31 Reacties
vor 5 Jahren
Kan een sprongetje zijn. Dan maken ze een mentaal sprongetje en dat vraagt veel van zo'n kleintje. Of misschien darmkrampjes, die zijn rond de 6 weken op een hoogtepunt. Misschien helpt het om een stukje te gaan autorijden met haar?
vor 5 Jahren
Komt bekend voor. Onze Vienna (4wkn) heeft ongeveer hetzelfde sinds afgelopen vrijdag. De nachten en ochtenden gaan gelukkig wel goed, Maar vanaf de middag vroege avond is er onrust en om de 10-20 min wakker. Ik ben maar begonnen met het " regelmaat brengt rust " boekje in de hoop dat ze uiteindelijk zelf inslaap kan vallen ook overdag en tijdens regeldagen en of sprongetjes. Maarja bij mama of papa zijn zal altijd wel lekkerder zijn.
Succes allemaal!
vor 5 Jahren
Ze maken zo een snelle ontwikkeling door. Ik denk dat ze soms overrompeld worden door indrukken, en de enige manier om deze te ventileren is dan door te huilen. Ons zoontje had dit ook toen hij klein was, en ons meisje heeft dit nu ook. Niet teveel van maken. Gewoon lekker knuffelen en bij jou nemen en dit betert wel!
vor 5 Jahren
Ik heb echt PRECIES het zelfde! Uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat het krampjes zijn. Ze is aan het zoeken naar de borst en aan het schoppen met haar beentjes. Wat bij mijn dochter helpt is met een warme hand over dr buikje te aaien met de klok mee. Verder probeer ik het speentje te geven wat ze soms aanpakt. Ik hoop dat je iets hebt aan me tip! Veel succes :)
vor 5 Jahren
Ons meisje is nu 5 wkn en 5 dgn en is sinds vorige week maandag verkouden en heeft last van krampjes. Hierdoor wilt ze alleen maar bij mama op de borst slapen en niet in haar wiegje of box. Elke keer als we haar neerleggen begint ze eerst met jengelen en daarna met huilen en is ze ontroostbaar totdat ze weer opgepakt wordt. Na 1.5 week is dit best pittig, slaap zelf gemiddeld 2 uur per nacht. Borstvoeding gaat goed en ze groeit ook goed. Hopelijk voelt ze zich snel weer beter zodat we het slaapritme ook weer op kunnen pakken.. infacol werkt bij ons zo nu en dan wel... al blijft ze wel last van krampjes houden