29 Reacties

5 jaar geleden

Jaaaa absoluut! Ik heb ballonnen gevuld met desbetreffende confertie en die leeg laten prikken tot er van een kleur meer waren dan van de andere. De meeste had gewonnen. ☺

5 jaar geleden

Wij hebben partypoppers gekocht met de kleur blauw. Is aan de buitenkant niet te zien. Die hebben we bij beide kanten 'ontpopt'

5 jaar geleden

Wij hebben 16 juni de gender reveal en we gaan een taart doorsnijden die blauw of roze is aan de binnenkant

5 jaar geleden

Ik had zelf een taart gemaakt. Ik ha voor mijn zoon dezelfde taart toen ook gemaakt

5 jaar geleden

Ja! Met 16weken hebben we een blauwe rookbom gepopt.. We hadden de kaart aan een collega gegeven zodat wij en niemand van de familie wist wat het wordt. 😍💙💙

5 jaar geleden

Wij gaan het niet doen! Alleen voor onszelf een foto, voor in het fotoboek. Wij vinden het veel te leuk om iedereen nog 5 maanden te laten gissen 😂🙌🏼

5 jaar geleden

Wij hebben afgelopen zaterdag de gender reveal gedaan. Iedereen dacht dat het een jongetje zou worden, dus toen er roze aan de binnenkant zat, waren er leuke reacties te zien!

5 jaar geleden

Geen ... We willen het geslacht bewust niet weten 😊

5 jaar geleden

Reactie op xxxyolanda

Wij hebben afgelopen zaterdag de gender reveal gedaan. Iedereen dacht dat h ...
Mooie taart

5 jaar geleden

Reactie op xxxyolanda

Wij hebben afgelopen zaterdag de gender reveal gedaan. Iedereen dacht dat h ...
Geweldig wat een prachtige taart! Dit zou ook echt een taart voor mij kunnen zijn. 🤭

5 jaar geleden

Neuh, ik sta niet zo graag in de belangstelling een babyshower vind ik al leuk genoeg :) 🙈 Wel leuk hoe sommige mensen het doen overigens 😀

5 jaar geleden

Jaaa 16 juni gaan wij het vertellen aan de familie met taart. Zelf weten we het wel al vind ik een fijner gevoel! Wij zouden het eigenlijk 27mei al weten maar de kleine spruit had mooi de beentjes der voor nu horen we het hopelijk 12 juni bij de 20 weken echo!🤩🤩🤩

5 jaar geleden

Wij doen geen gender revall omdat wij ons zelf laten verrassen bij de geboorte wat het gender is... wij kopen dus nu leuke unisex kleding.. we hebben de 20 weken echk gehad en daar was op te zien dat alles goed gaat en gezond is en dat was voor ons het belangrijkst.. maar zijn er nog meer mensen die zich laten verrassen bij de geboorte??

5 jaar geleden

Reactie op Linda_Tom2019

Wij doen geen gender revall omdat wij ons zelf laten verrassen bij de geboo ...
Wij laten ons ook verrassen. Ben nu in verwachting van onze 2e en bij de eerste wisten we het ook niet, dus unisex kleertjes genoeg 🤣

5 jaar geleden

Het was top!

5 jaar geleden

Prachtig weer hielp mee

5 jaar geleden

Zondag met een klein deel van de familie de bekendmaking met dit als idee, alleen dan een iets leuker bord. Ben heel benieuwd!

5 jaar geleden

Reactie op Linda_Tom2019

Wij doen geen gender revall omdat wij ons zelf laten verrassen bij de geboo ...
Wij laten ons ook verassen 😊

5 jaar geleden

Wij waren op Ibiza! Alleen door de harde wind zie je het niet zo goed op de “pop” foto, maar heel het strand lag goed onder!😊💙

5 jaar geleden

Het was zooo leuk! 🤩💙