Tegenovergestelde van vorige keer: waarvan was je overtuigd dat je dat zou gaan doen, maar doe je uiteindelijk toch niet? Bijvoorbeeld: nooit in je kloffie lopen, maar het nu regelmatig doen, wekelijks een babyboek bijhouden (lukte 2 dagen), ’s avonds lekker ‘tijd voor jezelf’ (om 7 uur slaap jij ook al) etc.
Even om jezelf kunnen lachen in 3-2-1… :P
Alleen maar biologische groenten en fruit... We doen het zoveel mogelijk naar ik vind het al wat dat we als hapjes nog steeds zelf maken... En weet je hoe moeilijk biologische perzikken zijn om te vinden? Toen ik laatst een paprika van 5 euro vast had heb ik die toch maar terug gelegd. Biologische groenten en fruit waar mogelijk...
S’avonds lekker tijd voor me zelf nouw nee wanneer de kleine slaapt, slaap ik ook want mij kleintje slaapt niet door in de nacht waarvan het erg vermoeiend is. Wat ik zekker zou doen Was elke dag vers groente en fruit.. (uit de vriezer🤪🤪 ) hahhaha
Babydagboek bijhouden, iedere maand een afdrukje maken van handjes en voetjes en een instagramwaardige foto met de mijlpalen die bereikt zijn op een kaartje en zo... 🤣🤣🤣
Neee ik ga altijd vers koken en zelf fruit hapjes maken. Nou af en toe een potje en knijpfruit kan nu geen kwaad meer haha wel biologisch😂
Met gekke stemmetjes tegen me kind praten, soms hoor ik mezelf...😳
Neee ik ga altijd vers koken en zelf fruit hapjes maken. Nou af en toe een ...
Oh ja, die ook! DL heeft zelden een potje gehad maar zl moet er toch aan meer aan geloven! Met twee kindjes toch een pak moeilijker om alles vers te houden 😅
Ik hoor mij nog zeggen : Nee joh wij komen op elk feestje met ons zoontje. Hij gaat dan gewoon slapen in een camping bedje en nemen we hem savonds weer mee! Ha! Nou een sociaal leven is er nu niet meer 😬. Meneer ligt elke avond in zijn eigen bedje! We regelen oppas of één van ons gaat. 🥴
Me niet irriteren aan mensen die denken beter te weten hoe mijn kind en mijn opvoeding in elkaar zit.. Vermijd dus heeel veel mensen die het beter denken te weten voor ik met iedereen ruzie heb 🤣