68 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op mess85

Ow echt.. die neem ik ook..
Telkens als ik die in had genomen werd genomen werd ik misselijk en hing ik boven de wc. Vrijdag vergeten in te nemen nergens last van gehad, gisteren weer in genomen en weer gekotst. Vandaag alleen foliumzuur en voel me een stuk beter. Ik neem die tabletten niet meer hihi

4 jaar geleden

Ja heel herkenbaar heb emesafene gehad helpt hier heel erg goed

4 jaar geleden

Reactie op BabyMJW

Ja heel herkenbaar heb emesafene gehad helpt hier heel erg goed
Jaa ik ook sinds gister! Erg blij mee :)

4 jaar geleden

Ik ben ook 6 weken en sinds gisteren de hele dag misselijk en super moe, ik heb ook totaal geen eetlust meer. Op werk valt het mij echt zwaar, zij weten het nog niet. Ik slik ook de davitamol visolie capsules vanaf het begin van mijn zwangerschap. Ik ga hier denk ik met stoppen. En kijken of dit invloed heeft op de misselijkheid. En anders schaf ik de Sea band aan, hoor hier veel goede verhalen over.

4 jaar geleden

Sinds vorige week misselijk geworden, sinds gisteren ook echt met alleen maar overgeven, ik kan net als jou ook zelfs geen water binnen houden.... contact met de huisarts gehad en die heeft me emesafene gegeven. Ben heel benieuwd aangezien er ook een gele sticker op het doosje zit en ik dus eigenlijk nu ook niet mag auto rijden.... zijn er andere die emesafene gebruikt hebben die er suf van werden of viel dat wel mee?

4 jaar geleden

Reactie op 19Linda91

Sinds vorige week misselijk geworden, sinds gisteren ook echt met alleen ma ...
Ik heb het gebruikt bij mijn eerste zwangerschap en heb gewoon auto gereden. Nergens bijwerkingen van. Medicatie deed ook niet zoveel bij mij helaas. Hopelijk werkt het bij jou wel!

4 jaar geleden

Reactie op 19Linda91

Sinds vorige week misselijk geworden, sinds gisteren ook echt met alleen ma ...
Ik mag alleen de eerste 3 dgn niet rijden.. moe ben ik al maar ben deze pillen wordt ik het wel meer. Maar ze helpen wel tegen de misselijkheid

4 jaar geleden

Hi all, Ik ben nu 6+3 en ook kotsmisselijk met erg veel overgeven. Eergister in het ziekenhuis beland met uitdroging, let hier dus heel goed op alsjeblieft! Emesafene en cyclizine als zetpil gekregen voor de komende dagen. Ik ben doodmoe, maar de misselijkheid is wel op een laag pitje, overgeven doe ik nu sinds gister niet meer. Ik slaap wel in totaal 16 uren per dag, ik denk niet dat ik voorlopig kan werken en heb daar vrede mee.

4 jaar geleden

Hi ladies, Vreselijk die misselijkheid! Ik ben ook 6+2 en ook vreselijk misselijk. Zo erg dat ik mij vanmorgen heb ziekgemeld. Ik houd niks binnen.

4 jaar geleden

Reactie op S.A.92

Hi ladies, Vreselijk die misselijkheid! Ik ben ook 6+2 en ook vreselijk m ...
Niet te lang wachten met naar de dokter gaan. Braken zorgt voor uitdroging, wees er gewoon lekker tijdig bij.

4 jaar geleden

Reactie op NikitaM

Niet te lang wachten met naar de dokter gaan. Braken zorgt voor uitdroging, ...
Je hebt gelijk! Ik ga straks even bellen.

4 jaar geleden

Hee ik heb dit zelf gehad bij mijn vorige zwangerschap. Lijkt nu ook weer het geval te zijn. Mijn vorige zwangerschap heb ik emasafene gehad vanuit de gynaecoloog. Ik van 60 keer per dag naar 10 keer per dag spugen. Een hele verbetering!

4 jaar geleden

Reactie op kayanma

Hee ik heb dit zelf gehad bij mijn vorige zwangerschap. Lijkt nu ook weer h ...
Kon je blijven werken? Ik ben al 2 weken thuis hierdoor!

4 jaar geleden

Reactie op NikitaM

Hi all, Ik ben nu 6+3 en ook kotsmisselijk met erg veel overgeven. Eergist ...
Hii, Heb je het op werk verteld? Ik zit te denken of ik het maandag weer moet gaan proberen of niet dan ben ik 2 weken thuis gebleven. Weet niet echt of ik dit nu ook met bedrijfsarts moet bespreken of iets. M'n manager weet er van

4 jaar geleden

Ik gebruik deze pilletjes sinds gistermiddag. Ik durf het nog niet hardop te zeggen, maar ik geloof dat het helpt. 2 pilletjes en na ongeveer 1,5 tot 2 uur werken ze. Gistermiddag in genomen en de hele avond geen last. Nu vanochtend vroeg weer ingenomen en volgens mij geen last... dus ben heel benieuwd!!

4 jaar geleden

Hoi hoi, Hier ook vreselijk misselijk (6+3 weken zwanger), waardoor ik mij heb ziekgemeld op werk. Ik hield niks binnen waardoor ik de huisarts heb gebeld. Ik heb nu medicijnen gekregen tegen misselijkheid. Ik ben nog steeds wel misselijk, maar moet niet spugen (godzijdank).

4 jaar geleden

Hier ook.. kan wel janken, doe ik ook. Voel me zo belabberd.

4 jaar geleden

Reactie op Wondertje1234

Ik gebruik deze pilletjes sinds gistermiddag. Ik durf het nog niet hardop t ...
En helpen ze nog steeds? Ik heb deze namelijk ook in huis ivm vorige zwangerschap toen had ik hg. Tot nu toe ging het goed maar sinds vanochtend wel het idee dat ik steeds misselijke wordt. Vorige zwangerschap slikte ik emasefane, dit werkte na een aantal weken goed maar sloeg bij het begin niet aan.

4 jaar geleden

Hai primperan zetpillen hebben bij mij wel beter geholpen dan emisafine Bij mijn eerste zwangerschap 7 maanden erg ziek geweest. Nu 6 weken zwanger vd tweede en weer veel misselijk.

4 jaar geleden

Reactie op AN2020-24

En helpen ze nog steeds? Ik heb deze namelijk ook in huis ivm vorige zwange ...
Ze werken bij mij echt heel goed!! 2 dagen gehad. Nu vandaag voor het eerst zonder, en mn misselijkheid is zo goed als weg. Fingerscross voor hoelang... maar de pilletjes zijn aan te raden!!