17 Reacties

4 jaar geleden

Draagdoek?

4 jaar geleden

Zelfde situatie helaas :(. Ook hier in de draagzak en beiden moeten leren rekening met elkaar te houden. Ik heb mn zoontje veel op schoot als ik iets met de grote broer doe. Lastig he :/

4 jaar geleden

Reactie op dieuwanne

Zelfde situatie helaas :(. Ook hier in de draagzak en beiden moeten leren r ...
Ik bedacht me net, dat ik kind 1 vaak uitkleedde als hij zich zo ongelukkig voelde. Dat hielp altijd supergoed. Ga het morgen ook is bij de kleine proberen.

4 jaar geleden

Reactie op dieuwanne

Zelfde situatie helaas :(. Ook hier in de draagzak en beiden moeten leren r ...
Jaa heel lastig,, heb alles al geprobeerd en heb geen lijf en armen meer over, ik zit ook thuis oververmoeid en overspannen dus heb ook niet echt een uitvlucht

4 jaar geleden

Heb precies hetzelfde ook een baby van 5.5 maand en een zoon van 3.5. Ook geen armen meer over en zelfs bij me is hij niet altijd tevre, was daarvoor wel altijd ik hoop dat dit komt door een sprongetje, want hij gilt het af en toe uit van boosheid.

4 jaar geleden

Reactie op Mamvantwee

Heb precies hetzelfde ook een baby van 5.5 maand en een zoon van 3.5. Ook g ...
Jaa precies die van mij ook.. Niks helpt wat ik doe

4 jaar geleden

Hier ook. Wij proberen als hij erg druk en onrustig is, hem geen aandacht te geven. Als hij rustig is, doen wij dit wel. Het helpt

4 jaar geleden

Reactie op ilja-24

Hier ook. Wij proberen als hij erg druk en onrustig is, hem geen aandacht t ...
Dat werkt helaas niet bij ons hij blijft net zo lang huilen tot je komt tot paars aan toe

4 jaar geleden

Dag allemaal ik heb namenlijk ook tips nodig want ik weet niet meer wat ik moet doen mijn zoon is 5,5 maand uit en slaaapt onrustig rond 7 avond gaat die slapen maar tot 9 uur tekkens wakker of speen of nachmerrie daarna tot 11 uur avond prima en dan niet meer slapen klaar wakkr tot een uur of 2 nachts😳😢😰 ik word helemaal gek want het is geen gehuil of iets wat ik kan denken ergens last van nee dat is het niet hij wil op schoot slapen in eigenbed wilt ie niet zelf in slaapvallen lukt hem niet k weet niet wat ik moet doen nu slaapt die maar zal ook niet lang duren tot de ochtend word hij 100x wakker en weet gewoon niet wat de oorzaak is. De papa die mij ook gek maakt als hij niet slaapt dan slaapt hij niet en gaat hij met hem spelen word ik boos word hij weer boos wat een sukkel ook begrijpt niet dat hij snachts niet moet spelen met het kind heb echt hulp nodigg eigelijk😭😭

4 jaar geleden

Reactie op semos

Dag allemaal ik heb namenlijk ook tips nodig want ik weet niet meer wat ik ...
Dat is wel vervelend, ik ben nu ook weer een uur bezig met hem, hij slaap nu voor ff hij word nu alweer wakker pff, mijn vriend hoort de Kids niet als hij slaapt en als ik hem wakker maak is het hele huis wakker🙈

4 jaar geleden

Reactie op Natascha29

Dat is wel vervelend, ik ben nu ook weer een uur bezig met hem, hij slaap n ...
Wij vrouwen hebben het alleen maar zwaar pff k heb hem ook niet in slaap kunnen krijgen heb van alles gedaan hij heeft ook net gedronken 130cc sins half 1 snacht (120cc) niets meer gehad k moet de voeding van snachts ook weglaten alleen is dat nog moeilijk😰 hele zware nacht gehad ik kan jou heel goed begrijpen het is echt zwaar en als je nog andere kinderen heb nog meer dit is de enige kind en k heb al veelste moeilijkk en elke dag dicussie met me man pff heb het allemaal een beetje gehad ook mja hoop dat hij straks gaat slapen zodra hij slaapt ga k ook weer slapen

4 jaar geleden

Reactie op semos

Dag allemaal ik heb namenlijk ook tips nodig want ik weet niet meer wat ik ...
Mijn kleine man is ook zo onrustig s’nachts wil ook niet terug in ze eigen bed. Ik heb me er nu maar bij neer gelegd en vanaf 1 uur s’nachts slapen wij samen. Hij word even goed nog wel wakker maar slaapt wel beter omdat hij mij voelt.

4 jaar geleden

Mijn kleine man is ook zo onrustig s’nachts wil ook niet terug in ze eigen ...
Ja wij slapen ook samen maar ene keer gaat het prima andere keer niet hij ging hiervoor tot 1 uur snacht in eigen bed daarna met mij samen maar nu begint hij al om 8 uur avond terwel hij pas uurtje in zijn eigen bed ligt ik weet echt niet over 2 weken worden we gebelt door de Consentatiebureua dan leg ik het verhaal wel even uit misschien kunnen zij wat of ik moet een slaapterapie aanvragen voor hem ik weet het even niet meer 😰 het is alleen heel erg vermoeiend en dan nog een man die aan je kop zeurt pff

VRIEND

4 jaar geleden

Wat lastig allemaal... wij hebben veel baat bij het boek ‘droomritme’ van Stephanie Molenaar. Misschien helpt het jullie ook? ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Marthe-03

Wat lastig allemaal... wij hebben veel baat bij het boek ‘droomritme’ van S ...
Ik zal gaan kijken hoop dat het lukt vandaag is die om 8 uur naar bed gegaan net even wakker geweest voor speen hoop dat die doorslaapt in eigenbed🤗 hij heeft een slaapzak aan pyama en een dekentje heeft hij het misschien warm kan dat het zijn zal ik die dekentje weglaten maar dan denk ik weet dat hij het snachts weer koud zal krijgen de tempratuur thuis is verschillend soms kan het wel koud zijn in de nacht en dan heeft die koude handjes en koude neusje dat vind ik sneu voor de kleine😢 maar erg bedankt voor je tip

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op semos

Ik zal gaan kijken hoop dat het lukt vandaag is die om 8 uur naar bed gegaa ...
Sterkte! Mijn kraamhulp zei altijd dat koude handjes en een koud neusje niet erg zijn, als je in zijn nekje voelt en dat is lekker warm, dan is het goed! Wij doen altijd een kruik voor de nacht. Ideale slaapkamertemperatuur is 16-18 graden. Liefs ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Marthe-03

Sterkte! Mijn kraamhulp zei altijd dat koude handjes en een koud neusje nie ...
Dankjewell hij wilt maar niet slapen ow je ik heb een slecht ervaring met kraamhulp gehad ja nekje is wel altijd lekker warm gelukkig dankjewel een beetje opluchting