Onze dame slaapt al in der winterslaapzak.
Korte mouwen romper
Pyjama
Winterslaapzak.
Als het kouder word kan ik nog der mouwen van de slaapzak er aan ritsen
Mijn dochter is vandaag 1 jaar oud en slaapt in romper zonder mouw, pyjama en winterslaapzak. En het is nu 22 graden in haar kamer vanwege de kachel! Slaapt als een roosje! :)
Ons zoontje slaapt nog in een non-padded slaapzak met lange mouwen rompers er onder. Het is in zijn kamer 19/ 20 graden. In een winterslaapzak wordt hij echt te warm, maar dat is waarschijnlijk per kindje weer anders
Hier de puckababy 4 seizoenen slaapzak compleet aan met een korte mouw romper mevrouw is een koukleum in de nacht en wanneer ze minder aan heeft slaapt ze onrustig en is ze veel wakker en heel vroeg wakker
hier slaapt m'n kleine meid in een pyama, slaapzak en ik heb voor haar een dekbedje gekocht net zoals voor ons en ik merk aan haar dat ze nu veel lekkerder slaapt. het is hier snachts best fris en wij wonen langs de zee.
Wij gebruiken een winterslaapzak met mauwen, hieronder een romper met lange mauwen en een laken plus winterdeken.
Op zijn kamertje is het gemiddeld zo'n 17°
Puckababy 4 seizoenen. Beide laagjes en een korte mouwen rompertje. Kamertje is 17/18 graden. Lijkt het heerlijk warm te hebben🙂
Kunnen als het nog kouder wordt een pyjamaatje eronder doen
Slaapzak zonder mouwe romper lange mouwe en een pyama slaapt in mij bed dus eventueel mij deken er overheen mocht het koud zijn winterslaapzak word te warm omdat hij samen met mij slaapt heeft hij het al warm genoeg🤗
Onze zoon slaapt in korte mouwen romper in de puckababy 4 seizoenen (fleece gedeelte) en hij heeft het warm genoeg. Kamertje is nu rond 16-18 graden. Onze zoon heeft het wel snel warm 🤭