88 Reacties

5 jaar geleden

Hi, ik ben Iris, 28 en verwacht ons eerste kindje eind oktober. Heb wel moe ...
Hoi Iris ik heb ook een paar weken geleden een geslachts echo gedaan. Dacht 4 maanden lang dat ik een meisje zou krijgen. Blijkt ook een jongetje te zijn. Moet eerlijk zeggen dat ik de nodige tranen van pure paniek thuis heb gelaten. Heb zelf geen broers dus vind her echt mega spannend snap je gevoel dus helemaal!

5 jaar geleden

Hoi mijn naam is Cherrelle, ben 28 jaar woon samen met mijn man van 25 en zijn al weer 5 jaar samen. wij verwachten begin oktober ons eerste kindje een jongetje. Na 3 miskramen is het nog altijd zeer onwerkelijk dat we nu toch echt een klein wondertje op komst hebben.

5 jaar geleden

@Cherry35 Zie je reactie nu pas, sorry! Wat een naar gevoel is dat! 😥 Hoe voel je je er nu bij? Ik vind het zelf heel lastig nog met kleding etc kopen en zit helemaal niet op een roze (blauwe, haha) wolk wat betreft het kopen van meubels etc... 🙊

5 jaar geleden

@Cherry35 Zie je reactie nu pas, sorry! Wat een naar gevoel is dat! 😥 Hoe ...
Blijft Nog steeds erg spannend! Zijn wel al rustig aan bezig met de baby kamer hebben de meubels al gekocht maar had dat wel in mijn hoofd wat ik wou voor een meisje of jongen 🙈 kleding en de rest ben ik inderdaad nog niet mee bezig. Waren wel laatst naar baby park gegaan maar dat overviel mij heel erg zoveel verschillende keuzes 😓

5 jaar geleden

@cherry35 Herkenbaar! Wij hebben vandaag de kamer besteld... Vriendlief wilde 'm direct meenemen, heb er toch nog 5 weken levertijd aan vast kunnen kletsen 😂 Vind het sowieso beetje spannend zo net voor de 20 weken echo... Kleertjes kopen laat ik idd over aan vriendlief. Die gaat helemaal los met broekjes, overhemdjes etc... En ik kijk naar jurkjes... Lastig hoor. Wij weten het nu bijna 4 weken definitief en moet zeggen dat ik het nu toch ergens ook wel heel gek zou vinden als ze as maandag bij de 20 weken echo zouden vertellen dat het toch een meisje is. Hoop dat we binnenkort trouwens privé berichten kunnen sturen, zou graag met je in contact komen 😄 Zie dat we ook even oud zijn!

5 jaar geleden

@cherry35 Herkenbaar! Wij hebben vandaag de kamer besteld... Vriendlief wil ...
Gelukkig is mijn man dan nog rustig met me overspoelen met kleding etc. Wel erg grappig waarbij ik dacht bij de echo nee dat kan niet had ik een dolblije juichende man staat met zie je wel het word een jongen!!!! 💙 hij is ook nog steeds vreselijk blij en steunt me wel heel erg gelukkig met mijn onzekerheid. Heb de 20 weken echo al gehad paar dagen geleden en wederom heel duidelijk een jongen. Lees ook overal dat ze alleen meisje nog wel eens fout kunnen hebben. 🙈 ja hoop ik ook zou wel erg leuk zijn!

5 jaar geleden

Reactie op safiyya94

Hi allemaal! Ik ben Safiyya, 24 jaar en zwanger van mijn eerste 🤗, een me ...
5 kilo doe je hartstikke netjes. Bij mij zitten er al 18 kilos aan. Vreselijk, maar het gaat nu even niet om ons figuurtje maar om onze kleine wonders. Lijnen doen we erna wel weer haha!

