24 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochter van 8,5 maand die zet het nu op het gillen als ze iets niet voor elkaar krijgt, iets niet mag of iets niet wil, krijgt ze 2 seconden geen aandacht schreeuwt ze alles bij elkaar. Zeggen dat het niet mag of het negeren heeft ook geen zin want ze gaat net zo hard door. Soms is er ook niks aan de hand, kan ze een tijd zelf spelen of voor haar uit staren zonder dat er iets aan de hand is, lachen huilen opstaan. Maar zit er dan weer iets tegen dan lokt ze het uit door te gillen en ik weet niet hoe ik er af kom😂

4 jaar geleden

Ik maak precies het zelfde mee over paar dagen is mijn zoontje ook 9 maanden. Hij heeft het heel erg tijdens slapen draait zo vak waardoor hij zich zelf wakker maakt of hij slaapt net 20 min em gaat opeens huilen paarminn trootsten dan weer terwel hij daarvooor lekker badje heeft gehad en de flesleeg heeft gedronken van 210cc .😨 dus ik denk weer een fase ik hoop dat het snell voorbij gaat want ik merk ook dat ik er snel aan geïrriteerd aan raak.

4 jaar geleden

Pff hier nog een!! Joep is nu 8,5 maand en erg snel boos en humeurig! Zolang we gaan wandelen, fietsen of andere dingen doen is 't een super vrolijk mannetje. Zodra hij moe word en een dutje moet doen veranderd hij in 'n klein monstertje.. Huilen, krijsen en ontroostbaar zijn. Heb net voor 't eerst uitgeprobeerd wat er zou gebeuren als ik hem niet uit bed zou halen... Resultaat? Een baby die 25 minuten lang aan 't huilen is geweest. Nu slaapt die maar voel ik me er wel slecht over. Moeten hier allebei doorheen maar ik weet even niet hoe?

4 jaar geleden

Hier ook een baby van 9 maanden die zichzelf prima kan vermaken, behalve als mama er is. Dan eist hij alle aandacht van me, komt naar me toe gekropen en neemt mijn benen vast, doet zijn armpjes omhoog. Als papa alleen thuis is met hem zeurt hij van ganse dag niet, kol ik thuis na het werk begint hij onmiddellijk te huilen om aandacht. Ik krijg op deze manier niets meer gedaan in het huishouden en mijn energie geraakt stilaan op.