58 Reacties
vor 5 Jahren
‘Goh wat heb je nog een klein buikje’
Grrr.. ken het er niet aan vreten he!😂
vor 5 Jahren
‘Goh wat heb je nog een klein buikje’
Grrr.. ken het er niet aan vreten ...
Haha mijn collega's zeggen dit ook. Om er vervolgens aan toe te voegen: "Ach straks ontploft het echt in één keer en groei je mega hard"
Oké. Dankje? 😂
vor 5 Jahren
Oh nog eentje! Gisteren gehoord...
‘ nog maar 3 kilo aangekomen? Jij krijg gewoon opeens veel kilo’s i.p.v. geleidelijk’
vor 5 Jahren
Oh nog eentje! Gisteren gehoord...
‘ nog maar 3 kilo aangekomen? Jij kri ...
Haha ja die hoor ik ook 😂
vor 5 Jahren
“Jeetje wat een grote buik al! En je wordt nog veel groter !” 😝 ja bedankt, ik ben me erg bewust ervan
vor 5 Jahren
Reactie op LittleK
Vandaag kreeg ik de 'goh 26 weken nog maar?! Die is wel flink he?!'.
Sorry ...
Ohh maar sommige mensen lullen ook maar wat heb ik het idee. Ik kreeg zo'n opmerking van iemand rond week 18. Terwijl je toen eigenlijk helemaal niks zag nog. Pas bij week 20 kreeg ik wat buik (nou ja, ik ben te zwaar dus had al buik, maar toen werd het wat meer een zwangere ronding) en pas bij week 25, 26 ging ik echt ineens enorm groeien.
🤷🏼♀️🤷🏼♀️
vor 5 Jahren
Reactie op LittleK
Ja is ook zo hoor, maar ik snap niet zo waarom mensen de noodzaak voelen om ...
Nee dat snap ik ook niet.
vor 5 Jahren
Ik krijg nu vaak blikken. En soms reacties. Je loopt op het einde zeker... euh nee moet nog max 8 week. (Officieel 14) maar draag er 3. Oh! Hoe ga je dat doen? Met een peuter erbij en jij liever als ik.
Wij denken heel makkelijk. Lekker op zijn Gronings. We zien het wel. Nou daarop de reactie dat ik er laconiek over denk 🧐
vor 5 Jahren
Reactie op Veertje83
Hebben jullie dat ook dat je bijv. In de supermarkt aangestaard wordt?
Jep! Alsof ze nooit iemand zwanger hebben gezien 😓
vor 5 Jahren
Het aller ergste zijn mensen zonder kinderen die de beste "adviezen" hebben. Sterf toch gewoon..,
Zo jij hoeft ook niet lang meer wel? nee nog maar 3 maanden. Maar ik krijg een tweeling. Ooh heb je dan wel genoeg hulp zo met een peuter erbij? Nee. Oh nou succes dan he.
Eet je zoveel dan datt je nu al 20 kilo bent aangekomen? Nee nog minder dan voor ik zwanger werd. Oh nou dan doe je het wel zelf he.
Wanneer mag je mensen gaan slaan?