11 Reacties

3 jaar geleden

Je kunt dan beter naar Edward in tiel gaan "radiostudiotiel" die is heel aardig en neemt de tijd.. vind Jan erg gehaast en niet persoonlijk.. Edward is echt top

3 jaar geleden

Reactie op Maris31

Je kunt dan beter naar Edward in tiel gaan "radiostudiotiel" die is heel aa ...
Echostudiotiel sorry

3 jaar geleden

Ik ben al 1 x geweest voor de geslachts echo echt een super fijne man! Ons eigenwijsje wilde niet laten zien wat het was we hebben ipv de 30 min afspraak er 1 gehad van 60 min omdat we bleven zoeken hij neemt goed de tijd. We zijn 3 weken geleden geweest voor de 3D/4D echo maar ons kindje lag in een stuit ligging en de navelstreng lag voor het gezichtje dus mogen vrijdag terug komen om het opnieuw te proberen omdat het een gek beeld was

3 jaar geleden

Wii zijn ook echostudio Tiel geweest, uiteindelijk na wat bewegen en een zijligging toch beelden kunnen krijgen, 3 augustus mogen we toch terug komen omdat het volgens hem beter kon. Dus ben benieuwd!

3 jaar geleden

Ik hoor goede verhalen over hemn maar ik heb persoonlijk geen goede ervaring gehad.. Hij was in het begin heel kortaf, en belde tijdens de afspraak ook met iemand anders. Had ook het gevoel dat hij het afraffelde.

3 jaar geleden

Wij hebben bij hem de geslachtsbepalende echo gedaan met 15 weken, zo leuk. Hij doet het super, heeft toen ook gelijk alles nagekeken. Dit was nog in de strenge corona tijd en ik mocht dan zelf de echo doen, hij nam alle tijd ervoor. Aardige man👍🏼

3 jaar geleden

Man is goed is zn vak maar het is lopende band werk. Onpersoonlijk en ik vond het er ook smoezig. Wij zijn heel erg te spreken over First Sight in Uden. 2 geweldig leuke dames, mooie praktijk en heel enthousiast!

3 jaar geleden

Ben er met me 1e zwangerschap geweest en nu met me 2e ook al een aantal keer Hij is goed, alles wat hij bij de 1e voorspelde kwam uit, terwijl de gynaecoloog het mis had. Hij is mischien wat onpersoonlijk maar geeft de juiste informatie en vaak een fotootje extra

3 jaar geleden

Reactie op Charlotte19

Ik hoor goede verhalen over hemn maar ik heb persoonlijk geen goede ervarin ...
Ik precies het zelfde nam idd ook de telefoon op tijdens te echo. Ik hoorde goede verhalen. Ik vind het echt een zakenman en ben niet tevreden over de echo's voor de 100 euro prijs. Op het USB stickje heeft hij maar wat foto's geknalt. Verder wel een vriendelijke man en maakt hier en daar een grapje. Ik zal toch echt de dames (tweeling) in Uden van First Sight aanraden! Echte toppers hele lieve leuke meegaande mensen die het heel leuk doen, goed kunnen en de tijd voor je nemen!