Verschillend. De H&M. Of Prenatal. Maar de nmr 1 favoriet van mij is van Noppies. Ik probeer echt basics te kopen. En verder aan te vullen met goedkope hempjes vd Lidl bijvoorbeeld. En zoveel mogelijk in de sale. De prijzen zijn schrikbarend soms vind ik.
Ik heb verschillende jurkjes besteld bij Pinkblushmaternity.com besteld. Wel goed gecheckt welke maat ik nodig heb per jurkje, maar ze zitten echt heerlijk en goede kwaliteit. Helemaal happy 😊
Prenatal h&m en veel gekregen van een vriendin.
Maar ook jurkjes bij de action weggehaald. Die one size meerekbare en die splitsjurkjes. Zelfs met een drieling aan boord erg goed te doen.
Alleen ik ben vrij klein en de one size (lange versie) te lang dus daar haal ik de naaimachine bij langs.
H&M en C&A... ik droeg gewoon meer normale jurken, positie kleding waren alleen de broeken en jas. Voedings BH van de lidl vind ik tot nu toe de beste met beide zwangerschappen. Had 1 van Hunkemuller, maar die deed pijn bij t slapen
Ik heb verschillende jurkjes besteld bij Pinkblushmaternity.com besteld. We ...
Hoelang duurde het met de bezorging ?
Kan je er ook met iDEAL betalen , heb even snel snel op de site gekeken maar zag alles in pounds.
Heb je weleens iets geretourneerd?
Groetjes Verica
Ik vind de kleren op Seraphine ook erg mooi, maar nog niets besteld want zoek iemand die ervaring heeft ermee. Bij deze geloof ik gevonden. ☺️ Hoe is de kwaliteit van de kleding? Ziet het er zo goed uit als op de foto’s?
Hoelang duurde het met de bezorging ?
Kan je er ook met iDEAL betalen , heb ...
Wat ik me kan herinneren duurde het niet lang. Binnen een week had ik de bestelling. Verder heb ik betaald met creditkaart, volgens mij is het namelijk niet mogelijk om te betalen via Ideal
Heb eea via Zalando Lounge, hadden ze af en toe zwangerschapskleding.
Broeken heb ik van BonPrix, zitten echt heel lekker! Heb de broeken van h&m ook geprobeerd maar die zitten mij niet goed