12 Reacties

4 jaar geleden

Keukentje?☺️ wij geven onze dochter van 1 een keukentje

4 jaar geleden

Ligt ook je buget. Ik heb op de verlanglijst een watertafel voor de zomer. Nijntje aanwijsboek Janod magneet speelgoed Vormen puzzels.

4 jaar geleden

Onze meid is 13 maanden. Haar favo speelgoed zijn -Activiteiten kubus van Littl Dutch maar vooral ook om steeds weer uit de doos te halen. - Wobbel (starter voor mini's) - Loopfietsje - Boekjes met dikke bladzijdes - Blokken - Activiteiten tafeltje Afgelopen weekend bij een vriendin geweest met een ouder dochtertje. Hier vond ze heel leuk - winkelwagentje - schommeldier

4 jaar geleden

Hoi! Onze dochter van 13 maanden is momenteel gek op Knuffels Loopfiets Blokken Verder vind ze krijten wel interessant. Voor Sint/Kerst geven we (de oma meegerekend) haar: Een Wobble starter, beginnersset vingerverf, een houten autobaantje en een duwstok.

4 jaar geleden

Zoef zoef of toet toet van V-tech...erg leuk en steeds weer uit te breiden zodat je er lang wat aan hebt..

4 jaar geleden

Playgo super ballentoren. (Goed kijken waar je besteld, kan zo €7 verschil zitten). Mijn dochter speelt hier veel mee, in de ballen zitten ook weer balletjes. Heeft ze als schoenkado gekregen.

4 jaar geleden

Keukentje? Loopfietsje? Duwfietsje? Hobbel paardje? Vormen blokken Krijt? Pannetjes etc?

3 jaar geleden

Onze kleine man is helemaal gek van de boekjes van Clavis. We hebben geluiden boekjes, boekjes waar je flapjes moet schuiven en bewegen.

3 jaar geleden

Ik geef die kleine samba ballen en andere muziek instrumenten van hout hij is net jarig geweest en straks kerst weer dus wij doen het lekker klein met de kadootjes 🙃

3 jaar geleden

Reactie op Tijntje

Onze kleine man is helemaal gek van de boekjes van Clavis. We hebben geluid ...
Ja die zijn erg leuk. Bij de kruidvat hebben ze veel verschillende boekjes met geluid voor maar 3,50

3 jaar geleden

Nijntje verstoppertje spelen (er is ook een woezel en pip, Bumba en kikker variant van dacht ik) Bij ons een groot succes

3 jaar geleden

Plan toys heeft ook super mooi houten speelgoed. Voor in bad, maar ook muziek instrumenten. Wij hebben een super leuke houten trommel, is hij helemaal gek op!