Hoelang duurde het bij jullie kindjes voordat de eerste tandjes door waren? Hier al een week aan het rommelen met tandjes lijkt het, wel verandering en verdikking in het tandvlees maar breekt nog niets door.
Bij 5 maanden melde het eerste tandje zich maar pas bij 6 maanden (samen met de tweede tand) was hij helemaal door. Nu bijna acht maanden en inmiddels een bekkie met 6 tandjes goed zichtbaar :-).
Kwijlt er knauwt er nog altijd lustig op los. Die van ons had zelden last er van, soms in de nacht maar dan deed een paracetamol wonderen.
Met 7 maanden 2tandjes gekregen nu ook zichtbaar. Ik gebruikte regelmatig d ...
Ik heb die ook maar heb het gevoel dat die niet zo goed is. Heb de gel en de druppels geprobeerd ben er niet echt te vreden mee heb nu een andere aangeschaft hoopdat die wel beter is
Als ik het zo lees dan zijn wij er laat bij 🤭. Bij mijn eerste zoon kwamen de tanden rond 9 maanden pas door. Hij deed wel alles in 2 en gauw achter elkaar. Nu is onze 2e zoon 8 maanden, maar ik zie nog niets. Ik vermoed dat het nog even duurt. De chamodent gel van vsm ligt hier al wel in de kast, fijn spul.
Hier een tijdje geduurd wel zo 2x de billetjes kapot gehad. En dik tandvlees met daar bij het vele kwijlen/slijmverlies uit de mond.
Maar nu ineens krijgt ze van helemaal niks 3 tegelijk 2 onder en 1 boven en ze is bijna 8 maanden
Bij mijn dochter (8 maanden) is het tweede tandje vorige week doorgebroken. Bij beide tanden duurde het 2 weken voordat de tand echt door kwam. Daarvoor inderdaad ongeveer gezwollen tandvlees, veel kwijlen, bijten en oren trekken.
Mijn dochter is 8 maanden en heeft al 6 tanden! 4 boven en 2 onder. Mijn zoontje is 2,5 en had met 8 maanden net 2 tanden die door kwamen. Een enorm verschil dus
Zoon 1 had met 2mnd de eerste tandjes en met 8mnd alles!
Zoon2 had met 4mnd zn eerste tandjes en met 10mn alles!
Zoon3 had met 6,5mnd pas de eerste en is nu 8 maanden en heeft nog steeds 2 en de 2 hoektanden boven.
3 verschillende boefjes met tandgroei🤷🏽♀️
Met 6 maanden 2 onder.. heeft er erg last van gehad. En nu met 8 maanden bovenste 2.. nog meer pijn.. zo zielig, hij slaapt erg moeilijk heb twee nachten geleden rondje in de auto gereden zodat hij in slaap valt! :(
Met 4 maanden begonnen 2 onderste tandjes hij is nu 9,5 maand en heeft er al 5 en er komen nu nog 2 tandjes tegelijk😨😨😰😰 we hebben het zwaar en nu nog met het warme weer is het in de nacht nog meer drama🤗
Mijn meisje kreeg op haar 4de maand 2 tandjes, op haar 5de maand had ze 4 en op haar 7de 8 tandje! Maar er komt er niks aan maar ze blijft maar kwijlen! Een slabber is binnen een half uur drijf nat. Misschien iemand met het hetzelfde? 😊
Volgende week is ze 10 maanden (gecorrigeerd 8,5 maand). Twee weken geleden ontdekten we een puntje onderin en nu bovenin! Af en toe schrik me een hoedje tijdens de bv.