15 Reacties

5 jaar geleden

Zuid Europa maar niet teveel wandelen

5 jaar geleden

In augustus ben je ong 7 maanden zwanger. Wellicht mag je dan niet meer vliegen. Zou een relax vakantie doen en niet te vee. Ik was met de oudste naar Turkije geweest all inclusief en lekkee strandje enzo maar was toen 24 weken. Heb nu nr 3 en mn bekkens zijn ook zo erg belast door de andere 2 dat ik het nu al zo erg voel, laatstaan straks in augustus🤦‍♀️, kijk wat je aankan maar zou niet te ver gaan persoonlijk.

5 jaar geleden

Ik ga in augustus ook op vakantie! Althans, begin augustus. Wij gaan naar Italië (met de auto, reizen heen en terug met 2 overnachtingen) en passen de reis aan aan mijn tempo 😊 Waarschijnlijk wel een paar steden bezoeken, maar voornamelijk in de ochtend en met veel pauzes. En verder strand, zwemmen en relaxen. Normaal zijn we van de actievere vakanties, maar nu dus even niet 😁

5 jaar geleden

Ik ga volgende week, ben dan 25 weken zwanger. Ben bij het boeken van alle scenario's uitgegaan, dus dat het goed zou gaan en ik nog fit zou zijn en dat ik me ook minder goed zou voelen. We gaan met de auto, rijden net geen 1000km. Heb een omgeving gezocht waar het lekker weer is, maar niet te warm, waar wat te bezichtigen is als het allemaal goed gaat, maar waar ook even struinen langs een boulevardje en daarna een terrasje pakken ook een optie is. Normaal zijn we vrij actief op vakantie, wandelen veel, maar nu kan alles aangepast worden op mij en mijn tempo.

5 jaar geleden

Ik ben met 20 weken naar Ibiza geweest. Helaas erg veel buikpijn. Zitten in trein/vliegtuig/auto was niet aangenaam. Als je al gaat zou ik niet al te lange reistijd overwegen en inderdaad vooral rustig aan doen. En even praktisch kijken of je geen heuvel of trap op en af moet om bij het strand te liggen. Ik liep te hijgen als een paard haha

5 jaar geleden

Je mag na 30 weken op vakantie maar dan moet je wel een goedkeuring bij de huisarts vragen. Nu al last van bekken instabiliteit? Woon je toevallig in regio den haag? Wie weet dat ik je kan helpen om er van af te komen. Of iig een stuk minder

5 jaar geleden

Reactie op Meringue04

Ik ga volgende week, ben dan 25 weken zwanger. Ben bij het boeken van alle ...
We rijden het ook nog eens in 2 dagen trouwens. Dat moet nog te doen zijn denk ik 😄

5 jaar geleden

Wij gaan over 2 weken (ben dan 24 weken) 2 weken met de auto naar Italië (zonder overnachting onderweg). Onze dochter is bijna 2 dus wordt toch veel rondom zwembad/meer. Voel me prima dus verwacht weinig beperkingen. Behalve dat ik me inmiddels al een aardig vrachtschip begin te voelen dus kijk nog niet zo uit naar bikini/badpak 😣

5 jaar geleden

Wij gaan dit jaar met de camper waarschijnlijk. Wandelen doen we dit jaar ook maar wat rustiger aan en nu kunnen we zo ver rijden als we willen en hebben we geen geworstel met een tent. Ik zelf en mijn man zijn totaal niet van de warme gebieden en nu al helemaal niet dus we gaan waarschijnlijk richting Engeland/Schotland of Scandinavië en dan kijken hoe ver we komen.

5 jaar geleden

Wij gaan over 4 weken met de auto naar Frankrijk, zo'n 950km rijden. We rijden dan de nacht door met ons zoontje van 22 maanden erbij. Daar kunnen we zelf bepalen of we wat gaan doen en hoe vaak/wat we gaan doen. Wij zien het vooral als: "nog even lekker bijkomen en genieten voordat nummer 2 er is", niks moet alles mag. Als je echt al zoveel last hebt, zou ik zeker niet ver weg gaan en gewoon rustig aan doen... Succes!

5 jaar geleden

Met 31 weken naar Kos 🌞. Vakantie was in december al geboekt 🤭 We zien wel hoe het gaat.

5 jaar geleden

Als ik lees dat je al last heb van bekken instabitileit, dan zou ik niet te veel geks ondernemen. Vooral zorgem dat je de rust pakt die je straks zo hard nodig hebt. Het is geen pretje om in de hitte, niet goed kunnen lopen je vakantie door te brengen...

5 jaar geleden

Wij zijn ongeveer 3 weken geleden naar zuid Frankrijk geweest. Toen 21 weken zwanger en 14 uur over de reis per auto gedaan. Regelmatig stoppen, voldoende eten en drinken en de vakantie zelf alles op je gemakje doen

5 jaar geleden

Reactie op aisab1985

Wij gaan over 2 weken (ben dan 24 weken) 2 weken met de auto naar Italië (z ...
Wat leuk, wij vertrekken volgende week ook naar italie :) wel een tussenstop omdat onze dochter van 2 niet zo van autorijden houdt :) ik ben dan trouwens 23 weken.

5 jaar geleden

Ik ben 23 weken en we vertrekken woensdag naar Mallorca. 2 uur vliegen lijkt me te doen en de temperatuur is daar gek genoeg lager dan in Nederland, Haha. We hebben een luxe hotel geboekt. Qua activiteit alles rustiger aan denk ik, we gaan het zien.