53 Reacties

5 jaar geleden

hier gaat het goed ondanks een postnatale depressie geniet ik vol op ❤ ben zo dol op mijn mooie ventje hij is geweldig ondanks dat hij super veel huilt 😜 slapen doen we hier niet aan blijkbaar 🤪

5 jaar geleden

Reactie op kirstennoalucas

hier gaat het goed ondanks een postnatale depressie geniet ik vol op ❤ b ...
Hee wat rot dat je een postnatale depressie hebt. Is dat van de bevalling van de kleine in oktober? Hoe weet je dat je dit hebt en geen nasleep van de kraamtranen? Ik ben zelf 30 okt bevallen en voel me zeer emo en heb nog wat zaken op een rijtje te zetten met mezelf nu de kleine man er is.

5 jaar geleden

Hai! Ik was 9 oktober uitgerekend maar op 30 september bevallen van onze Siem! Dat hadden we niet gedacht aangezien ik van mijn dochters ver overtijd was. Het is genieten met onze kleine man! De nachten gaan goed. Half 11 laatste fles en dan komt hij meestal rond 4 uur half 5. Zijn we al erg blij mee. Geniet van jullie wondertjes! Liefs Lenneke

5 jaar geleden

Ik was 10 oktober uitgerekend en ben 1 oktober bevallen! Het bevalt me super. Hele makkelijke baby, bijna niet huilen alleen net voor voeding of uit bad. Het is zon sterk keroltje ik ben helemaal verliefd. Ik vond alleen de eerste 2 weken echt heel erg zwaar en met name de borsgvoeding en het vele kolven. Ik ben alleenstaand en vond het daarom wel lastig om niet even een nachtje te kunnen bij slapen. Inmiddels slaapt die al zon 5uur door en alles went. ❤️

5 jaar geleden

Reactie op Lenneke1983

Hai! Ik was 9 oktober uitgerekend maar op 30 september bevallen van onze Si ...
Hier precies het zelfde! Half 11 laatste fles en ook rond 4 uur half 5 voor een fles. Mooie foto dat pakje heb ik ook, leuk! 😁😁

5 jaar geleden

23e uitgerekend, maar 10 oktober bevallen van mijn heerlijke ventje. Geen huilbaby en ondanks de nachtvoedingen, voel ik mij goed.

5 jaar geleden

31e uitgerekend. Nog niet bevallen..

5 jaar geleden

Ik was de 26e uitgerekend en de 22e bevallen van een prachtige dochter. Bij de eerste heb ik achteraf gezien wel een soort van postnatale depressie gehad. Nu meteen dag 1 toch wel op een roze wolk. Helaas is deze wel een beetje aan het weg drijven nu. Ons meisje heeft sinds gisteren pas haar naveltje verloren en deze is ondertussen flink ontstoken. Waarschijnlijk is ze hierdoor in de nacht zoveel wakker. Afgelopen nacht heeft ze lopen spoken van half 2 tot half 5. Overdag is ze een super lief en rustig meisje. Zijn er meer die snachts een wakker kindje hebben?

5 jaar geleden

22 oktober uitgerekend en ben 2 november bevallen van onze lieve Adam!🥰 Helemaal in de wolken van dit kleine ventje. Nog best beurs en moe merk ik, dat rustig aan doen moet ik nu wel echt aan toegeven. Verder eet hij super, dag 3 al stuwing en volop melk productie.. soms inderdaad pijnlijke tepels... thank God voor tepelhoedjes 🥳 haha! Hij slaapt de laatste drie nachten goed 3 uur door telkens tussen voedingen in de nacht, dus niks te klagen! Wel merk ik dat ik erg overbezorgd ben, bang dat er iets gebeurd en elk ramp scenario is al door mijn hoofd geschoten. Maar dit hoort misschien gewoon bij de kraam tijd. Heel bijzonder om mama te zijn van zoiets prachtigs 🥰 Liefs X

5 jaar geleden

21 oktober bevallen van onze dochter Lilly😊 Ik was de 27ste uitgerekend maar ze kwam al eerder. Ik geef borstvoeding en dat gaat super goed! Helaas is ze nu al uit maatje 50 gegroeid😩 de bevalling duurde 17uur maar het viel allemaal wel mee

5 jaar geleden

31e uitgerekend. Nog niet bevallen..
Omaj is al 10 dagen overtijd🙈 Hopelijk komt ze/hij snel. Wordt je ingeleid of wachten jullie gewoon momenteel af?

5 jaar geleden

Reactie op Maaselise987

21 oktober bevallen van onze dochter Lilly😊 Ik was de 27ste uitgerekend ma ...
17uur oo dat is heel lang 🙈 Ik was 25.10 rond 00.30u binnen en om 2.06u had ik mijn meisje in mijn handen ❤ Ik kwam ook binnen toen ik al 6cm ontsluiting had dus was wel vrij lang thuis gebleven zelfs had ik al hele dag last. Maar ben uiteindelijk naar het ziekenhuis gegaan omdat mijn vliezen gebroken waren en toen begon het ineens heel snel.

