9 Reacties

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde!

2 jaar geleden

Is prima toch? Dat komt neer op 13 uur slaap en dat is ook wat ze nodig zijn👍

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem2468

Is prima toch? Dat komt neer op 13 uur slaap en dat is ook wat ze nodig zij ...
Naja als ze word altijd huilend en moe wakker dus denk zelf dat een uurtje te kort is😢

2 jaar geleden

Wij hadden dat ook een tijdje, op gegeven moment geprobeerd om hem dan even te laten liggen (zelfs als hij moest huilen van nog te moe zijn), viel uiteindelijk dan na kwartiertje weer in slaap.. En nu slaapt hij zonder huilen vaak weer door, wordt na uurtje wakker maar slaapt uiteindelijk weer in voor nog een uurtje..

2 jaar geleden

Kyan begint steeds kortere slaapjes te doen van een uurtje anderhalf uur. Ik probeer hem nu in de middag neer te leggen en sochtends veel te doen zodat hij goed moe is.Als hij dan wakker wordt en beetje huilerig is laat ik hem nog even liggen. Of hij wordt echt goed wakkerder of valt weer goed in slaap..

2 jaar geleden

Herkenbaar onze zoon ook. Soms zit er een dag in de week bij dat hij 1,5 tot 2 uur slaapt, maar merendeel maar 1 uurtje. Blijkbaar heeft hij daar genoeg aan.

VRIEND

2 jaar geleden

Mijn dochter slaapt 2x per dag en dan ongeveer 20a30 minuten. Dus overdag ook een uurtje. Snachts slaapt ze 12a13 uur.

2 jaar geleden

Mij dochter doet al sinds ze 12 maanden is nog maar 1 dutje van een uur. Ze slaapt in de nacht 12,5 uur aaneen. Gaat helemaal super hier 👍

2 jaar geleden

Die van mij doet wel eens dutjes van 2 uur. En savonds wordt ze wakker minimaal 1x. Denk dat ik haar dutjes inkort en kijken of het effect heeft.