

Het helpt niet tegen het trappen maar als je tussenribspier aangedaan is ka ...
Was fijn geweest dit eerder te weten haha. Heb echt geleden ervan. Ze hoefde er maar langs te schuiven en ik kon niet meer praten van de pijn. Nu de laatste 2 weken ineens een zweepslag in mijn buikspier. Ook echt nieuw voor mij dat dat bestaat. Mijn eerste zwangerschap nooit van dit soort dingen meegemaakt of gehoord 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Nanda80

Wij hebben inderdaad een boxspring en die heeft meer poten aan de onderkant ☺️ klopt helemaal

5 jaar geleden

Heb geen klaagje , maar wel een vraagje.. Ik ben 37 +4 kom net bij de verloskundige vandaan.. En die wil dat ik nu in ziekenhuis hartfilmpje laat maken van de baby.. Tis te rustig en ik heb vruchtwater verlies. Iemand een idee wat ik kan verwachten?

5 jaar geleden

Reactie op MoedertjeZ

Heb geen klaagje , maar wel een vraagje.. Ik ben 37 +4 kom net bij de verlo ...
Van het vruchtwater verlies weet ik niet zo goed maar weet wel dat een vriendin op t einde best regelmatig aan de CTG moest in het ziekenhuis uit voorzorg maar dan was dat niks ernstigs, gewoon ter check. Weet je zeker dat het vruchtwater is? Want lees ook dat je op t eind vocht kunt verliezen omdat je afscheiding heel waterig kan worden. Succes ! No worries 🙏🏽

5 jaar geleden

Reactie op isabelledeg

Van het vruchtwater verlies weet ik niet zo goed maar weet wel dat een vrie ...
De verloskundige heeft minder vruchtwater gezien. En niet ik.. :) Vandaar.. Ik vind het toch pittig... We gingen heel ontspannen er vanmorgen heen, maar nu even niet...

5 jaar geleden

Ik heb inderdaad een boxspring vandaar 12 klossen. Van het weekend ze er maar even onder laten zetten door mijn man ben alleen benieuwd hoe ik dan mijn bedje in moet komen denk dat hij dan best hoog is haha.

5 jaar geleden

Reactie op MoedertjeZ

De verloskundige heeft minder vruchtwater gezien. En niet ik.. :) Vandaar.. ...
Ah verkeerd gelezen 😅 en hoe is het gegaan nu?

5 jaar geleden

Reactie op isabelledeg

Ah verkeerd gelezen 😅 en hoe is het gegaan nu?
Gelukkig goed!!! Zijn we zo blij mee. Nu is het gewoon afwachten wanneer ons kindje wil komen.. Hopelijk heel vlug..

5 jaar geleden

Reactie op MoedertjeZ

Gelukkig goed!!! Zijn we zo blij mee. Nu is het gewoon afwachten wanneer on ...
Gelukkig maar!! ☺️

5 jaar geleden

Vandaag 39 weekjes precies... vannacht had ik 3 uurtjes lang voor weeën dacht ik.. na 3 uurtjes zakten ze weg... Vandaag om 1 uur controle gehad en bleek dikke 2 cm ontsluiting te hebben. Ze heeft super kunnen strippen ze zei nog hopelijk zie ik je vannacht... Nu wel door de dag wat harde buiken en menstruatie achtige pijn.. maar of er een bevalling aan zit te komen betwijfel ik... wie heeft ook gestript en is toch nog bevallen?

5 jaar geleden

Reactie op mamasimone

Vandaag 39 weekjes precies... vannacht had ik 3 uurtjes lang voor weeën da ...
Hier heeft strippen helaas tot twee maal toe niks gedaan bij mijn eerste zwangerschap... Maar de eerste voor weeën zijn wel een goed teken hoor 😁

5 jaar geleden

40.1 #duurtlang 💙

5 jaar geleden

Reactie op Annabelleke

40.1 #duurtlang 💙
Wat een leuk toeval wij zijn ook 04-10 uitgerekend en ook wij wachten nog. Helaas nog geen teken van bevalling😄💙

5 jaar geleden

Reactie op dilek

Wat een leuk toeval wij zijn ook 04-10 uitgerekend en ook wij wachten nog. ...
Ben benieuwd wanneer hij komt... Zijn grote broer heeft geen geduld meer