Ik ben benieuwd: waarvan riep je voordat je baby geboren was dat je het nooit zou doen, maar nu je moeder/vader bent, doe je het wel?
Grappige, vieze en ontroerende verhalen in 3-2-1...😂
Nou ik zei altijd dat ik nooit moeilijk zou doen om me baby te laten logeren. Omdat ik wou dat hij overal zou kunnen blijven en niet een lening werd..nu is hij 6 maanden en krijgt t niet over me hart..
Niet doen. Wanneer de tijd rijp is komt het wel.🥰 Je bent niks verplicht tegenover iemand, jij/jullie moeten doen waar je goed bij voelt.🤗 En als zover is, vindt iedereen het fijn, ook jij.
Snel oppakken als hij huilt. Ik zei altijd huilen kan geen kwaad hoor.... Maar nu weet ik niet hoe snel ik bij hem moet zijn🙈 en als mensen er wat van durven zeggen geef ik het antwoord : ach beter verwend dan verwaarloosd 😁 of ik zeg nou als hij 18 is doet hij dit vast niet meer zo dus nu nog maar ff genieten
Zijn speen die op de grond gevallen is even in mijn eigen mond stoppen zodat ie weer good-to-go is 😂 Ik vind dat er niet uitzien bij anderen, maar ja gemakzucht heeft gewonnen denk ik... 😂
Snel oppakken als hij huilt. Ik zei altijd huilen kan geen kwaad hoor.... M ...
Ooh hier hetzelfde en als iemand dan die nog geen kinderen heeft zegt tegen mij seg laat haar is huilen zeg ik als jij u eigen kind krijgt dan doe je wat jij wilt 😅
Snel oppakken als hij huilt. Ik zei altijd huilen kan geen kwaad hoor.... M ...
Bij mij huilen ze zo een uur. Moet ook aan m’n eigen toekomen. Moeten ook leren om zichzelf te redden/vermaken. Ben ik erg makkelijk in. Nu huilen ze amper. Alleen als ze honger hebben en moe zijn. Als ze moe zijn hebben ze een bepaald zeurderig jengeltje. Dan laat ik ze zeker huilen. Vallen vanzelf in slaap. Hebben vanaf dat ze 2maand waren ook al geen speen meer. Wilden ze niet. En slapen van 18.30-9.00 en van 12.00-15.30.
Verder heb ik geen dingen waarvan ik bovenstaande kan zeggen wat ik nu wel doe.
Altijd wel gezegd. Een meerling/drieling kan mijn lichaam niet aan. Nou heb nu een bijna-kleuter en 7maanden oude drieling.
Borstvoeding geven in het open baar zonder er een doek voor te hange. Toen ze 4 weken was gingen we een weekend met fam naar centerparks. Was het binnen 1 dag zat. Gewoon hup tiet eruit kind eraan klaar..
Bij mij huilen ze zo een uur. Moet ook aan m’n eigen toekomen. Moeten ook l ...
Mijn zoontje huilt niet zo lang, en mocht hij dat een keer wel doen doe ik hem in de draagdoek dan slaapt hij zo. Wij zijn sowieso in de buurt als hij savonds gaat slapen omdat hij sondevoeding heeft dus kunnen we hem ook niet alleen laten. We zijn gewend om heel veel te buidelen omdat hij de eerste bijna 8 weken in het ziekenhuis heeft gelegen omdat hij tevroeg geboren is. Als hij eenmaal slaapt dan slaapt hij ook heerlijk door dus heb ik dan tijd voor mijzelf.