Hallo! Ik ben benieuwd hoe jullie allemaal rekening houden met de hitte van de komende dagen! Lekker, maar waar moet je aan denken met die kleine? Do’s en misschien ook wel een paar don’ts. Geniet van het mooie weer!
Ik volg! Hier zorg ik wel dat ze genoeg water krijgt en vocht zoals watermeloen ens wat frissere gerechtjes. Dan licht kleden kleedje zonder body of enkelbody. Talkpoeder onder de okseltjes en onder de kin. Zoveel mogelijk zonder pamper als het mogelijk is want dat kan beginnen irriteren het warm weer is met verteld geweest 😁😁
Ik vind het ook lastig! Hier vandaag in luier, goed gesmeerd. Buiten onder de parasol en zonnescherm en voor morgen een badje opgezet. Ook lekker voor verkoeling. En ik geef stukjes meloen en komkommer en steeds water aanbieden.
Vooral de kinderwagen niet afdekken met een doek/ dekentje tegen de zon. Lief bedoelt maar het ventileert echt niet, tempraturen lopen in de reiswieg zo snel op
Alleen in de schaduw, insmeren en uv-pakjes aan 😅. Ze verbranden zo snel. Ik gooi wel regelmatig zo'n doek over de kinderwagen maar zorg dan wel dat die aan de schaduw kant of zijkant open is. Een dooky doet dat ook trouwens.
Wij deden ook in de tuin een leeg zwembadje om te spelen. Maar nu klimt hij eruit. Met het warme weer deed ik een laagje water en kon hij er lekker in kruipen. Wel onder een parasol en goed ingesmeerd. 🌞