30 Reacties
4 jaar geleden
Welke maat speen gebruik je? Misschien is het tijd voor een groter speentje?
4 jaar geleden
Hey, mijn dochter bijna 6 maanden is sinds kort ook erg beweeglijk tijdens het drinken. Slaat ook de fles weg maar hapt wel elke keer weer als ik aanbied. Ik denk dat het erbij hoort. Kan inderdaad een sprongetje zijn . Op die dagen zijn ze niet het meest gezelligst maar des te mooier erna weer met de nieuwe trucjes wat ze kunnen.
4 jaar geleden
Ik heb Dr brown nummer 2 heb al speen 3 geprobeerd ook dan laat hij staan en onrustig
4 jaar geleden
Welke fles gebruik je? Misschien kan een groter speengat (2) helpen om de onrust weg te nemen.
4 jaar geleden
Dochter precies hetzelfde, heb idee dat er bij haar tandjes aan t rommelen zijn. Zuigt haar onderlip geregeld naar binnen en knaagt op alles
4 jaar geleden
Mijn dochter heeft dit ook een tijdje gedaan. Dit begon van de een op andere dag. We zijn toen haar voeding (een beetje) gaan verdikken met nutriton (Johannes broodpitmeel) en sindsdien is het over. Het bleek dat de melk te snel in haar keeltje liep. Als ze verkouden (aan het worden) is dan doet ze dit wel weer heel erg.
Misschien is het bij jullie mannetje iets heel anders, maar het leek me het vertellen waard. Heel veel succes!
4 jaar geleden
Geen tips. Maar ik herken je verhaal! Mijn dochter is nu 5,5 maand, en zij heeft 3 weken lang last gehad van huilerig zijn overdag, slecht slapen(behalve snachts dan sliep ze wel goed), en alleen al bij fles in de mond doen gelijk hysterisch huilen maar wel drinken. En veel laten staan van haar 210 flessen ook. Haar interesse in eten was even helemaal weg. Verder wou ze hele dagen bezig gehouden worden. Ik link dit echt aan een sprongetje, mijn dochter is nu weer het zonnetje in huis!!
Doorkomende tandjes kunnen ook een rol spelen, zei het consultatiebureau destijds tegen mij.
4 jaar geleden
Hier precies hetzelfde , mijn dochter is ook 5 maanden en indd sinds een paar dagen flessen laten staan , maar ook der groente en fruithapje die ze eerst volledig op at ... ze gebruikt ook de omneo al vanaf het begin ... ik denk een sprongetje of tandjes , mijn dochter heeft ook beetje dik tandvlees dus kan me ook voorstellen dat dan z’n speen niet echt fijn is ... ik heb zoiets van zolang ze goed aankomt maak ik me niet druk en ze komt vanzelf wel weer als ze meer trek heeft ...
4 jaar geleden
Mijn dochter geeft ook vanaf haar geboorte al terug en moet zeggen dat ze ook reflux heeft waarvoor ze omeprazol krijgt ...
4 jaar geleden
Misschien zit je kindje wel gewoon vol. 210ml tjeeee. Mijn drieling krijgt nu 120-150. Omdat ze overvoed werden.
Daarom dus ook veel spugen icm reflux. Als ie goed groeit misschien over nadenken om 30-60cc minder te geven. Want als ie dat toch laat staan standaard kun je ook 90minder geven. Ik ben dat moeten doen onder advies van kinderarts (onder standaard controle door prematuurtjes)
4 jaar geleden
Reactie op Slf2019
Geen tips. Maar ik herken je verhaal! Mijn dochter is nu 5,5 maand, en zij ...
Okee ja hij dronk ook al zijn flessen leeg en zit 1 week niet meer,
4 jaar geleden
Reactie op C.Prins-F
Misschien zit je kindje wel gewoon vol. 210ml tjeeee. Mijn drieling krijgt ...
Hij dronk altijd 210 aan minder had hij nooit genoeg, groeien gaat niet snel maar gaat wel, en ik zeg dat hij niet veel spuugt maar 1x per een mondje terug niet veel.
4 jaar geleden
Reactie op PandorQa
Hi, heb je ook naar zijn tandvlees gekeken? Misschien tandjes? En ook als j ...
Hier beginnen de tandjes ook te komen. Welke creme gebruik je?
4 jaar geleden
Reactie op MarieMarieke
Welke fles gebruik je? Misschien kan een groter speengat (2) helpen om de o ...
Gebruik al speen 2 hij valt steeds in slaap nu 3 geprobeerd maar valt nog in slaap en laat staan
4 jaar geleden
Hier beginnen de tandjes ook te komen. Welke creme gebruik je?
Ik heb dentritox gehaald niet echt effect en hij begint harder te huilen
4 jaar geleden
Reactie op Nicolleke
Mijn dochter heeft dit ook een tijdje gedaan. Dit begon van de een op ander ...
Ik heb in het begin ook Johannes broodpitmeel gegeven.. Maar hij werd erg winderig en ontlasting bleef te lang in darmen waardoor hij enorm stonk