40 Reacties

4 jaar geleden

Die van mijn tijgerde achteruit al heel vroeg, zitten gaat goed maar naar +- 10 a 15 minuten valt ze soms nog naar achteren, en nu sinds 1,5 week tijgert/kruip ze ook vooruid gaat echt vlug nu! Afgelopen weekend 8 maanden geworden en zit flink in der ontwikkeling kwa tijgeren, eigenwilletje enzo.. :) maak je niet druk alles komt van zelf.

4 jaar geleden

En die pamper nudoen is gewoon moeilijk 😂😂 zij rolt om en wilt vertrekken hahaha

4 jaar geleden

Reactie op Tatjana_x

En die pamper nudoen is gewoon moeilijk 😂😂 zij rolt om en wilt vertrekken ...
Ooo jaa dat is een hele uitdaging opzich geworden 🤣

4 jaar geleden

Hier met 8 maanden precies (gecorrigeerd ruim 6maanden) begonnen met tijgeren, kan sinds 8.5 maand zelf zitten (als we haar beer zetten, doen ze niet te vaak). Nu 9.5 maand: Ze kan nu bijna zelfstandig gaan zitten en zit al vaak in de kruiphouding. Vooruit komen is nog lastig. Daarnaast is ze van de week voor het eerst zichzelf gaan optrekken aan de tafel en de bank en toen ineens stond ze!

4 jaar geleden

Hier begon ze met tijgeren rond de 6 1/2 maand, niet veel later ging ze ook zelfstandig zitten. Nu ruim 8 maanden kan ze ook kruipen maar haar voorkeur gaat nog wel uit naar tijgeren wel trekt ze zich overal aan op tot staan en zet ze hier en daar stapjes langs de bank/tafel of box rand, niets is meer veilig haha! Gaat allemaal zo snel 😟

4 jaar geleden

Deze dame is van 3-10 kruipen deed ze al enkele weken en ook steeds sneller hihi... Zitten deed ze ook al een tijdje nu wil ze zelfs al uit haar zitje/triptrap klimmen!?! Hoe dan?!?! En sinds 2 dagen wil ze alleen maar staan en trekt ze zich overal aan op! Te snel dit hoor.. gedaan met rustig stil zitten..

VRIEND

4 jaar geleden

Hier ook alleen draaien en tijgeren, hoor! Ieder kindje ontwikkelt zich in zijn of haar eigen tempo, geen zorgen 😘

4 jaar geleden

Die van ons tijgerd al eventjes. Kruipen probeert ze wel maar tijgeren gaat sneller dus is ze al gauw klaar met het proberen te kruipen.. Moet er wel altijd om lachen, weinig geduld heeft die van ons

4 jaar geleden

Reactie op skiwi

Haha wat een verschil, die van ons tijgert alle kanten op. Maar ze vertikt ...
Hier ook! Tijgert het hele huis door en als ik haar optrek om te gaan zitten, gaat ze staan ipv zitten 😂🙈

4 jaar geleden

Mijn zoontje van 14-10 tijgert niet echt. Tenminste hij schuift zich wel achteruit en draait rond z’n as, maar kan nog niet vooruit. Echter bedenkt hij wel zijn maniertjes om ergens bij de kopen (lees al rollend, draaiend en schuivend) Ik denk dat hij dat echt tijgeren gaat overslaan, hij is de hele dag aan het proberen om op te staan en gaat regelmatig zelf zitten. We kunnen hem nu geen moment meer alleen laten, want soms verliest hij het gevecht met de zwaartekracht nog 😉 Met kruipen is hij hard aan het oefenen maar hij snapt ‘het trucje’ nog niet helemaal...

4 jaar geleden

Onze zoon van 8,5 maand tijgert maar dan met 1 been 😅 Volgens mij er nog niet achtergekomen dat hij beide benen kan gebruiken om vooruit te komen haha Maar kan nu wel uit zichzelf zitten.

4 jaar geleden

Ons zoontje is van 30-10 en tijgert en kruipt ook nog niet. Soms maak ik mij een beetje druk of dit normaal is dat hij het nog niet kan. Hij draait wel om zijn as en gaat achteruit. Ook rolt hij alle kanten op. Hij kan al een hele tijd zelfstandig zitten en gaat nu ook steeds staan. Ik vraag me af of hij dit gaat overslaan en gelijk gaat lopen.

4 jaar geleden

Ons zoontje is van 30-10 en tijgert en kruipt ook nog niet. Soms maak ik m ...
Van ons ook van 30/10. Kan sinds paar weken zitten en sinds 3 dagen Tijgeren

4 jaar geleden

Onze zoon is10 mnd en kruipt. sinds hij 7 maanden was. Sinds 1 maand trekt hij zich op en is bezig met zijn eerste stapjes langs de tafel/bank. Onze dochter heeft alles ook rollend gedaan en heeft nooit aan tijgeren of kruipen gedaan en besloot met 14 mnd op te staan en te gaan lopen. Zit zoveel verschil in zal er geen zorgen over maken.

4 jaar geleden

Onze dochter is van 15-10 en kruipt al vanaf 8,5 maand. Nu dus 10,5 maand en wil het liefste overal aan optrekken en zet stapjes langs onze bank en met onze handen vast. Maaaaaar zelf gaan zitten doet ze echt pas sinds 3 weken.... 🤣 Elk kind is anders, en ontwikkelt anders.. Maak je niet te druk. Geniet er vooral nog eventjes van dat je er niet elke keer achter aan hoeft te rennen haha. Komt goed!!

4 jaar geleden

Mijn zoontje begon te tijgeren met 5 maanden, kruipen vanaf 6.5 maand. Nu loopt hij overal bij langs, nog niet zelfstandig. Kan wel wat staan... en ik dacht dat jongens wat luier waren...mijn uk is van 31-10. Ieder doet het op zijn eigen tijd♡ Sem wil graag zijn grote zus achterna, en grote zus helpt maar al te graag! Het komt wel goed met onze oktoberkindjes♡

4 jaar geleden

Hier onze dochter wordt over 2 weken 1 jaar en begint pas net te kruipen 😁ieder kind is anders 🙃

4 jaar geleden

Mijn zoontje over 2 weken 1 jaar en kan al zelfstandig lopen valt nog wel af en toe op de billen🤗

4 jaar geleden

Echt ieder kind is echt anders

4 jaar geleden

Reactie op semos

Mijn zoontje over 2 weken 1 jaar en kan al zelfstandig lopen valt nog wel a ...
Oh zo leuk 💕💕 hier enkel lopen met karreke overal echt. Maar zelfstandig durft ze niet zelfs van zetel naar salontafel als ze er 1cm te ver is van haar om op vastehouden dan kruipt ze naar daar 😅