88 Reacties

5 jaar geleden

Hoi mijn naam is Anne wij verwachten na bijna 2 jaar "proberen" en vele onderzoeken in ziekenhuis, 4 okt ons 1e kindje. 🤗

5 jaar geleden

Hoi allemaal, Mijn naam is Kristin en ben volgende week 3 jaar getrouwd met mijn man. Ons zoontje is gister 1 jaar geworden en eind oktober verwachten we ons tweede wondertje 😊🙏

5 jaar geleden

Reactie op Kris20

Hoi allemaal, Mijn naam is Kristin en ben volgende week 3 jaar getrouwd m ...
Gefeliciteerd wat leuk een tweede op komst

5 jaar geleden

Ja heel spannend! Om ook straks met twee kleintjes thuis te zijn 😊. Jij ook gefeliciteerd!

5 jaar geleden

Hoi Hoi Allemaal , Mijn naam is Jamilla . Samen met mijn vriend hebben we al een zoontje van bijna 3 en verwachten we eind 20 oktober ons 2e wondertje wat dit keer een meisje gaat worden 🥰

5 jaar geleden

Reactie op Milla

Hoi Hoi Allemaal , Mijn naam is Jamilla . Samen met mijn vriend hebben we ...
Gefeliciteerd wat leuk wij verwachten ook een meisje

5 jaar geleden

Hoooi. Ik ben 25 en verwacht 23 oktober mijn eerste kindje en zoontje. Xx

5 jaar geleden

Hoi allemaal 😊 Ik ben Natasja, bijna 3 jaar samen met mijn vriend en 11 oktober verwachten wij ons eerste kindje. Een jongetje 💙

5 jaar geleden

Heeey! Ik ben Vera, 16 oktober wordt ons 2e en der verwacht. We hebben al een zoon van 2 jaar rondlopen. Maandag de 20 weken echo en dan gaan we erachter komen wat het geslacht is. Spannend!

5 jaar geleden

Hallo allemaal. Ik ben Kelly en 23 jaar en woon in voorthuizen 31 oktober verwachten wij onze eerst prinsesje! Helaas wel al 2 miskramen gehad en gelukkig is het gelukt😍! Donderdag ben ik 17 weken zwanger Aankomend weekend beginnen aan het kamertje.

5 jaar geleden

Hoi allemaal, mijn naam is Amal, ik ben 24 en ik verwacht op 2 oktober mijn eerste dochter! 👶🏻🎀

5 jaar geleden

Hoi allemaal, allereerst gefeliciteerd 😁. Ik ben Tanja, 30 jaar en getrouwd met Twan. We hebben een zoontje Odin van 2,5 en verwachten 27 oktober ons 2e kindje. Het geslacht is een verrassing!

5 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben Mandy, 31 en wij mogen in oktober een kleine meid🎀 verwelkomen

5 jaar geleden

Hallo Allemaal, gefeliciteerd!! Wij verwachten rond 29 oktober ons 2e kindje. Onze dochter Lynn is zaterdag 1 jaar. Groetjes Inge

5 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben op dit moment 24, maar zal 25 zijn als ons eerste kindje word geboren. 5 oktober uitgerekend, net over de helft, maar we kunnen nu al niet meer wachten tot hij/zij er is😍

5 jaar geleden

hallo allemaal ik ben chantal 38 jaar en ben 18 weken zwanger, ik heb al een prachtige dochter fayenne ze wordt 22 juni 1 jaar en 25 oktober wordt ze grote zus wens iedereen een hele fijne zwangerschap geniet van elk moment

5 jaar geleden

Hallo allemaal. Ik ben Kelly en 23 jaar en woon in voorthuizen 31 oktobe ...
een miskraam is heftig, maar wat fijn dat je nu je 1e kindje verwacht, geniet van elk moment

5 jaar geleden

Hoi Allemaal, Ik ben Zeina, 32 jaar, getrouwd en 17 weken zwanger van een tweeling, eerder 2 miskramen gehad. Rond 26 Oktober uitgerekend.

5 jaar geleden

Hoi allemaal! Wij verwachten ons kindje rond 31 oktober 🥰 (16+6) allemaal zo spannend! Mijn naam is Babette en ben 25 jaar. Volgende week maandag hebben wij de echo die gaat laten zien of het een jongen of een meisje is🤩🥰😍 en natuurlijk over 3 weken 20 weken echo.!!! Zo spannend allemaal. Kijk graag jullie berichtjes en leuk om allemaal in het zelfde schuitje te zitten! Oh en mijn zwangerschap kwaal waar ik veel last van heb #zwangerschapdementie 😂

5 jaar geleden

Reactie op Babpie

Hoi allemaal! Wij verwachten ons kindje rond 31 oktober 🥰 (16+6) allema ...
heel herkenbaar dat blijft straks na de bevalling ook wel, bij mij is het nooit meer helemaal goed gekomen hihi