8 Reacties

4 jaar geleden

Onze dochter bijna 7 maand kan draaien als ze wilt, maar doet het ook echt maar heel heel heel af en toe. En dan ook mopperen inderdaad als ze op haar buik ligt dat ze het zat is, maar zelf om draaien ho maar. De een slaat draaien over, maar er zijn ook baby's die het kruipen over slaan.

4 jaar geleden

Niet vergelijken!! Consultatiebureau zei tegen mij dat als hij met 9 mnd niet kan draaien ze actie gaan ondernemen.. En hij zit al zelf?? Dat is prima toch? Mijn zus heeft haar beide kids nooit zien draaien.. ze zijn 6 en 4🤣. Kunnen alles. Maar of ze kunnen draaien weet ze niet... nooit gezien 🙃

4 jaar geleden

Hier een meneer die alleen van rug naar buik kan draaien.. Ook heel leuk (not). Dat mopperen herken ik maar al te goed! En het erge is dat ik 'm dan geholpen heb om weer op z'n rug te liggen en hij binnen 2 seconde weer terug draait en dus weer begint te mopperen 😂 zitten dus ook zeker wel voordelen aan als die niet draait 🙈

4 jaar geleden

Was mijn dochter van bena 7 maand ook maar iets luier 😅😅 zij is zo actief.. Draait hele tijd als ze het beu is moppert ze ook, helpen we haar naar zitpositie.. Spelen spelen en nogmaals spelen. Als zij wilt eten wordt ze kwaad leg ik haar aan de borst dan eet zij maar tegelijkertijd speelt zij 😪 aan mijn ketting trekken of mij slaag geven. 30sec eten dan 2min met iets anders bezig zijn enz verder dat mijn melk gwn spuit in haar gezicht 😂😂 en kruipen probeert ze ook maar het lukt enkel om naar achter te gaan en dan wordt ze gefrustreerd 🙈🙈 dus hier net andersom, gwn te actief. Ik houdt mijn hart alvast voor later 😅😅 karakter van mijn vent ook alles zo snel willen.. Maar hoe hier beneden gezegd wordt, je moet niet vergelijken elke baby is anders en elke baby ontwikkeld zich op zijn manier en zijn tempo 🥰

4 jaar geleden

Misschien kun je hem wat uitdagen door speeltjes iets verder weg te leggen aan 1 kant en geen speeltjes boven hem te hangen. Die tip kregen wij, omdat onze dochter niet terug en alleen over de rechterzijde rolt. Ze komt wel verder als ik iets schuinboven haar hoofd op de grond leg of ga kletsen. Dan draait ze zo nieuwsgierig haar hoofd dat ze bijna op de helft is. Ze zet alleen nog niet door 😆 Misschien heb je iets aan die tips?

4 jaar geleden

Reactie op Angela-81

Niet vergelijken!! Consultatiebureau zei tegen mij dat als hij met 9 mnd ni ...
Het CB klinkt drastisch, 🙈 wat zouden die consequenties zijn dan? ☺

4 jaar geleden

Reactie op Tatjana_x

Was mijn dochter van bena 7 maand ook maar iets luier 😅😅 zij is zo actief ...
Lijkt wel een beschrijving van mijn dochter.🤣... zucht wel vermoeiend soms☺️

4 jaar geleden

Reactie op emiero

Lijkt wel een beschrijving van mijn dochter.🤣... zucht wel vermoeiend soms ...
Hahaha jaa indd soms vermoeiend 😅😅