40 Reacties
4 jaar geleden
Herkenbaar. Onze kleine kan nu langzaam achteruit bewegen maar dit zorgt voor grote frustratie omdat ze verder weg komt van waar ze heen wil.
Met zelfstandig zitten, bedoel je dan dat ze zelf van liggen naar zitten kan?
Onze dochter blijft zelf goed zitten maar kan nog niet zelf in de zit komen.
4 jaar geleden
Heel herkenbaar! Onze dochter is van 13 oktober. Zij tijgert sinds 2 weken de hele woonkamer door, maar de weken daarvoor was zij ontzettend gefrustreerd omdat niets lukte. Veel huilen en mopperen, alsof ze wilde zeggen "help me nou een". Komt vanzelf dat het ineens lukt. Ik heb wel veel met haar geoefend door een speeltje neer te leggen en dan te "lokken". Maar ze houden toch hun eigen tempo aan.
Zitten doet ze dan weer niet.. ze valt dan voorover of achterover. Maar zal vast wel komen
4 jaar geleden
Haha hier ook boos worden en zich weg duwen. Het zelf gaan zitten bracht wat rust en zich overal aan optrekken. Alleen maar willen staan.
Nu sinds 2 weken gaat ze ineens kruipen als we haar met een blokjes toren lokken. Maar dan ook als ze de kans kruigt hop staan
4 jaar geleden
Reactie op Juutsel
Herkenbaar. Onze kleine kan nu langzaam achteruit bewegen maar dit zorgt vo ...
Nee sorry misschien beetje onduidelijk. Dat red ze nog niet in box als ze zit draait ze wel op haar knietjes doormiddel van op te trekken aan de spijlen en draait dan terug maar daar blijft het bij.
Van lig naar zit nog niet :)
4 jaar geleden
Hier een dochter van 1 oktober. Ze kan van lig na zit stand zelf komen. Een kruipt bijna.. Afentoe kleine stukjes.
4 jaar geleden
Hier kruipt en staat ze al. Het nodige staan gaat wel af en toe met frustraties als het haar niet lukt. Ik denk dat de meeste kindjes dit wel hebben.
Ze vond de stofzuiger zo leuk en sinfsdien kruipt ze😂 ze moeten er ook even doorheen komen denk ik. Maar zo leuk om te zien. Ze doen alles op hun eigen tempo.🥰
4 jaar geleden
Zoon van 8 maanden. Tijgert al sinds 6 maanden, stond met 7 maanden, zet stapjes langs meubels en begint nu ook te kruipen. Pfoe 🙃 handen vol aan.
4 jaar geleden
Onze dochter van 22-10 die gaat de afgelopen 2 weken al de hele woonkamer rond. Het is meer schuiffelen over de grond, heel grappig! Ze begint wel steeds meer in kruip positie te komen maar zelfstandig van lig naar zit positie doet ze niet. Al's ze een tijdje zit valt ze ook om. Wel probeert sinds 2 dagen van zit naar staan houding to komen vooral tijdens het in bad doen. Dat mijn hart mn keel in schiet 🙈🤣
Maarja ieder kind zijn/haar eigen tempo...
4 jaar geleden
Hier een zoontje van 04/10. Kan al van 7 maand van lig naar zit en van 7,5 maand ook tijgeren. Sinds 2 weken is hij aan het kruipen en gaat zelfstandig aan alles rechstaan en gaat zo verder 😀
4 jaar geleden
Ons zoontje van 3/10 kan ook nog niet tijgeren of kruipen. Wel zelf bljjven zitten maar niet gaan zitten. Hebben jullie t kruipen aangeleerd of deden ze dat uit zichzelf?