29 Reacties

5 jaar geleden

Ik lees mee, want het is heel herkenbaar! Elk kwartier op zoek naar een andere houding!

5 jaar geleden

Hier ook precies hetzelfde zondag 39 week 🙃

5 jaar geleden

Ik lees ook mee.. 36 weken zwanger nu.. vreselijke rugpijn vooral in de avond. In de nacht sta ik wel 3,4 keer op om te plassen.. tegelijkertijd bang voor de bevalling..

5 jaar geleden

Tip: ga bevallen... ?

5 jaar geleden

Prettige houding? Wat is dat? Hehe maar even serious bij mij werkt op me zij liggen met hoop kussens. Ben trouwens 36 weken zwanger.

5 jaar geleden

Wat bij mij vaak werkt als ik savonds in bed lig om te knuffelen met de voedingskussen en die tussen mijn benen en langs heel mijn buik te leggen. En op de bank (heb een hoekbank) ga ik in het hoekje liggen met flink wat kussens onder mijn buik en als ik ga liggen een dik kussen tussen mijn benen Let wel op als je last hebt van maagzuur op welke zij je gaat liggen Ookal ligt de andere net iets lekkerder Ik heb zelfs kleine pakjes melk naast bed staan voor de maagzuur in de nachten (bij mij werkt het)

5 jaar geleden

Ja ik ga ‘s nachts elke 1-2 uur eruit om te plassen, dan heb ik weer even gelopen en kan ik weer opnieuw in bed gaan liggen. Maar op de bank ook, ik moet elke keer gewoon even op staan, drinken pakken, etc gewoon even een loopje maken. Maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet... wil gewoon lekker chillen!! De tip van gewoon bevallen vind ik wel erg mooi... Maarja “geduld” is het toverwoord denk ik?!

5 jaar geleden

Ik slaap in mn eentje in een grote bed, aan beide kanten heb ik voedingskussens, twee kussens onder het hoofd (heb ook last van maagzuur) en naast mij liggen nog drie kleinere kussentjes. 37w!!

5 jaar geleden

Oh dames, dit is zo herkenbaar haha! Ben nu bijna 36 weken en heb echt slapeloze nachten terwijl ik overdag wel kan slapen. 100.000 keer uit bed ‘s nachts. Vooral oncomfortabel zitten en liggen id avond: en veel last van rusteloze benen. Wat ik graag doe is lekker voordat ik ga slapen een warme douche en in bed of op de bank overdag een kruik in mijn rug. Zwangerschapskussen is heel lang fijn geweest maar tegenwoordig schop ik die na een tijdje ook uit bed 😂 denk dat t soms gewoon ff deze oncomfortabele periode uitzitten is, ik zou bijna gaan afturven 😅🙈 Sterkte allemaal hihi - fijn om te weten dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten

5 jaar geleden

Whaaaa zooo herkenbaar 😂😂😂 Ik kreeg van onze haptonoom de tip om wijdbeens (ja echt zoals een man dus) te zitten en dan je buik een soort van tussen je benen laten hangen. Liefst met je voeten plat op de grond en rug zo recht (en lang) mogelijk. Dan maak je je bekken wijd en heeft de baby beneden meer ruimte. 't is géén gezicht maar het zit wel lekker. Voor slapen/liggen helaas geen tips. Nog even uitzitten dames! We got this 💪🏼💪🏼💪🏼💪🏼 Ben btw 36 weken zwanger.

5 jaar geleden

Oh trouwens ook echt een uitvinding... Een douchekruk. Heb er eentje mee laten bezorgen met de bedklossen en ik zit nu dus te douchen sinds een weekje. Heerlijk 😁 Denk dat ik die kruk gewoon lekker hou na de bevalling 😂

5 jaar geleden

Whaaaa zooo herkenbaar 😂😂😂 Ik kreeg van onze haptonoom de tip om wijdbee ...
Zo moet ik van de fysio ook zitten.

5 jaar geleden

Oh trouwens ook echt een uitvinding... Een douchekruk. Heb er eentje mee la ...
Oh heerlijk he! Ik krijg mijn douchekruk maandag en kan ook niet wachten 😎

5 jaar geleden

Reactie op Oem Sarah

Hier ook precies hetzelfde zondag 39 week 🙃
Hier nog 1.. ook zondag 39 weken en amper rust

5 jaar geleden

Reactie op Annabelleke

Wat bij mij vaak werkt als ik savonds in bed lig om te knuffelen met de voe ...
Ik ga dat denk ik ook proberen, pakjes melk. Ik nam eerst een beetje vanille vla, werkt trouwens super goed maar kan inmiddels geen vla meer zien. Nu weer spijt want lig echt de hele nacht te woelen en te doen vanwege maagzuur en bekkenpijn of nachtmerries 🎊

5 jaar geleden

Reactie op oum Mohammed

Hier nog 1.. ook zondag 39 weken en amper rust
Wat een toeval masha Allah

5 jaar geleden

Reactie op Oem Sarah

Wat een toeval masha Allah
Ja idd.. zo te zien ook niet de enige die op dit tijdstip weer eens wakker is 🙈

5 jaar geleden

Reactie op oum Mohammed

Ja idd.. zo te zien ook niet de enige die op dit tijdstip weer eens wakker ...
Het lukt mij niet meer om goede houding te vinden , en overdag ook bij het lopen krijg ik steken in mijn vagina en soms ook pijn in mijn liezen Heb het ook ?

5 jaar geleden

Reactie op Oem Sarah

Het lukt mij niet meer om goede houding te vinden , en overdag ook bij he ...
Zouden indalingsweeen kunnen zijn de steken die je voelt 😉

5 jaar geleden

Zo herkenbaar. Ben nu 38 weken zwanger en slapen is al weken een ramp 👀 Om het wat aangenamer te maken slaap ik met 2 of 3 kussens en zo’n reis nek kussentje in bed... en vanwege de soms opspelende maagzuur. Ook moet ik er steeds uit om te plassen in de nacht 😝 In de middag haal ik wel wat vaker slaap in. Nog ff er doorheen!