43 Reacties
4 jaar geleden
Een werkgever moet je zeker waarderen voor je werk, ongeacht je gezinssituatie. Je hebt rechten en er zijn genoeg instanties die je kunnen helpen of advies kunnen geven om goed voorbereid het gesprek weer aan te gaan. En anders zijn er genoeg andere werkgevers gelukkig. Veel succes in ieder geval. Hoe dan ook zul je uiteindelijk een oplossing vinden.
4 jaar geleden
Ik begin 4 februari weer.. Mijn 1ste kindje een dochter. Ik vind het enorm moeilijk om haar achter te laten en weer te gaan werken. Ik werk 4x9 en ben elke maandag vrij. De rest van de dagen gaat oma/opa oppassen. Wij hebben een nieuwe woning gekocht waarbij we nu dubbele lasten hebben kdv zit er nu voor ons even niet in. Misschien over een jaartje.
4 jaar geleden
Hallo allemaal,
Ik zie de groep echt nu pas. Wat fijn!
Dit is mijn dochtertje Isa-Beau. 31 okt geboren. Ze is mijn 2e kindje. Mijn zoontje Daniël is van september 2 jaar. Een drukke maar prachtige tijd!
Sinds een weekje hebben we een 'normale baby'. Mijn kleine droppie heeft koemelkallergie en na bijna 3 maanden hebben we de goede voeding en gaat het helemaal goed. Ze huilde eerst echt 4 tot 6u per dag en ik droeg haar 10 tot 15u per dag in de doek. En dat met een peuter rondrennen was het vrij pittig. Nu zijn we super geholpen door het ziekenhuis en hebben na de pepti voeding meteen de Neocate gekregen en dat is perfect. Dat combineren we met gelilact en resultaat is een tevreden baby die geen pijn meer heeft en veel lacht. Zijn er nog mensen met kindjes die een koemelkallergie hebben of die gelilact gebruiken?
Morgen is mijn 1e werkdagje! Erg leuk maar ook spannend. Ik werk zelf als verloskundige. Erg leuk om alle cliënten weer terug te zien en mijn hobby weer uit te oefenen maar ook spannend om mijn kleine meisje achter te laten. Ze gaat naar oma en naar kinderdagverblijf maar gelukkig ging het met de oefenochtenden al super!