94 Reacties
4 jaar geleden
19+1 week en 6 kg aangekomen, tja is normaal zeker, ik kom van 58kg /177cm (niet zwanger) en nu dus 64 kg
4 jaar geleden
Geen zorgen! Ik ben ook al veel aangekomen. Verschilt per vrouw! Niet druk om maken en lekker genieten van je zwangerschap
4 jaar geleden
20 weken en ongeveer 5 kilo aangekomen. Ik vind dit juist heel weinig nog. Maar we hebben nog even te gaan En waarschijnlijk zal ik Na de 30 weken juist meer aankomen. Dit gebeurde met mijn eerste zwangerschap ook. Toen was ik in totaal 22 kilo aangekomen! Voornamelijk vocht en baby want een maand later zat ik op mijn oude gewicht! Hopelijk gebeurd dat nu ook🤣
4 jaar geleden
Net geen 4kg bij en ik ben 18weken ver. Maar ik mag ook nie te veel aankomen omdat ik al overgewicht heb! Bij mijn eerste zwangerschap ben ik in totaal 18kg bijgekomen en ik wil deze trein niet meer op!
4 jaar geleden
20 weken en 4,5 kilo aangekomen. Dat is minder dan bij m'n vorige zwangerschappen.
4 jaar geleden
21 weken zwanger, 9 kilo erbij. Maakt mij ook onzeker dat velen zo weinig aankomen. Toevallig mensen uit mijn eigen omgeving ook allemaal zoveel kilo al aangekomen. Heb soms het idee dat diegenen hier niet op reageren..
Daarnaast als je slank bent heeft je lichaam/baby gewoon meer nodig.
Ben je al wat zwaar, kan die eerst van je reserves leven.
Ik zie het na de zwangerschap wel.
Sommigen die zijn na de zwangerschap ook ineens al 25 kilo kwijt.
Kan er nu niets aan veranderen, als je je maar gezond en fit voelt 😊
Geniet van je zwangerschap!
4 jaar geleden
Reactie op minkeroosma
21 weken zwanger, 9 kilo erbij. Maakt mij ook onzeker dat velen zo weinig a ...
Hier 20wk en 12kg er bij hoor mop! Lekker belangrijk! Alles is gezond, en gelukkig en geniet er van, daar gaat t om! 🥳🥰
4 jaar geleden
Reactie op minkeroosma
21 weken zwanger, 9 kilo erbij. Maakt mij ook onzeker dat velen zo weinig a ...
Dat zou inderdaad heel goed kunnen! Wel vervelend, maar er is niet zo veel aan te doen inderdaad. Ieder lijf reageert sowieso anders natuurlijk.
Ik ben nog weinig aangekomen, maar ik heb het vermoeden dat het bij mij te maken heeft met het feit dat ik in de 2 jaar dat ik een spiraaltje had 7 kilo ben aangekomen. Wat ik probeerde, het ging er niet meer af. Dat maakte dat ik inderdaad wat reserves had (ondanks dat ik nog steeds een gemiddeld BMI had als startgewicht)
Nu in 21 weken maar 2 kilo erbij. Misschien ben ik die 7 aan het compenseren nu ;)
Zou het ook kunnen dat het bij sommige vrouwen in het begin harder gaat en daarna langzamer? En bij anderen juist andersom?
Gewoon gezond leven met ook iets lekkers erbij en dan komt het uiteindelijk bij iedereen goed denk ik!