5 jaar geleden

Hoi hoi mijn naam is jayniez Wij verwachten ons 1 ste kindje samen❤️voor ons blauwe muisjes Bijden hebben al kinderen uit een eerdere relatie , Maar blijft toch steeds weer een wondertje ❤️🥰

5 jaar geleden

Hoi allemaal. Allereerst gefeliciteerd met de zwangerschappen! Ik ben al eventjes lid maar deze topic nooit gezien. Dus zal mij nog even voorstellen al hebben sommigen mij waarschijnlijk al voorbij zien komen. Ik ben Claudia, 29jr. 19+5 weken zwanger van onze 2e, 3e én 4e kindje! Ja een drieling! Zijn 2jongens (1 eiig) en een meisje. Ik ben 21oktober uitgerekend maar denk eerder dat het eind augustus of begin september word als het niet eerder is. Een zwangerschap die niet zonder risico’s is.. maar heb ik er maar al te graag voor over. 1,5 jr iui behandelingen gehad. Onze dochter Veerle is bijna 3.

5 jaar geleden

Hello mommys to be, Mijn naam is Melissa ik ben 26 jaar en nu 2 Jaar getrouwd met mijn man. Wij zijn inmiddels 8 jaar samen en hebben een zoontje van 2 jaar. 5 oktober verwachten wij een dochtertje, ik ben nu dus 22 weken in verwachting. Ik voel haar elke dag steeds beter en ondanks dit mijn tweede zwangerschap is...vind ik het echt enorm spannend en voelt alles toch wel weer als nieuw. Helaas wel veel duizelig en ik heb het best zwaar, vooral als het enorm warm is...😪🌞 Wij hebben vorige week onze kinderwagen aangeschaft en zijn nu rond aan het kijken voor de babykamer. Supper spannend allemaal! Iedereen een fijne zwangerschap Toegewenst!

5 jaar geleden

Gefeliciteerd iedereen met jullie baby(‘s) op komst. Leuk om te lezen hoe het zo heel anders verloopt bij allemaal. Ik ben Lonneke 36 jaar en samen met mijn man Pieter krijgen wij ons eerste kindje. Een meisje💝. Wij zien haar echt als een cadeautje, want na 12 jaar huwelijk en na heel lang proberen, had ik de moed al bijna opgegeven. Nog 1 x naar een kliniek en ivf, bleek toch de moeite waard. Nu ben ik inmiddels 20w 1d, en heb vanmiddag de 20 weken echo🤞

5 jaar geleden

Mijn naam is Susan en ik ben bijna 10jr samen met mijn man Rens. We verwachten op 6 oktober ons eerste kindje, een meisje 💕

5 jaar geleden

Hai Allemaal, Ik ben nieuw hier en ik dacht ik stel mij ook even voor. Mijn naam is Fleur (24) en mijn vriend heet Jacob (31). Ik ben nu 21 weken zwanger van ons eerste kindje🥰 uitgerekend 22 oktober. Vorige week de bevestiging gekregen dat wij echt een zoontje krijgen, alles zat er op en aan. Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!

5 jaar geleden

Hallo! Gefeliciteerd allemaal! Ik ben Elvira (35) en getrouwd met Lex (33). We hebben 2 kinderen. Dochter Kyara (8) en zoon Kaj (3). Nu in verwachting van onze 3e. Het is een jongen, helemaal blij! Ik ben nu 22 +2.

5 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik zal mijzelf voorstellen. Ik ben Kim en 30jr. Ik heb van mijn vorige partner 2 kinderen. Een dochter van 10 en een zoontje van bijna 6. Nu zwanger van mijn derde, een meisje en dit is het eerste kindje van mijn vriend, 36jr. Verder hebben we nog hamster Pip, een hond Izzy en wat kippetjes. Er is altijd wat te doen bij ons haha

5 jaar geleden

Hallo, ik ben Veronique (51), ik volg deze app, mijn dochter(25jaar) bevalt van mijn eerste kleinkind. Zij en mijn schoonzoon verwachten de kleine bengel voor 21 oktober.

5 jaar geleden

Hoi ben anouk heb 3 jongens van 2,4,6 en verwacht nu een meisje.

5 jaar geleden

Hoi! Ik ben Vera 35 jaar. Samen met arjan verwachten wij eind oktober ons eerste kindje een jongen

5 jaar geleden

Reactie op Susandewit

Mijn naam is Susan en ik ben bijna 10jr samen met mijn man Rens. We verwach ...
Leuk 6 oktober, wij 7 oktober, ook een meisje!💖

5 jaar geleden

Mijn naam is Corina, samen met mijn man Martijn verwachten we in oktober ons eerste kindje, een jongetje 💙