88 Reacties

5 jaar geleden

Hoi Allemaal, Ik ben Amy en ben 24 jaar oud. Wij verwachten ook in oktober een kleine, een jongetje. Ben uitgerekend op 8 oktober. 👶🏻

5 jaar geleden

Hallo allemaal, Ik ben Maud, 27 jaar,getrouwd en woonachtig in Limburg. Ik ben in verwachting van ons eerste kindje en ben 5 oktober uitgeteld.

5 jaar geleden

Reactie op Babpie

Hoi allemaal! Wij verwachten ons kindje rond 31 oktober 🥰 (16+6) allema ...
Check! Heb een zoontje van 2.5 en sindsdien is het nooit meer weg gegaan hoor 😂 nu maar hopen dat het met de 2e niet nog erger wordt haha.

5 jaar geleden

Hallo! Ik ben Wanda, 33 jaar (voel me oud hier haha) Ben zwanger van mijn 2e kindje. (Uitgerekend op 27okt) Mijn dochter Yenthe is 2j en 4m. Bij Yenthe hebben we er 4jaar over gedaan, en deze zwangerschap kwam binnen een jaar, echt een moiie verassing!

5 jaar geleden

Reactie op x0xwinniex0x

Hallo! Ik ben Wanda, 33 jaar (voel me oud hier haha) Ben zwanger van mijn 2 ...
Heb mijn bericht te snel opgeslagen Haha Van vandaag 9jaar getrouwd en woon in Amersfoort :)

5 jaar geleden

Hi allemaal! Ik ben Safiyya, 24 jaar en zwanger van mijn eerste 🤗, een meisje. Ik ben op 8 oktober uitgerekend maar ik hoop stiekem dat ze op mijn verjaardag (16 oktober) komt! Wilde altijd op mijn 25ste moeder worden dus het zou een grappig verjaardagscadeautje zijn natuurlijk 🙈. Vandaag de 20 weken echo gehad en alles was prima gelukkig ze is alleen super druk vergeleken bij andere kindjes zei de dame hahaha en dat voelde ik ook al heel vroeg. Vooral aangezien mijn placenta in mijn rug zit! Tot nu toe 5 kilo aangekomen waarvan 4 kilo in de afgelopen maand!!!! Hebben meer van jullie dat?

5 jaar geleden

Reactie op safiyya94

Hi allemaal! Ik ben Safiyya, 24 jaar en zwanger van mijn eerste 🤗, een me ...
Ik herken het! Ik ben al 8 kilo aangekomen en ook 4 in afgelopen maand🙈 (20+3)

5 jaar geleden

Reactie op safiyya94

Hi allemaal! Ik ben Safiyya, 24 jaar en zwanger van mijn eerste 🤗, een me ...
Ik ben 7 kg afgevallen 🤔 Maar ik had wel overgewicht voor ik zwanger werd :) Hoop ook voor je dat je op je verjaardag bevalt 😀

5 jaar geleden

Ik ben Lenneke, 34 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Ik ben uitgerekend op 23 oktober. Twee weken geleden hebben we de geslachtsbepalende echo gehad en te horen gekregen dat we een meisje krijgen!

5 jaar geleden

Reactie op x0xwinniex0x

Hallo! Ik ben Wanda, 33 jaar (voel me oud hier haha) Ben zwanger van mijn 2 ...
@ wanda oud?? Ik ben 37 en verwacht mn 1e kindje 🤗

5 jaar geleden

Ik ben 1.68 en ben vrijdag 21 weken, ik ben 4.5 kilo aangekomen.. weet niet wat "normaal" is

5 jaar geleden

Hoi allemaal, Gefeliciteerd met alle toekomstige baby's! Ik ben Patricia, 27 jaar, getrouwd en kom uit Almere. We verwachten ons eerste kindje op 10-10. Sinds maandag weten we dat alles gezond is (20wk echo) en dat het een meisje is 😁

5 jaar geleden

Hola ik ben Manuela. Ik ben 21 en verwacht mijn allereerste kindje. Ben nu 21-weken zwanger van mijn meisje. En de uitgerekende datum is 01 oktober dus spannend of ze een oktoberkindje word. Mijn vriend die is 25 dus ook nog wel “jong”. Mensen vinden het soms wel apart omdat ik nog studeer maar uiteindelijk wel leuk. Voor mezelf was dit ook even wennen en kijken hoe ik dit ga doen met mijn opleiding. Ook al was het niet gepland het is uiteindelijk toch het allermooiste geschenk ooit! En ben ik blij dat ik niet heb geluisterd naar mensen die zeiden dat abortus de beste optie is als je zo “jong” bent.

5 jaar geleden

Reactie op Sunshine

Ik ben 1.68 en ben vrijdag 21 weken, ik ben 4.5 kilo aangekomen.. weet niet ...
Je kunt het 1e trimester al zoveel aankomen wat ik lees! Volgens mij is dit erg netjes. Vraag naar na bij je verloskundige 😁

5 jaar geleden

Hoi ik ben Quincey, 21 jaar en kom uit Breda. Mijn vriend en ik zijn al ruim 4 jaar samen en verwachten 1 oktober ons eerste kindje🥰. Totaal niet gepland maar zeker niet ongewenst. Mijn partner en ik studeren beide sociaal werk.

5 jaar geleden

Hallo allemaal! Ik ben Laura, 28 jaar en nu 20 weken zwanger van ons eerste kindje. Een jongetje! Mijn partner en ik zijn nu 6 jaar samen. Ik ben uitgerekend op 9-10-2019

5 jaar geleden

Hoi ik ben linda en mijn partner heet tom wij verwachten begin oktober ons eerste kindje.. ik vind het eerijk gezegt enorm spannend.. en heb we wat problemen op werk ... maar gelukkig staat de bedrijfsarts achter mij..

5 jaar geleden

Hallo , Ik ben Serena en mijn partner heet Ruben ik ben 29 en hij 31. Kom officieel uit Groningen maar wij wonen in Spanje mijn partner is Spaans. Wij verwachten 24 oktober ons eerste kindje.

5 jaar geleden

Reactie op Linda_Tom2019

Hoi ik ben linda en mijn partner heet tom wij verwachten begin oktober ons ...
Het is ook spannend allemaal! En allemaal nieuw dus voor je. Wat vindt je er spannend aan? Stress van je werk?

5 jaar geleden

Hi, ik ben Iris, 28 en verwacht ons eerste kindje eind oktober. Heb wel moeite met de veranderingen. Ook vanaf het begin het gevoel gehad dat we een dochter zouden krijgen. Weten nu 2 weken 100% zeker dat het een jongen is. Toch vind ik dit best moeilijk om te accepteren (heb hier hulp voor gevraagd). Meer dames die dit herkennen, of ben ik gewoon gek 😂