5 jaar geleden

Reactie op fleur

22 oktober uitgerekend en ben 2 november bevallen van onze lieve Adam!🥰 H ...
Stuwing heb ik ook hard gehad maar was na paar dagen over gelukkig maar laatste donderdag had ik wel ineens borstontsteking zat ik lekker thuis met koorts en zon pijnlijke borst die helemaal hard en rood was 😥😥

5 jaar geleden

Ik was 7 oktober uitgerekend en ben op 12 oktober bevallen doormiddel van een spoed keizersnee. Helaas was de spoed zo groot dat ik onder narcose ben geweest en mijn vriend en ik beide niks hebben meegekregen toen ze uit me is gehaald, dit vinden wij beide wel heel erg jammer.. Na een wat lastige start is het een prachtig en makkelijk meisje, ze is nu na ruim 4 weken ook al een kilo aangekomen! We genieten volop en het voelt alsof het nooit anders zo geweest is! Borstvoeding wilde helaas niet lukken, ben wel gelijk gestart met kolven wat tot nu toe nog heel goed gaat. Rond 23 uur krijgt ze de laatste fles en ze komt vaak rond 5/6 uur pas voor de volgende! Al met al hier dus een hele blije, trotse en uitgeslapen moeder!

5 jaar geleden

Reactie op Tatjana_x

Omaj is al 10 dagen overtijd🙈 Hopelijk komt ze/hij snel. Wordt je ingele ...
Jaa echt niet leuk.. morgen naar ziekenhuis voor ballon en dinsdag word ik ingeleid. Ben ook al twee keer gestript zonder resultaat :(

5 jaar geleden

Reactie op Marina247

Ik was de 26e uitgerekend en de 22e bevallen van een prachtige dochter. Bij ...
Mijn meisje slaapt goed door maar wordt wel om de 3-4u wakker en in de nacht kan dat soms wel tot 3u duren voordat ze terug eindelijk gaat slapen 😂 En oei dat is minder ontstoken naveltje.. Haal anders in de apotheek ontsmettingsmiddel zonder kleur, geur en dat het niet prikt. Ik gebruik dat bij ons meisje omdat het beetje begon te etteren en nu is het goed aan het uitdrogen en valt het uit allemaal ❤

5 jaar geleden

Ik was 28 oktober uitgerekend. Maar het was lang stil op de lijn... afgelopen week wat voor weeën, ik hoopte zo dat ze zouden doorzetten, maar dat deden ze niet. Nadat ik al ruim een week overtijd was werd ik bijna moedeloos.... in de nacht van donderdag op vrijdag weer voorweeen, ook deze zwakten weer af... Vrijdag om 13.30 naar de verloskundige voor de controle afspraak die al stond. Zij voelde al 4 cm ontsluiting en zei dat ze het hoofdje al voelde én dat het erg week was.... áls de weeën zouden beginnen kon het wel eens snel gaan.... (hadden de voor weeën hun werk toch goed gedaan!) nou, dat heb ik geweten!! Een half uur later begonnen de weeën, en 45 later was onze dochter Emylie er! Nu komt de grap, wij gingen onze jongste dochter uit school halen, dus in de auto heb ik de weeën weg moeten puffen. Eenmaal thuis gekomen heb ik het bed niet eens gehaald, Emylie is op de overloop geboren! Ze floepte er zo uit! Morgen is ze drie dagen oud, de borstvoeding gaat goed, ze heeft wel krampjes maar is een wolk van een meid! Mijn 4e kindje (samen met mijn man) en voor mijn man zijn zesde! Wat een rijkdom! Vanochtend tijdens ons familie ontbijt zaten wij daar met 6 kinderen.... dat was genieten!! 🙏🏻🍀

5 jaar geleden

Reactie op Tatjana_x

Stuwing heb ik ook hard gehad maar was na paar dagen over gelukkig maar laa ...
Au dat klinkt heel pijnlijk!!! Inmiddels is alles goed?

5 jaar geleden

Reactie op Tatjana_x

Mijn meisje slaapt goed door maar wordt wel om de 3-4u wakker en in de nach ...
We zijn hiervoor gisteren even naar de huisartsenpost geweest en hebben inderdaad iets van zalf gehad. Is ze die uren dat ze wakker is niet huilerig? Wat doen jullie om haar weer in slaap te krijgen?

5 jaar geleden

Reactie op fleur

Au dat klinkt heel pijnlijk!!! Inmiddels is alles goed?
Ja dat was het ook 🙈🙈 & ja dat wel nu is het voorbij geen aanrader..