5 Reacties

4 jaar geleden

Herkenbaar!.Wij hebben net zo'n periode achter de rug met onze dochter (10.5 maand). Inderdaad huilen bij weglopen en even uit het zicht zijn. Zelfde verhaal bij opa en oma. Heeft twee weken geduurd en wordt nu al minder. Veel kiekeboe spelen en wel gewoon af en toe blijven weglopen. Met slapen een paar avonden wat moeilijker maar 1x terug troosten en het was goed. Ik merk nu dat ze weer iets minder aanhankelijk wordt en weer meer haar eigen ding gaat doen.

4 jaar geleden

Herkenbaar!! Mij zoontje is nu ook pas 10 Maanden en paar dagen oud en is precies het zelfde verhaal. Als ik even weg ben uit het oog is het gelijk paniek huilen en dan ook echt heel hard erg zielig vind ik het mja het zal weer een fase zijn hoop dat het snel voorbij gaat. En inderdaad kiekeboe spelletjes spelen en gewoon af en toe weg gaan je stem laten horen van een andere kamer en de tv aan zetten dat helpt ook wel🙈🙈 babytv vind mij Zoontje geweldigg. Ik weet niet wat ik moet zeggen over de kdv dat is zekker zeilig maar het is niet anders hij zal er aan wennen alleen, het zal even tijd en engerie kosten voor jou en de leidsters. Groetjes

4 jaar geleden

Reactie op semos

Herkenbaar!! Mij zoontje is nu ook pas 10 Maanden en paar dagen oud en is p ...
Bij 9 maanden had mijn zoontje ook zo'n fase en had ik daarover een topic geopend. Jij gaf toen ook aan dat dit bij jou ook zo was met je zoontje. Is het tussendoor bij jou goed geweest? Dat ie minder jengelig is en beter alleen kan zijn?

4 jaar geleden

Ja iets beter soms is die nog wel jengelig k doe hem dan sochtens ook een x na bed ik merk wel dat die drna wel gezelliger is dan geen slaapje alleen middag slaapje dan duurt de ochtend voor mij nog langer met dat gejengel dan🙈

4 jaar geleden

Rond 10 maanden is idd een sprong! Kan ook eenkennigheid zij