29 Reacties

5 jaar geleden

Ik had er na een verjaardag net gevierd te hebben.. geen zin om weer een huis vol te hebben.. hadden hier al super veel baby dingetjes gehad.. Daarbij ben ik vaak te nuchter 🙈 Dus heb gekozen om popers op de zorgboerderij te doen bij de jongens.. En voor mijn schoonouders mijn hond balonen om te doen met een leuke slap met de tekst, als het van papa en mama niet mag.. ga ik wel naar opa en oma.. Vonden dit geweldig.. Verder voor de rest een foto gemaakt en opgestuurd via de Whatsapp.. De foto heb ik ook uitgeprint en met balonnen op het werk gehangen voor collega's en jongens die niet buiten werkte..

5 jaar geleden

Wel trots dat de foto gelukt is.. 🤣 Want er zaten ook zulke foto's tussen 🙈🤣

5 jaar geleden

Reactie op Mliss

Wel trots dat de foto gelukt is.. 🤣 Want er zaten ook zulke foto's tussen ...
Misschien vind ik deze nog wel leuker 😂😂😂 happy face 😍😍

5 jaar geleden

Haha Melissa.. ik vond hem ook leuk.. daarom die als verjaardags foto.. want ook mijn hond haar verjaardag wordt gevierd op de zorgboerderij 🙈

5 jaar geleden

Ja zeker ik ben naar turkije gereisd en we hebben de ballon boy girl meegenomen, ik wist al via mijn testen dat het een meisje was heb dus de ballon aan mijn man gegeven hij was echt verrast 😍en super trots❤

5 jaar geleden

We krijgen een meisje!!💖👶🏼

5 jaar geleden

Wij hebben blauw vuurwerk gehaald😃💙

5 jaar geleden

Ik vind persoonlijk een gender reveal echt commerciële onzin. Met de nadruk op persoonlijk! Als iemand anders het wel leuk vind, power to the people, ieder zijn ding. Wij hadden kraskaarten gemaakt (man is designer) waarop mensen het geslacht konden krassen. Werd erg leuk ontvangen.

5 jaar geleden

Ik doe zelf niet aan genderreveal, vertellen gewoon heel droog dat we een dochter krijgen. Wil zelfs geen babyshower. Maar wel leuk om te lezen wat iedereen heeft gedaan Voor de genderreveal. Heb nu door al die foto’s opeens wel vreselijk veel trek in taart! 🤣