32 Reacties

3 jaar geleden

Oh wat leuk mijn zoontje van precies dezelfde datum heeft er nu 3 en 3 tegelijk op komst 😬

3 jaar geleden

8 tandjes en de kiezen lijken nu door te komen

3 jaar geleden

Reactie op Leoni

Oh wat leuk mijn zoontje van precies dezelfde datum heeft er nu 3 en 3 tege ...
Ja bij onze dochter kwamen ze ook snel echter elkaar. Ik dacht nou dan zal de rest ook snel volgen. Maar nee.

3 jaar geleden

Mijn dochter is van 13-10-19 en heeft 8 tandjes. 4 boven/4 onder. Ik vermoed wel dat er weer een of meerdere onderweg zijn.. we zullen zien

3 jaar geleden

Zoon van begin oktober, heeft 7 tanden en 2 kiezen, er komen binnenkort 2 kiezen bij denk ik, ik voel echt bulten op zijn tandvlees. De eerste tand kwam bij 8 maanden, daarna ging het rapper.

3 jaar geleden

6 tandjes, 4 boven en twee onder. En ze heeft er echt heel erg veel last van als ze doorkomen... Meerdere dagen en nachten. Echt zielig

3 jaar geleden

Onze dochter van 23-10 ook nog maar 4 tandjes die pas rond 10 maanden zijn gekomen. Wachten op de volgende..

3 jaar geleden

Mijn zoontje is ook van 29/10/19. Hij begon met 2 ondertanden, toen boven 2 hoektanden en nu net zijn zijn voortanden door. Gelukkig maar, want hij wat net een kleine dracula!🤣💙

3 jaar geleden

Reactie op MLTB

Onze dochter van 23-10 ook nog maar 4 tandjes die pas rond 10 maanden zijn ...
Oké gelukkig niet de Enisgte met maar 4 tandjes. Mijn moeder zei al ze komen vanzelf wel, Maja toch denk je van humz

3 jaar geleden

Onze zoon heeft 4 boventanden, 4 ondertanden en 4 kiezen en de snijtanden zijn nu ook al aan het doorkomen. Hij begon met 6 maanden en het blijft maar doorgaan met slechte nachten tot gevolg.. maar gelukkig is zijn gebit bijna compleet 😅

3 jaar geleden

Ons zoontje is van 27.10.2019 Hij heeft nu 8 tandjes en 2 kiezen. Denk dat de volgende alweer onderweg zijn

3 jaar geleden

Mijn zoontje is van 10 oktober 2019, heeft 4 kiezen en 8 tandjes

3 jaar geleden

Ons zoontje is van half oktober. Heeft 8 tandjes in totaal. 4 boven en 4 onder, de kiezen zijn onderweg, hij heeft er enorm veel last van

3 jaar geleden

Mijn dochter is van 26 oktober en heeft tot 4 september geen tandje gehad! Ik maakte me ook zorgen een een vriendin zij nog tegen mij, heb je ooit een baby/dreumes gezien zonder tanden. Ze komen vroeg of laat door. Enne die van mij heeft er nu 8🙈. Ze kwamen in 1 week door allemaal. Zo weet je dus dat het plots ook kan gebeuren.

3 jaar geleden

Reactie op Mylenedekok

Mijn zoontje is ook van 29/10/19. Hij begon met 2 ondertanden, toen boven 2 ...
Hahaha moest echt lachen om de kleine dracula! Zal vast een grappig gezicht zijn geweest!

3 jaar geleden

Mijn zoontje is van 12 oktober die heeft vier tanden boven en onder 6 tandjes en vier kiesjes die door zijn, al met al al.een behoorlijke mond vol

3 jaar geleden

Reactie op Ayerlikz

Hahaha moest echt lachen om de kleine dracula! Zal vast een grappig gezicht ...
Haha nou ik dacht wel; die voortanden moeten snel komen want het is eigenlijk geen gezicht 🤣 en toch, het past bij hem. Hij zal nu ineens wel flink veranderen in zn gezicht nu hij voortanden zal hebben.

3 jaar geleden

Mijn dochter van 8 oktober heeft 8 tanden en 2 kiezen. De volgende kiezen gaan deze week doorkomen denk ik. Wel grappig om te lezen dat tanden zo verschillend doorkomen en allemaal in een andere volgorde. Van haar tanden heeft ze totaal geen last gehad. Maar met haar kiezen is ze gewoon 3 dagen uit haar doen met koorts, huilen, hangen. Ik probeer om de pijn wat te verzachten over haar tandvlees te wrijven. Zo komen ze ook wat sneller door heb ik van meerdere mensen gehoord.

3 jaar geleden

Onze dochter is van 30.10.2019 en heeft alleen 2 ondertandjes 😅 boventanden lijken er nu aan te komen want is helemaal opgezet en wit.. maar ben benieuwd.

3 jaar geleden

Mijn dochter van 28 oktober ook 4 tandjes. Lijkt erop dat de jongens van de reacties meer hebben als de meiden