19 Reacties

5 jaar geleden

Niet! Ik heb één broek bij de Prenatal gekocht en loop verder in jurkjes en rokken van de H&M 😁

5 jaar geleden

Verschillend. De H&M. Of Prenatal. Maar de nmr 1 favoriet van mij is van Noppies. Ik probeer echt basics te kopen. En verder aan te vullen met goedkope hempjes vd Lidl bijvoorbeeld. En zoveel mogelijk in de sale. De prijzen zijn schrikbarend soms vind ik.

5 jaar geleden

Van de jurkjes van de babyplanet erg leuk verder heb ik een aantal kleding stukken bij de Lidl en bij bon prix gekocht

5 jaar geleden

Lidl (vooral online veel keuze) en positieve reacties om mij heen. In begin marktplaats en soms in de sale als ik tegen kom.

5 jaar geleden

Verschillende merken bij Wehkamp en vooral veel jurkjes bij H&M.

5 jaar geleden

Ik heb verschillende jurkjes besteld bij Pinkblushmaternity.com besteld. Wel goed gecheckt welke maat ik nodig heb per jurkje, maar ze zitten echt heerlijk en goede kwaliteit. Helemaal happy 😊

5 jaar geleden

Noppies, mamalicious, prenatal, lidl, ome ali Maar heb gelukkig veel kleren kunnen krijgen van vrienden en familie

5 jaar geleden

seraphine.com heeft leuke jurkjes

5 jaar geleden

Prenatal h&m en veel gekregen van een vriendin. Maar ook jurkjes bij de action weggehaald. Die one size meerekbare en die splitsjurkjes. Zelfs met een drieling aan boord erg goed te doen. Alleen ik ben vrij klein en de one size (lange versie) te lang dus daar haal ik de naaimachine bij langs.

5 jaar geleden

Ik heb mijn kleding bij prenatal gekocht, vooral jurken maar ook een paar broeken op marktplaats. En bij de lidl

5 jaar geleden

H&M, mango, babyplanet, en asos!

5 jaar geleden

H&M en C&A... ik droeg gewoon meer normale jurken, positie kleding waren alleen de broeken en jas. Voedings BH van de lidl vind ik tot nu toe de beste met beide zwangerschappen. Had 1 van Hunkemuller, maar die deed pijn bij t slapen

5 jaar geleden

Reactie op Corien

Ik heb verschillende jurkjes besteld bij Pinkblushmaternity.com besteld. We ...
Hoelang duurde het met de bezorging ? Kan je er ook met iDEAL betalen , heb even snel snel op de site gekeken maar zag alles in pounds. Heb je weleens iets geretourneerd? Groetjes Verica

5 jaar geleden

seraphine.com heeft leuke jurkjes
Ik vind de kleren op Seraphine ook erg mooi, maar nog niets besteld want zoek iemand die ervaring heeft ermee. Bij deze geloof ik gevonden. ☺️ Hoe is de kwaliteit van de kleding? Ziet het er zo goed uit als op de foto’s?

5 jaar geleden

Reactie op Sarakim

Ik vind de kleren op Seraphine ook erg mooi, maar nog niets besteld want zo ...
Hi, ik ben heel blij met het merk. Veel mooie dingen

5 jaar geleden

Hoelang duurde het met de bezorging ? Kan je er ook met iDEAL betalen , heb ...
Wat ik me kan herinneren duurde het niet lang. Binnen een week had ik de bestelling. Verder heb ik betaald met creditkaart, volgens mij is het namelijk niet mogelijk om te betalen via Ideal

5 jaar geleden

Heb eea via Zalando Lounge, hadden ze af en toe zwangerschapskleding. Broeken heb ik van BonPrix, zitten echt heel lekker! Heb de broeken van h&m ook geprobeerd maar die zitten mij niet goed

5 jaar geleden

Superleuke zwangerschapskleding bij Boohoo en Asos ! 🙏🏽 en niet duur!!

5 jaar geleden

Ook dit jurkje bij Boohoo besteld