Hoeveel tandjes hebben jullie kindjes? Onze dochter is van 29.10.2019 en heeft al een tijdje 4 tandjes.
Deze kwamen pas rond 8 a 9 maanden.
Ben wel benieuwd
Zoon van begin oktober, heeft 7 tanden en 2 kiezen, er komen binnenkort 2 kiezen bij denk ik, ik voel echt bulten op zijn tandvlees. De eerste tand kwam bij 8 maanden, daarna ging het rapper.
Mijn zoontje is ook van 29/10/19. Hij begon met 2 ondertanden, toen boven 2 hoektanden en nu net zijn zijn voortanden door. Gelukkig maar, want hij wat net een kleine dracula!🤣💙
Onze zoon heeft 4 boventanden, 4 ondertanden en 4 kiezen en de snijtanden zijn nu ook al aan het doorkomen. Hij begon met 6 maanden en het blijft maar doorgaan met slechte nachten tot gevolg.. maar gelukkig is zijn gebit bijna compleet 😅
Mijn dochter is van 26 oktober en heeft tot 4 september geen tandje gehad! Ik maakte me ook zorgen een een vriendin zij nog tegen mij, heb je ooit een baby/dreumes gezien zonder tanden. Ze komen vroeg of laat door.
Enne die van mij heeft er nu 8🙈. Ze kwamen in 1 week door allemaal. Zo weet je dus dat het plots ook kan gebeuren.
Hahaha moest echt lachen om de kleine dracula! Zal vast een grappig gezicht ...
Haha nou ik dacht wel; die voortanden moeten snel komen want het is eigenlijk geen gezicht 🤣 en toch, het past bij hem. Hij zal nu ineens wel flink veranderen in zn gezicht nu hij voortanden zal hebben.
Mijn dochter van 8 oktober heeft 8 tanden en 2 kiezen. De volgende kiezen gaan deze week doorkomen denk ik.
Wel grappig om te lezen dat tanden zo verschillend doorkomen en allemaal in een andere volgorde.
Van haar tanden heeft ze totaal geen last gehad. Maar met haar kiezen is ze gewoon 3 dagen uit haar doen met koorts, huilen, hangen. Ik probeer om de pijn wat te verzachten over haar tandvlees te wrijven. Zo komen ze ook wat sneller door heb ik van meerdere mensen gehoord.
Onze dochter is van 30.10.2019 en heeft alleen 2 ondertandjes 😅 boventanden lijken er nu aan te komen want is helemaal opgezet en wit.. maar ben benieuwd.