68 Reacties

4 jaar geleden

Ik was week 5 en 6 ook heel misselijk. Nu in me 7e week veel minder last. Ik eet kleine porties en regelmatiger dat helpt goed bij mij. En ik eet als ik wakker wordt even liggend een cracker ofzo voordat ik opsta uit bed.

4 jaar geleden

Ik ben ook zoooo misselijk! Sport graag maar krijg niks voor mekaar. Ook voor de klas staan is best een opgave als je zo misselijk bent met 25 kids.

4 jaar geleden

Hier ook zooo misselijk. Slokt al mn energie op pff. Bij mn eerste zwangerschap had ik dit ook tot week 14. Had toen pillen gehad van de dokter. Ga straks reistabletten halen tegen de misselijkheid. Die mag je als je zwanger bent

4 jaar geleden

Hier 6+3 en zo misselijk, kan amper genoeg drinken en eten. Elk hapje eten lijkt het alleen maar erger te maken. Volgende week de eerste vroege echo, hopelijk geven ze wat mee voor de misselijkheid.

4 jaar geleden

Ik krijg emefasene hoop dat het werkt

4 jaar geleden

Gember

4 jaar geleden

Reactie op BabyMJW

Ik krijg emefasene hoop dat het werkt
Bij mij werkt het wel. Alleen op het moment dat het uitwerkt moet ik gelijk weer kokhalzen en overgeven endan moet ik echt een nieuwe nemen.

4 jaar geleden

Hey, ik ben bijna 6 wk zwanger en ook al vanaf voor de positieve test super misselijk. Vorige zwangerschap had ik af en toe een vlaag van misselijkheid, nu is het andersom, af en toe een vlaag normaal, maar zo goed als de hele dag door dus misselijk. Maar 0 x overgegeven. Ik vroeg me af of ze medicatie tegen misselijkheid alleen geven als je ook overgeeft?

4 jaar geleden

Hey!! Heel herkenbaar hoor.. Ik had er in week 5 en 6 ook mega laat van. Bij mij hielp het om in bed al iets te eten voor ik eruit ging. Dus een pak crackers bij je bed zetten of je partner lief aankijken 😛 en verder regelmatiger eten in kleine porties, heeft mij ook enorm geholpen. En rust!! Elke middag even een power nap van een half uur of uur. Want hoe uitgeputter je lichaam is hoe misselijker je wordt. Vroeg naar bed is dan ook een goeie. Lekker 9 uur of half 10 al gaan slapen.

4 jaar geleden

Ik heb door die dingen allemaal toe te passen in week 7 nergens last van gehad!

4 jaar geleden

Hier ook last van misselijkheid. Ben 6+2 en nu sinds een paar dagen ontzettend misselijk gedurende de dag. Al een paar keer boven het toilet gehangen maar nog niet overgegeven.. Hoop dat het snel weg trekt want zou niet weten hoe ik anders een werkdag ga overleven.. hoe doen jullie dit met werk?

4 jaar geleden

Reactie op Floortje1994

Hier ook last van misselijkheid. Ben 6+2 en nu sinds een paar dagen ontzett ...
Ik ga morgen om emesafene vragen aan de dokter. Die tabletten helpen. Ik heb een dochtet van 2 en ben niet echt de leukste thuis nu haha enige wat helpt is constant wat eten maar goed dat wil ik ook niet :-)

4 jaar geleden

Reactie op mess85

Ik ga morgen om emesafene vragen aan de dokter. Die tabletten helpen. Ik he ...
Oh pfff, ja snap ik. Hopelijk gaat dat goed helpen! Ik wil het liefst alleen maar plat liggen en niet aan eten denken! Mocht het over een paar dagen nog niet over zijn, ga ik ook maar wat vragen bij de dokter.

4 jaar geleden

Ik ga alleen af en toe misselijk naar bed vooral als ik trek had in lekkere dingen dan werd ik misselijk, vanacht zelfs overgegeven. Gadver ik haaat overgeven. Ik hoop dat het hierbij blijft 😭😭😭

4 jaar geleden

Reactie op Lisa23

Ik ga alleen af en toe misselijk naar bed vooral als ik trek had in lekkere ...
Bah dan voel je je nog beroerder.. ik zie dat jij al een echo hebt gehad!?

4 jaar geleden

Reactie op Floortje1994

Oh pfff, ja snap ik. Hopelijk gaat dat goed helpen! Ik wil het liefst allee ...
Ja, je kan ook reistabletten halen tegen wagenziekte.. die mogen ook

4 jaar geleden

Reactie op mess85

Bah dan voel je je nog beroerder.. ik zie dat jij al een echo hebt gehad!?
Klopt! 2 zelfs 1 met 5 weken en 1 met 6 vanwege vorige jaar een bbz. En jij?

4 jaar geleden

Ik ben er achter dat ik heel misselijk tot braken toe werd van de zwangerschap vitamines met visolie van davitamon! Neem ze nu niet meer,alleen normaal folium zuur en voel me een stuk beter!!

4 jaar geleden

Reactie op Lisa23

Klopt! 2 zelfs 1 met 5 weken en 1 met 6 vanwege vorige jaar een bbz. En jij ...
Ah ok heftig. Ik heb voor mijn dochter een miskraam gehad met 9 weken ondanks een echo met een kloppend hartje.. vind het zo spannend pfff Wel je eierstokken kunnen behouden? Ik heb donderdag een echo dan ben ik 7 weken

4 jaar geleden

Ik ben er achter dat ik heel misselijk tot braken toe werd van de zwangersc ...
Ow echt.. die neem ik ook..