9 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb nog het badje van haar en die kan ik perfect in de douche plaatsen en dan zit ze er in. Vind ze super.

4 jaar geleden

Hi! Ik heb een douche kruk gekocht! Werkt best prima en je kan hem er ook afklikken en als badstoeltje gebruiken in een groot bad (ook laatste geprobeerd en vond ze ook erg interessant allemaal. Ging prima!) Ik heb hem zelf ergens anders gekocht maar heb hem net even online opgezocht en is ook bij de prenatal te koop: https://www.prenatal.nl/bad-en-verzorging/badderen/babybadjes-en-standaards/chicco-bubble-nest-4998910.html?gclid=Cj0KCQjwoPL2BRDxARIsAEMm9y8YGt5Nqtsmkb9HXnZKrdbADXfjcbkaSk0DtKJVVLK2b-7WDn82eO4aAuZkEALw_wcB

4 jaar geleden

Wij hebben een douche stoel chicco bubble baby heet het geloof ik. Ideaal en wij douchen vaak gelijk mee.

4 jaar geleden

Ik heb hem laatst op een douche matje gewoon op de grond gelegd. Ging prima en hij vond het heerlijk

4 jaar geleden

Ik zet ook het badje in de douch, vul hem met water, en badeendjes, was ik eerst mezelf en als ik klaar ben was ik haar, dan til ik haar er uit en ga ik samen met haar onder de douch staan om af te spoelen. Niet te lang op de arm dus het word niet te zwaar en ze vermaakt zich met haar eendjes terwijl ze wacht op mij

4 jaar geleden

Leg altijd 2 handdoeken in de douche, deze maak ik nat en daar leg ik dan mijn zoontje op. Dit gaat echt perfect en hij vind het super leuk om dan met de douchekop te spelen 馃槄

4 jaar geleden

Ik zet mijn zoontje in een badring. Vind hij geweldig 馃榾 Zie foto als voorbeeld

4 jaar geleden

Reactie op Karen2Yoga

Ik zet mijn zoontje in een badring. Vind hij geweldig 馃榾 Zie foto als voorb ...
Ja hier ook! Ideaal voor in bad of onder de douche.

4 jaar geleden

Reactie op Mariekevanwijk

Wij hebben een douche stoel chicco bubble baby heet het geloof ik. Ideaal e ...
Ja die stoel heb ik ook echt ideaal 馃憤馃徎