34 Reacties

4 jaar geleden

Wij doen vaak overgebleven fruit op het broodje smeren, zout loze pindakaas. Die van ons vind het avondeten en fruit het lekkerste. Al is al het eten zeer welkom bij der 😂

4 jaar geleden

Wij zijn net begonnen op 15/4 ( 25/4 was ze 6m geworden) En hier momenteel vind ze courgette en komkommer het lekkerste 😁

4 jaar geleden

Wat een goed idee! Bak je de boterham met boter , olie of met wat anders?

4 jaar geleden

Onze kleine eet gewoon alles wat hij krijgt.. alleen ik durf geen brood te geven. Ben bang dat hij erin gaan stikken ofzo.. hebben jullie tips. Hoe en hoe klein.. sommige zeggen broodkorst sommige zeggen weer de binnenkant... ik wil stiekem geen brood geven🙈🙈

4 jaar geleden

Mag ik vragen hoe je dat maakt? Die van ons vind tot nu toe dit het lekkerst op brood. En fruit en avondeten vind hij alles wel lekker tot nu toe. 🤭

4 jaar geleden

Die van mij eet brood met wat boter erop en het gaat prima hij is 6,5 maand eet gemixt fruit en alle groenten soorten bijna 🙊🙈

4 jaar geleden

Fruit en warm eten vindt hij ontzettend lekker! Maar brood dat vindt hij maar niks! 😒 Drinken proberen we af en toe maar hij wil er nog niks van weten! Dus dat laten we eerst maar even weer.. Hebben jullie dat ook?

4 jaar geleden

Reactie op AsliYasin

Onze kleine eet gewoon alles wat hij krijgt.. alleen ik durf geen brood te ...
Dit vraag ik me ook af

4 jaar geleden

Reactie op Desiree-24

Wat een goed idee! Bak je de boterham met boter , olie of met wat anders?
Met een klein beetje magerina

4 jaar geleden

Reactie op Proudmommyy

Mag ik vragen hoe je dat maakt? Die van ons vind tot nu toe dit het lekkers ...
Een beetje borstvoeding of flesvoeding met een half eitje roeren en daar het broodje in dippen en dat even bakken in de pan

4 jaar geleden

Reactie op emiero

Dit vraag ik me ook af
Ons zoontje krijgt hap klare stukje brood en eet dit eigenlijk met gemak op

4 jaar geleden

Reactie op Summerz

Fruit en warm eten vindt hij ontzettend lekker! Maar brood dat vindt hij ma ...
Hier een slechte eter, maar hij wordt wild van water!

4 jaar geleden

Reactie op Adinda Nieboer

Een beetje borstvoeding of flesvoeding met een half eitje roeren en daar he ...
Een vraag he mag een baby van 6 maanden wel een gebakken ei eten?? Want k geeft hem nj alleen brood met boter wil niet al te zoetigheid op brood geven aan de kleine mijne eet perfect brood vind het heerlijk 1 boterham zonder korsjes gaat prima in de maag😁😁

4 jaar geleden

Reactie op semos

Een vraag he mag een baby van 6 maanden wel een gebakken ei eten?? Want k g ...
Brood met boter is prima! Geloof tussen de 4 en 8 maanden is het heel belangrijk om je kleintje wekelijks pindakaas en ei te geven om allergieën te voorkomen. Voor pindakaas zou je bijv de 100% pindakaas kunnen gebruiken zonder extra toevoegingen

4 jaar geleden

Reactie op emiero

Dit vraag ik me ook af
Na 2 a 3 hapjes evt een slokje water en met je pink even bij het gehemelte voelen of daar geen verstop plekkie ontstaat :)

4 jaar geleden

Reactie op Meringue04

Hier een slechte eter, maar hij wordt wild van water!
Ah balen he? Ik geef het drinken eerst maar weer op.. Hij krijgt nog genoeg flesvoeding!

4 jaar geleden

Brood met boter is prima! Geloof tussen de 4 en 8 maanden is het heel belan ...
Oww ga ik zekker proberen dan gewoon de normaalr pindakaas of speciaal voor baby ??

4 jaar geleden

Reactie op Summerz

Ah balen he? Ik geef het drinken eerst maar weer op.. Hij krijgt nog genoeg ...
Ja is wel even wat geworstel! Maar ach, hij is nog klein, het zal wel een keer goedkomen. Water drinken kan hij zelf, hij wordt wel wat nat, maar krijgt ook best wat binnen. Hij slaakt dan helemaal kreetjes van geluk, zo schattig ! Bij eten moppert hij 🤣

4 jaar geleden

Reactie op Meringue04

Ja is wel even wat geworstel! Maar ach, hij is nog klein, het zal wel een k ...
Ha hier precies andersom! Als het geen flesvoeding is dan sputtert hij het zo weer uit en moppert dan ook. 😱🤪

4 jaar geleden

Reactie op semos

Oww ga ik zekker proberen dan gewoon de normaalr pindakaas of speciaal voor ...
Ja kijk maar eens. Gewoon de normale pindakaas