31 Reacties

5 jaar geleden

Sprongetje!

5 jaar geleden

Ik gok een sprongetje, hier hetzelfde met Lex..

VRIEND

5 jaar geleden

Probiotica van Orthiflor Start helpt ook goed tegen krampjes!

5 jaar geleden

Download de app van oei ik groei, dan krijg je een melding als er een sprongetje aan zit te komen en herken je het meteen als het zover is. Bij m’n eerste (2jr) klopte het elke keer en nu heeft mijn 2de het eerste sprongetje ook gehad en herkende ik het meteen. Echt een aanrader! Ook voor de partner! 😄

5 jaar geleden

Reactie op rosaliesmit

Download de app van oei ik groei, dan krijg je een melding als er een spron ...
Moet je hierbij uitgaan van de uitgerekende datum of de geboortedatum?

4 jaar geleden

Reactie op MamaNoé

Moet je hierbij uitgaan van de uitgerekende datum of de geboortedatum?
Uitgerekende datum

4 jaar geleden

Hello iemand een idee mij zoontje is 4maande en huilt tijdens in slaapvallen hij huilt En piept zoo erg het lijkt alsof hij ergens pijn heeft🥺 alleen weet ik niet waar. Hij huilt zo dat hij helemaal zweet en benauwd krijgt. Het duurt ongeveer 10 minuten daarna word hij rustiger en valt die in slaap. Hij ligt meestal in me armen voor dat die slaapt. Na het huilen en piepen is die rustig en valt die in slaap en leg k hem op bed. Dit doet hij nu dage. Weet niet wat de oorzak hiervan is. Dankjewel alvast voor jullie reacties

4 jaar geleden

Reactie op semos

Hello iemand een idee mij zoontje is 4maande en huilt tijdens in slaapvalle ...
Kijk eens wat je overdag gedaan hebt, misschien te veel prikkels voor je zoontje? Zou dat kunnen?

4 jaar geleden

Reactie op Veertje83

Kijk eens wat je overdag gedaan hebt, misschien te veel prikkels voor je zo ...
Dankjewel voor je reactie maar Wat bedoel je precies met prikkels?? Heb geen flauw idee

4 jaar geleden

Reactie op semos

Dankjewel voor je reactie maar Wat bedoel je precies met prikkels?? Heb gee ...
Met prikkels bedoel ik als je heel druk geweest bent. Bijv. Je hebt luidruchtig bezoek gehad daarna nog even naar de winkel en toen kwam de buurvrouw ook nog even langs. Als je kindje daarbij is krijgt hij allemaal prikkels binnen die hij moet verwerken. Net zoals een scheetje waarvan ze kunnen gaan huilen, is ook een prikkel waar ze soms moeite mee kunnen hebben om te verwerken.

4 jaar geleden

Reactie op Veertje83

Met prikkels bedoel ik als je heel druk geweest bent. Bijv. Je hebt luidruc ...
Ooww ja op zich valt dat wel mee de prikkels dankjewel voor de uitleg🤗 we hebben weer een slechte nacht gehad want als die wakker word om 5 uur voor een flesje dan slaapt hij niet meer terug pas ergens tegen half 8 ochtend met moeitte en word weer gauw wakker max 45 min.