34 Reacties

4 jaar geleden

Mijn baby inmiddels 6 maande eet eigenlijk alles, behalve banaan. Dat vindt hij niet lekker. Verder kan ik niks meer eten of hij graait het uit mijn handen.. zelfs gekruid voedsel. Maar ik maak gewoon groente prakjes voor hem en fruithapjes.

4 jaar geleden

Reactie op Annie Boo

Mijn baby inmiddels 6 maande eet eigenlijk alles, behalve banaan. Dat vind ...
Leuk is dat he? Die van mij is morgen 7 maanden maar ze vind ook alles lekker.. soms gaat ze zelfs huilen na een paar hapjes en wil ze gewoon dat je sneller eten geeft hihi

4 jaar geleden

Reactie op semos

Oww ga ik zekker proberen dan gewoon de normaalr pindakaas of speciaal voor ...
Wat je ook kan doen is de gewone ongezouten nootjes in de winkel kopen en de mixer in! Krijg je lekkere pindakaas zonder enige onnodige toevoegingen! Je moet een hele tijd mixen maar geloof me, is de lekkerste van allemaal! Ik meng het wel eens in de fruithap

4 jaar geleden

Reactie op semos

Oww ga ik zekker proberen dan gewoon de normaalr pindakaas of speciaal voor ...
Je kunt het beste 100% puur pindakaas nemen. Die is er van verschillende merken.

4 jaar geleden

Reactie op Mariekevanwijk

Wij doen vaak overgebleven fruit op het broodje smeren, zout loze pindakaas ...
Van ons consultatie bureau kregen we als tip om fruit potje op brood te smeren.

4 jaar geleden

Ons dochtertje is dol op tomaten, ei en banaan. Sperziebonen, broccoli en druiven gaat er ook enthousiast in. Paprika wilt mevrouw alleen gebakken. Ze is nu 7,5 maand oud.😍 Sorry, ze lust toch meer dan gedacht.😂😅

4 jaar geleden

Mango en appelmoes met kaneel

4 jaar geleden

Zoete aardappel en avocado’s zijn echt favo bij mijn zoontje

4 jaar geleden

Reactie op AsliYasin

Onze kleine eet gewoon alles wat hij krijgt.. alleen ik durf geen brood te ...
Ik pluk zelf stukjes van mijn jonge ze boterham zelfs ook van de korstjes en die dip ik dan in lauw thee. Ben zelf ook beetje bang maar op deze manier is het bijna onmogelijk dat ze stikken omdat het brood natuurlijk nat word.

4 jaar geleden

Emma is 8.5 maand en stikt nog in alles wat niet tot snot gepureerd is 😬🙈 Zelfs een kruimel blijft nog hangen. Knap dat die van jullie allemaal zo goed eten!

4 jaar geleden

Reactie op Pastasaus

Emma is 8.5 maand en stikt nog in alles wat niet tot snot gepureerd is 😬🙈 ...
En als je er een flesje water of beker bij houd? Onze meid (9,5maand) heeft nu zelf in de gaten als ze kokhalzen een slokje water helpt

4 jaar geleden

Reactie op Pastasaus

Emma is 8.5 maand en stikt nog in alles wat niet tot snot gepureerd is 😬🙈 ...
Hier nog een hoor, ook 8,5 en kan echt nog geen brood eten. Kokhalst alles er uit. Komt hopelijk vanzelf

4 jaar geleden

Nu is de mijne bijna 9m en ik merk dat de bv steeds meer afneemt, dus ben begonnen met meeteten vd pot. Krijgt praktisch alles (pureer het meestal nog) als ze het lust. Gaat er goed in... mango favo

4 jaar geleden

Mijn zoont is nu 9 maanden en 2 weken oud lust nog niet van alles vooral avond eten k moet het ook nog pureren allemaal terwel hij brood gewoon keurig netjes zelf eet. Soms moet die ook kokhalse drinkt ook gelijk wat water. Mijn zoon eet broccoli, wortel aardappen sperziebonen en snijbonen spinazie vind het helemaal niks🤢 hahahah k maak ook soms tomaten soep met vermicelli en dat vind hij ook heerlijk