5 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben bij de 2e zwangerschap afgelopen april ingeleid. Ik vond het opzich wel fijn🙈 wist precies wanneer, dus kon alles regelen voor mijn dochter ect haha. De inleiding zelf ook als prima ervaren. Kwart voor 8 vliezen gebroken. En om kwart over 9 zoontje geboren. Het waren stevige weeën, maar die had ik bij de eerste op natuurlijke manier ook. Dus daar merkte ik dan geen verschil in of het natuurlijk was op ingeleid. Ik vond het dus opzich best prettig!

2 jaar geleden

Reactie op MamaAng

Ik ben bij de 2e zwangerschap afgelopen april ingeleid. Ik vond het opzich ...
Bedankt voor je reactie! Ik zelf zou het dus veel fijner/leuker vinden dat het een verassing blijft wanneer ze komt.. dus hoop zo erg dat ze zelf denkt nu vind ik t tijd , hier kom ik 😅

2 jaar geleden

Ik ben met 40+8 ingeleid en kijk hier heel positief op terug. Ik kreeg de dag voor de bevalling rond 15 uur een ballonnetje, die is in de nacht om 5 uur uitgevallen en rond 8 uur hebben ze mijn vliezen gekrast. Toen wilde ze na een uur als het niet genoeg op gang kwam weeenopwekkers toepassen, maar ik heb toen een halfuur uitstel gevraagd omdat het langzaam op kwam. Na een prima bevalling lag de kleine meid om half 12 in mijn armen.

2 jaar geleden

Bedankt voor je reactie! Ik zelf zou het dus veel fijner/leuker vinden dat ...
Dat snap ik! Vind het zelf ook een fijner idee dat de baby komt wanneer die er klaar voor is. Zelf ben ik bij mijn eerste ingeleid bij 40+5 weken (omdat mijn vliezen al gebroken waren maar weeen niet op gang kwamen, dus iets andere situatie dan jou). De weeen waren best heftig, ook een kleine weeenstorm, maar wel een hele positieve en natuurlijke bevalling (terwijl ik best open stond voor pijnstilling). Het meest vervelende vond ik er misschien aan dat je de hele tijd een infuus aan je arm hebt wat je beweging een beetje beperkt.